XXL Nutrition

Maaltijdplan thuisbezorgd & kant en klare maaltijden ervaringen

Bezoekers in dit topic

Karelvd23

Novice
Lid geworden
26 apr 2021
Berichten
1
Waardering
0
Goedemiddag,

Ik ben een beginner in de fitness en zou graag een maaltijdplan willen gaan volgen om spiergroei te bevorderen, nu heb ik zelf minder tijd en zie ik het niet zitten om alles af te wegen wat er in gaat. Al zoekend kwam ik een service tegen waarbij ze een volledig maaltijdplan thuisbezorgen op basis van het aantal calorieën dat je nodig hebt. Denken jullie dat dit verstandig is? Ik zou graag willen inzien wat wel werkt en niet werkt voor mij, alleen zou ik dit kunnen volgen voor circa 2 maanden en dan resultaat zien? Daarnaast zag ik ook nog verschillende leveranciers van kant en klare fitness maaltijden, hebben jullie hier ervaring mee en zijn deze echt zo goed als de reviews aangeven?

Dankjulliewel!
 
Hoe langer je de leer over voeding en koken uitstelt hoe langer je in de 'beginner' fase blijft hangen en er dingen met je gebeuren die je niet kunt verklaren. Als voeding 80% van de progressie is dan maak je toch tijd daarvoor? Het niet hebben van tijd bestaat niet.

Nu antwoord op je vraag: nee geen ervaring en weggegooid geld ;)
 
Als je al geen moeite wil doen om wat zaken uit te zoeken over voeding , afwegen , kcal enz dan zul je het in deze sport niet redden, of heb je de shortcut ook al besteld ?
 
Je zal zeker goedkoper af zijn door zelf te koken, stel een week schema op ( kijk eens op hoe stel ik een voeding schema op, hoe bereken ik mij behoefte enz) kook 1 of 2 maal per week en vries je maaltijden in. Succes
 
Als je het geld hebt en niet de tijd,waarom niet he. Maar wat ik heb gezien ziet het er saai en eentonig uit. Ik zou gewoon straks de behoefte berekenen,wat YouTuben over de voeding en een dag alles opschrijven wat je eet.