AndroidHealthClinic

Maaltijden die niet warm hoeven te zijn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gekke Gijs

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 mrt 2004
Berichten
1.018
Waardering
1
Pfff ik ben er even een tijdje tussen uit geweest en wil graag even weer een opfrissing.

Eerst kon ik altijd ook warme maaltijden eten dus toen wist ik goed wat ik moest eten!

Alleen nu kan ik niks meer koken met betrekking tot werk. (vrachtwagenchauffeur zonder kookgerei enz)

Wie weet er goede maaltijden die koud gegeten kunnen worden of die simpelweg niet hoeven te worden gekookt!?

Ik eet het liefst zo min mogelijk brood!

Noten enz weet ik wel maar dat zie ik meer als tussendoortjes voor de hoofdmaaltijden.

:)
 
Alleen nu kan ik niks meer koken met betrekking tot werk. (vrachtwagenchauffeur zonder kookgerei enz)

Er zijn toch zeker wegrestaurants waar je voor niet te veel geld niet al te slechte warme maaltijden kan krijgen. Hoe doen andere vrachtwagenchauffeurs dat?
 
Hier staan al twee recepten in: http://forum.dutchbodybuilding.com/f33/havermoutwafels-124176/#post2123973

Verder vind ik rijst met kip/vis (tonijn/makreel) koud ook goed te eten! Kwestie van gewenning!

Makreel is koud inderdaad goed te eten zelfs zeer lekker!!! :D Tonijn vind ik niks in neem aan dat je tonijn uit blik bedoelt dat is walgelijk namelijk.....

Tonijn is wel erg lekker als je hem heel erg vers en rood hebt en dan rauw door de salade versnijden!
 
Rijst met kip kan je koud eten. Pastasalade met vlees kan ook koud. Buiten biefstuk kan je zo goed als alles koud eten.
 
Er zijn toch zeker wegrestaurants waar je voor niet te veel geld niet al te slechte warme maaltijden kan krijgen. Hoe doen andere vrachtwagenchauffeurs dat?

hahahaha :D


Nou in wegrestaurants krijg je echt geen goede maaltijden! :D EN dan wordt het ook zeker te duur en daar heb ik geen tijd voor om onderweg 3 keer te gaan vreten in een restaurant!

En hoe andere chauffeurs dat doen!? De meeste chauffeurs zijn varkens! :)
 
koude aardappels en pasta salades, kwark brinta , bananen appels
 
Rijst met kip kan je koud eten. Pastasalade met vlees kan ook koud. Buiten biefstuk kan je zo goed als alles koud eten.

Pastasalade is een goede inderdaad! Mijn vriendin zei het ook al!
 
Gewoon spaghetti, vind ik koud ook goed te eten (wel een 'gezond' sausje maken anders kan je even goed naar de restaurants).

Nu weet ik niet of een wrap (tortilla groentes kip/vis/...) ook koud lekker is? Maar dat lijkt misschien te hard op brood. Is wel handig, in wat alluminiumfolie wikkelen en je hebt een hele maaltijd in 1 hand.

groet
Kim
 
pasta- en rijst salades kunnen een (koude) optie zijn. (met kip of tonijn)

Trouwens, hebben ze bij veel tankstations geen magnetron die je even kunt gebruiken ?
 
Zalmschotel (incl. tomaat, sla, ei) met wat koude pasta!
 
Wraps zijn een zeer goede optie.

Maar thuis een stuk of 10 wraps :)

Recept:
Bak de kip even gaar in een wok, gemengde groente erbij en na 3min even een soort van boemboe (kruidenpasta) toevoegen met 200ml water.
Nog een paar minuutjes op hoog vuur wokken en in de tussentijd de wraps in verpakking 60sec in de magnetron doen. Pak een wrap en leg er ter lengte van de diameter dat husseltje op en voeg de rauwe komkommer (blokjes) en paprika toe. Dichtvouwen en hoppa in de koelkast.

Zeer lekker koud en nog voedzaam ook!
 
bij de landmacht aten we,, lasagne koud
chili concarne
uhmm,, aardappels, met vlees en jus erdoor..

ook om te pruimen hoor
 
hahahaha :D


Nou in wegrestaurants krijg je echt geen goede maaltijden! :D EN dan wordt het ook zeker te duur en daar heb ik geen tijd voor om onderweg 3 keer te gaan vreten in een restaurant!

En hoe andere chauffeurs dat doen!? De meeste chauffeurs zijn varkens! :)

Welcome to your destiny :D
Broodje gehaktbal uit de koeling:p
 
heb je geen magnetron aan boord? koelkastje erin en hoppa, zo een maaltje opwarmen:D
 
Alles kan je koud eten... als het maar niet rauw is.. verder niet zeuren. :)
 
Back
Naar boven