Fitness Seller

Maaltijden op school? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nathancolumbu

Cool Novice
Lid geworden
7 sep 2014
Berichten
42
Waardering
3
Lengte
1m65
Beste forumleden,

Bij serieus trainen hoort ook goed eten, daarom ben ik begonnen met een voedingsschema op te stellen.
Om een beetje tot inspiratie te komen hoe ik mijn calorieën invul, wilde ik jullie vragen wat jullie eten?
En dan voornamelijk mee naar school, nu eet ik op school alleen kipfilet op brood. :eating:

Wat vinden jullie fijn om mee te nemen naar school of werk? :flex:
 
Ik eet ook weinig op school, 4 broodjes, pindakaas en kaas. Soms neem ik ook havermout mee. Havermout thuis blenderen, mee in je shakebeker en op school melk erbij, evt nog whey. Makkelijke maaltijd, zo op te drinken.
 
2 (echte) maaltijden.

10:00 - 1 banaan
12:30 - 350gr basmati rijst (gekookt), 150gr tonijn(in water), 1 eetlepel olijfolie
15:00 - 325gr basmati rijst (gekookt), 3 eieren, 1 eetlepel olijfolie
 
Paar sneden brood of pistolets met een whey shake.
Heb dan ook nooit lang school, anders kwark als aanvulling.
 
rijst pindasaus kip is prima koud te eten
 
Heb het geluk om tijdens de middag thuis te kunnen eten, vaak soep (800ml/1000ml) + 4 sneetjes brood met kipfilet en kaas.

Tijdens de pauzes op school eet ik niks, ga ik vanaf volgende week eens veranderen :)
 
Ik zit dan weliswaar op werk maar heb net als op school verplichte pauzes ivm de tijden van de fabriek.
Gewoon maaltijden.
ochtend tussendoor 4 gekookte eieren met salade en noten
Lunch en middag tussendoor 2 bakken met in iedere bak 100 gr rijst (ongekookt gewogen) + 2 ons kip/vis + 2 ons groente.
 
Ik zit dan weliswaar op werk maar heb net als op school verplichte pauzes ivm de tijden van de fabriek.
Gewoon maaltijden.
ochtend tussendoor 4 gekookte eieren met salade en noten
Lunch en middag tussendoor 2 bakken met in iedere bak 100 gr rijst (ongekookt gewogen) + 2 ons kip/vis + 2 ons groente.

Is dagelijks 4 gekookte eieren eten niet ongezond?
 
1e pauze banaan + eventueel manderijn ofzo of een mueslireep of koekje
grote pauze: 6 sneetjes met o.a. pindakaas, kipfilet etc..
3e pauze: 50g noten

en overal altijd een flesje water om het weg te krijgen :p
 
Bulk:
6 boterhammen pindakaas en ontbijtspek
1 banaan en 1 mandarijn
wat pinda's en noten
 
6 boterhammen met kaas en een liter halfvolle chocomel. Komt uit op ongeveer 1500 kcal.
 
Heb het geluk om tijdens de middag thuis te kunnen eten, vaak soep (800ml/1000ml) + 4 sneetjes brood met kipfilet en kaas.

Tijdens de pauzes op school eet ik niks, ga ik vanaf volgende week eens veranderen :)

1liter soep ? Wow
 
4 sneden brood met rosbief
en pasta met rundertartaar en tomaten
 
Klein voorbeeld
Ik zelf neem altijd (Rijst/Volkoren Pasta mee)
Gemixt met wat Kip/Vis 250 Gram

Tussendoortje broodje pindakaas.
 
Back
Naar boven