Fitness Seller

Maaltijden/snacks voor in de bulk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wannabebig299

Novice
Lid geworden
2 jan 2022
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
62kg
Vetpercentage
14%
Hey iedereen,


Ik ben opzoek naar simpele hoge calorie maaltijden, sinds ik een vrij druk leven heb en mijn calorieen flink omhoog wil schroeven. (Liefst ook niet te duur want ben niet de rijkste) ik gebruik momenteel als supplementen: creatine, proteïne en BCAA’s (vraag me niet waarom). Maar nu zoek ik dus nog goeie voeding waar je gewoon pakweg dikker van wordt. Verder train ik 4 a 5 keer in de week met een aangepaste arnold split.

Groetjes en bedankt voor de hulp alvast!

Ps: liefst verkrijgbaar uit de supermarkt en dus niet teveel moeite
 
Wat eet je nu? Hoe ziet je voedingsschema eruit?
Dat is handiger tips geven.

Basis voorbeeld
Ontbijt
(Volle melk) met havermout, eiwit (gezien je dat toch gebruikt) lepel pindakaas of andere vetbron en een banaan (prima shake)

Lunch:
Boterhammen pindakaas, kip, ham, kaas gebakken ei, ander beleg
Melk of chocomelk erbij

Diner
Pasta/rijst met vlees groente en sausje (pindasaus, pastasaus, ketjap, sweet chilisaus oid)
Schep 2x op

Voor slapen:
Bak kwark met noten

Tussendoor:
Eieren (gekookte eenvoudig mee te nemen)
Krentenbollen of mueslibollen met kaas
Wrap met beleg
Brood met beleg
Shake met havermout
Fruit
Noten/pinda's
Rijstwafels met pindakaas oid
Pure chocolade
Blikje tonijn of zalm oid
Etc.

Zijn maar voorbeelden.
Zelf vind ik als ontbijt lekkerder om kwark met muesli en noten te nemen ipv een shake.
Of warm eten als lunch ( en koud opeten). Rijst of pasta salade.


Haal een x wat lekkers tussendoor. Een x een reep of pizzabroodje kan echt geen kwaad.
 
Hey Marina,

Ontbijt: 4 broodjes en kwark opstaan 7:40

Lunch: proteine shake plus kwark en 6 broodjes


Tussen door: notenmix
Na avond snack: nog kwark eten/noten

(Op school ook eten)
Tijdens sporten: Aminozuren

Dit was mijn eerdere gedachte totdat ik me besefde om met die grote aantal sneetjes het moeilijk is 2900 kcalorieën te behalen. Wat van pastatjes zijn lekker en simpel om te maken, ben echt een erg slechte kok kan amper een ei bakken. Maar kan wel veel ervan wegvreten.

Groetjes
 
Ontbijt: 4 broodjes en kwark opstaan 7:40

Lunch: proteine shake plus kwark en 6 broodjes
Dit zegt an sich niet zo heel veel, het beleg maakt vaak meer uit:
10 broodjes zijn zo'n 1250 kcal

Als je 10 broodjes belegt met 1 plak kipfilet dan zouden je broodjes +-1400 kcal zijn.

Maar als je je broodjes met bijvoorbeeld 10g pindakaas per stuk besmeert dan zit je al op +-2050 kcal.
Doe je er dan ook nog eens 5-10g boter op dan tik je 2200-2400 kcal aan.

Dus ook door simpelweg meer of ander broodbeleg te kiezen kun je vrij veel spelen met je kcal inname.

Dit geldt overigens ook voor je kwark, magere kwark = 50 kcal per 100g. Volle kwark = 100 kcal per 100g.
Wat dus op een pot van 400g ook alweer 200 kcal scheelt.

Veel bakboter, olijfolie o.i.d. gebruiken bij het koken gaat ook hard. Aangezien veel olie/vetten 700-900 kcal per 100g bevatten.
 
