AndroidHealthClinic

maaltijden op school (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is die shake met alleen melk en pindakaas ook goed te doen?

minder vind ik, want vind pindakaas niet echt lekker maar als je pindakaas lekker vind is het wel te doen lijkt me:D
 
Ik eet ook iedere voormiddag rijst met kip en ananas. Ik maak het 's avonds klaar voor de volgende twee dagen. 1 zakje rijst voor 2 dagen. Dan krijg je zo'n portie wel op in een kwartiertje. En laat de rest maar kijken, gewoon eten moet je.
 
Neem gewoon rijst met kip of pasta met tonijn ofzo mee. En als je het vervelend vindt dat je vrienden er iets van zeggen, eet je het toch gewoon op de wc op.

Hardcore! :D
 
eieren, kip, brood, melk, shake, ontbijtkoek, muesli repen, bananen, appels, broodjes gezond

zulke dinge neem ik altijd mee.
 
ik doe verzorging met allemaal vrouwen, denk niet dat het verstandig is om eieren te eten in het bijzijn van hun,, en een bak rijst vinden ze volgens mij helemaal al vaag.

Maar ik zal het gewoon kijken,, en het komt goed vormt dat dan geen vaste brokken ?

Maarja wie groot wilt zijn, moet eten ,

en vrienden heb ik daar niet. Hoef geen vrienden die niets om hun toekomst geven en alleen om drank en coïtus geven ;w tis dat er wel een paar mooie dames bijlopen anders was het ook maar saai.
 
^up nog meer dingen om te eten op school, heb overgens me eten gepakt.
 
vandaag toevallig nog eens kippebouten meegehad naar't werk, kun je ook doen!
 
ik neem gewoon brood met beleg mee en als ik thuis kom ga ik pas koken, ik maak mij er niet zo druk om als ik er maar wel voor zorg dat ik mijn vaste hoeveelheid eiwitten per dag binnen krijg.
 
:) nog voorkeur van merken ?

Natuurzuivere pindakaas is wel beter en gezonder door het ontbreken van onnodige additieven.

Check je lokale reformwinkel. Monki is een zeer goede keuze en wordt gegeten door menig bb-er.
 
Ik eet 10 boterhammetjes verdeeld over die 3 maaltijden(4 kip,2pindikaas en 2 eieren)+ weightgainer en banaan. Pannekoeken lijken me ook nog goed snel naar binne te werpen.
 
Je kunt ook gewoon zelf een broodje maken, met eieren, tomaat (zonder sap), sla,kip\kalkoen en als je een sausje wilt pak dan mosterd of veenbessencompot.

Bij mij keken ze ook vreemd en kreeg ik wel is opmerkingen. Gewoon niks van aantrekken, gaat vanzelf over.
 
sja, ben zelf soms ook hele dagen weg naar de uni, neem altijd 6 broodjes kalkoenfilet mee die ik 's morgens in de trein opeet en dan 200gr pinda's voor overdag, eet ik in 2x100gr in de collegezaal op, krijg wel vage blikken en altijd vragen, "ja vind je dat nou lekker?"
"nee, ik eet niet omdat ik honger heb of omdat ik het lekker vind, ik eet om te groeien"
 
7 boterhammen ontbijt, en dan 8 boterhammen op school, kom ik thuis nog drie boterhammen met drie eitjes, avond eten. nog twee eitjes . paar liter melk..

haha, nam me shakebeker mee met melk erin .. want melk kost overgens focked up duur op school 33 ml = 1.25 € dus ik een liter binnen minuut op ,, krijg je van die vage reacties van:'Toenet was hij toch nog vol" . haha vind het wel leuk te horen dat sommige meisjes me erin steunen en waar ik geen lompe reacties van krijg.
 
Neem Virtargo of een shake mee. ff mixen op de plee,aardige aanvulling op de rest van je voeding.(Brood met kipfilet)
 
Ik zit nu net op een nieuwe baan en het meest vervelende was toch wel af en toe de schaamte :P, maar ik heb me eroverheen gezet en het kan me echt geen drol meer schelen.

De eerste drie weken zat ik op cursus, dit was het meest vervelende. Je zat namelijk met 10 mensen en 1 trainer heel de dag in een vergaderruimte. Om 11 uur pakte ik gewoon 4 boterhammen met 100 gram kipfilet tevoorschijn en ging ik dat heel sneaky opeten terwijl hij gewoon training aan t geven was, ook pakte ik dan een pak melk tevoorschijn en ging die in een rottempo zoveelmogelijk naar binnen werken. Smiddags hadden we daar (koud)buffet en kon je mij telkens herkennen aan de aso berg rosbief op mn bord en om half4 haalde ik mijn vier boterhammen pindakaas en het pak melk weer tevoorschijn!

