MuscleMeat

maaltijd vervangen

  • Topic starter JoehG
  • Startdatum
  • Reacties 8
  • Weergaven 571
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

JoehG

Novice
Lid geworden
6 jan 2019
Berichten
5
Waardering
0
Massa
93kg
Hallo,



Ik zou graag mijn ochtend maaltijd vervangen door een shake ( BV Low Calorie Meal van body en fit met havermout gemengt ).

dit omdat ik thuis nooit iets door mijn keel krijg en als ik dan op mijn werk kom eet ik nog snel 2 koeken of wafels, nu wil ik iets vinden dat ik tot de middag mee kan komen,

Zou dit een goed idee zijn of raden jullie iets anders aan?

Mijn doel is om te vermageren en gezonder te eten.

Maar dit is het eenige waar ik moeite mee heb om het aan te passen [afbeelding niet meer beschikbaar]



Alvast bedankt!



PS

Ik ga s'avonds ook al 3 keer per week gaan lopen en probeer in de ochtend wat oefeningen te doen.
 
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/
Of t een goed idee is hangt van je volledige voeding af. Lees bovenstaande link eens goed door.

Beter kan je gewoon zelf een shake maken obv havermout/melk/eiwitpoeder/vetbron(olie/pindakaas oid)
Dan weet je wat je eet. Die kant en klare dinfen weet je t nooit zeker... en is nog duur ook.
En bij B&F weet je toch nooit wat je krijgt.... (iets met rommelen met etiketten over de ingredienten.. :rolleyes: aminospiking... oftewel er zat maar 60% eiwit in de shakes en op t etiket stond 80%.... )

Investeer je tijd in die link en je voeding. Maar dan t totaal plaatje over de dag.
Er zit een excel bij om alles mee uit te rekenen.
Onderhoud, macro's en hele schema's en meer.

Ga je nog trainen?
Lees deze dan ook even door voor training.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/trainingsprogrammas-voor-beginners.412841/
 
ik zal het zeker bekijken bedankt voor de reactie!
ga eens kijken hoe ik die kan maken,
dus die shake met havermout is wel goed om af te vallen?
omdat ik veel tegenstrijdige dingen lees over havermout en vermageren.
alvast bedankt! :)
 
Als je wilt afvallen, gewoon je ontbijt skippen, niet ergens door vervangen. Is heel kort door de bocht, maar grootendeels wel waar.
 
dat hou ik nooit vol tot 12u30 :p
 
dat hou ik nooit vol tot 12u30 :p
Je hebt op dit moment 's ochtends toch geen honger? Die twee koeken op werk kan je dan ook wel lekker laten staan, neem een extra kop koffie ofzo. Als je in de loop van de ochtend een beetje trek krijgt neem je nog een bakkie of een flesje spa rood.
Ik vast het laatste jaar op bijna al mijn collegedagen tot een uur of 11.30, dan iets van een shake en later nog een maaltijd. Prima te doen.
 
2 grote waffels zijn toch nog iets :)
en ik heb wel honger s'ochtends maar ik krijg nooit iets door mijn keel als ik juist wakker ben :)
van 5u30 tot 12u30 niet eten is voor mij wel moeilijk,
kan toch ook ergens moeilijk geloven dat dit het beste is voor mijn lichaam.
aangezien ik als tuinier werk en toch nog graag iets binnen heb :)
 
Broodje smeren en dan later opeten? Ipv dat je die koeken eet ga je een broodje eten.
 
+1 ^

Gewoon wat meenemen en dan als je wat opgestart bent opeten.
Misschien een simpele shake met havermout en melk oid meenemen. Misschien dat vloeibaar beter gaat dan vast eten.
 
Back
Naar boven