Je zegt pasta, kook dan voor een paar dagen pasta en saus met gehakt, weeg het af voor iedere dag en put it in the fridge. Kost niet veel, saus kan uit de pot. Je leert meestal wel dingen simpel lekkerder te maken als je langer zo eet.
 
ben echt een erg slechte kok kan amper een ei bakken.
Je wilt A maar ben niet bereid om te leren hoe je A krijgt :D

Je kon toch ook voor geen meter bankdrukken de eerste keer? Ga proberen met eten koken en binnen een paar jaar kun je je eigen voedsel indelen, andere helpen en misschien een vriendin krijgen die zegt: "mijn vriend kan koken". ;)

Met een snelle google search wet je binnen 2 min. welke voeding je helpt in je bulk en kies je uit wat je lekker vind.
 
Cashewnoten. Easy kcals.
 
Krentebollen met kaas, 3 krentebollen is 1000kcal en genoeg eiwitten voor een complete maaltijd bovendien eet je het zo weg!
 
Je bent 16 volgens je profiel. Ik neem aan dat je dan dus nog thuis woont?
 
imnewhere

Klopt ik woon nog bij mn ouders
 
Waarom zou je dan zelf je eten kopen? Ik stapelde op jouw leeftijd thuis gewoon extra boterhammen met hagelslag als ik trek had.
Ja precies, of exorbitante hoeveelheden tosti's knallen de hele week.
 
Omdat ik bang ben dat ik met alleen brood niet aan genoeg calorieën kom, ik eet van mezelf al minimaal 8 broodjes per dag en heb een vrij snelle stofwisseling
 
Onderhoud +500kcal ed extra eten dan kom je vrij agressief wel aan. Wat je eet maakt vrij weinig uit, maar als je eetlust niet meestijgt dan pak je laag volume veel kcal eten icm laag verzadigd eten, wat je eet moet je zelf uitzoeken wat JIJ lekker vind.
 
Omdat ik bang ben dat ik met alleen brood niet aan genoeg calorieën kom, ik eet van mezelf al minimaal 8 broodjes per dag en heb een vrij snelle stofwisseling
8 broodjes per dag eet iemand normaal ook al. Dat is eigenlijk nog erg weinig...
8 boterhammen is maar 600 kcal ...
Waarom niet 4 meer en vol beleg?
kaas/pindakaas en dat soort dingen?
Litertje volle melk erbij is ook 550 kcal.
Een ei koken kan je vast wel.
Neem een paar eitjes mee 3 a 4
zakje nootjes erbij a 50 gr

Zit je met 10 bth aan 750 kcal
10 x kaas 600 kcal
Volle melk 550 kcal
4 eitjes 300 kcal
50 gr nootjes 300 kcal
Samen al 2600 kcal
Goede avondmaaltijd a minimaal 600 kcal
Bakje volle kwark
en voila 3500 zonder moeite.
 
20220103_161711.jpg

Elke dag zo'n jonge naar binnen werken.

May the gainz be with you
 
Hey iedereen,


Ik ben opzoek naar simpele hoge calorie maaltijden, sinds ik een vrij druk leven heb en mijn calorieen flink omhoog wil schroeven. (Liefst ook niet te duur want ben niet de rijkste) ik gebruik momenteel als supplementen: creatine, proteïne en BCAA’s (vraag me niet waarom). Maar nu zoek ik dus nog goeie voeding waar je gewoon pakweg dikker van wordt. Verder train ik 4 a 5 keer in de week met een aangepaste arnold split.

Groetjes en bedankt voor de hulp alvast!

Ps: liefst verkrijgbaar uit de supermarkt en dus niet teveel moeite
Alles uit je cut, maar dan met pindakaas.
 
Elke avond een flink toetje met caseïne/Kwark en van alles erdoor. Vla, cruesli en Vriesfruit 2 minuutjes in magnetron. En voor bulk dus met pindakaas.
20220223_233726.jpg
 
Back
Naar boven