Iedereen steeds allemaal lachu en opmerkingen maken als ik weer ging eten, maar dan lachte ik gewoon wat mee en zei dat ik een grote eter was, ik was toch al best bevriend geraakt met de meeste mensen dus t maakte nie zo uit. Overigens zagen ze mij savons in het hotel ook altijd biefstuk of zalm eten, en daarna zagen ze me weer weg scheuren naar kneets gym :P

na de training ging ik dus op t kantoor zitten (daar zit ik dit nu ook te tijpen met een zak nootjes langs me liggende haha). Op t kantoor ging ik nog wat meer overdrijven. Om 11 uur 4 wortels, 3 boterhammen met 50gram kip, 50 gram nootjes en 2 bekers melk. Heb t zojuist ook op, iedereen kijkt je vreemd aan enzo, maarja hun zijn de dunne mannetjes ik niet. Smiddags eet ik verschillend, soms is er rijst met kip dan pak ik die natuurlijk, anders een uitsmijter of kip (met flink wat noodels) uit de wok ofzo. Om 3 uur smiddags komen de 2 reuze broodtrommels weer tevroorschijn en smeer ik 4 boterhammen met tonijn+komkommer, en eet ik 2 kiwi''s.

Mn baas zei pas nog: ik zie je alleen maar eten hier op t kantoor :)
 
Neem Virtargo of een shake mee. ff mixen op de plee,aardige aanvulling op de rest van je voeding.(Brood met kipfilet)

onnodige suikers tog die virtargo troep ?
 
Ff wat KH een 2 uur voor de training naar binnen werken.
 
Ik zit nu net op een nieuwe baan en het meest vervelende was toch wel af en toe de schaamte :P, maar ik heb me eroverheen gezet en het kan me echt geen drol meer schelen.

De eerste drie weken zat ik op cursus, dit was het meest vervelende. Je zat namelijk met 10 mensen en 1 trainer heel de dag in een vergaderruimte. Om 11 uur pakte ik gewoon 4 boterhammen met 100 gram kipfilet tevoorschijn en ging ik dat heel sneaky opeten terwijl hij gewoon training aan t geven was, ook pakte ik dan een pak melk tevoorschijn en ging die in een rottempo zoveelmogelijk naar binnen werken. Smiddags hadden we daar (koud)buffet en kon je mij telkens herkennen aan de aso berg rosbief op mn bord en om half4 haalde ik mijn vier boterhammen pindakaas en het pak melk weer tevoorschijn!

Iedereen steeds allemaal lachu en opmerkingen maken als ik weer ging eten, maar dan lachte ik gewoon wat mee en zei dat ik een grote eter was, ik was toch al best bevriend geraakt met de meeste mensen dus t maakte nie zo uit. Overigens zagen ze mij savons in het hotel ook altijd biefstuk of zalm eten, en daarna zagen ze me weer weg scheuren naar kneets gym :P

na de training ging ik dus op t kantoor zitten (daar zit ik dit nu ook te tijpen met een zak nootjes langs me liggende haha). Op t kantoor ging ik nog wat meer overdrijven. Om 11 uur 4 wortels, 3 boterhammen met 50gram kip, 50 gram nootjes en 2 bekers melk. Heb t zojuist ook op, iedereen kijkt je vreemd aan enzo, maarja hun zijn de dunne mannetjes ik niet. Smiddags eet ik verschillend, soms is er rijst met kip dan pak ik die natuurlijk, anders een uitsmijter of kip (met flink wat noodels) uit de wok ofzo. Om 3 uur smiddags komen de 2 reuze broodtrommels weer tevroorschijn en smeer ik 4 boterhammen met tonijn+komkommer, en eet ik 2 kiwi''s.

Mn baas zei pas nog: ik zie je alleen maar eten hier op t kantoor :)

haha als je maar je werk doet toch ?

dan maakt het niet uit hoeveel je werkt.. ik mag nu van mijn baas om de twee uur tien min pauze houden om liter melk op te slurpen en drie boterhammetjes :P
 
Probeer altijd te eten vlak voordat ik naar school ga, dan kan je de eerstkomende uren op school al doorstaan zonder eten.
In de buurt van mijn school zit ook een supermarkt, daar haal ik dan meestal ff snel wat. Dit is meestal een zak mueslibollen en verse kipfilet (niet voorverpakt, die vind ik te zout)

Mijn schooldagen zijn meestal kort, maar mocht ik een lange dag hebben neem ik een aantal extra boterhammen mee en een proteine shake.

Het is wel irritant omdat mensen altijd opmerkingen maken over hoe veel ik eet, maar daar moet je maling aan hebben, dit doe ik namelijk ook :cool:
 
Back
Naar boven