MuscleMeat

Maaltijdshake (zonder whey) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kwarkkrawk

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
29 nov 2012
Berichten
957
Waardering
72
Lengte
1m70
beste mensen, zondag ben ik een hele dag weg, aangezien ik het nu wel gehad heb met starende mensen in de trein als ik mijn bakken tonijnkipsalade zit weg te werken (en ik zin had in wat anders) bedacht ik me een shake.

Mijn whey is op en dat komt maandag pas weer binnen, dus improviseer ik wat.

het idee:
450 gr kwark
750 ml melk
100 gr havermout
1 appel
15 gr amandelen
flink wat kaneel

voedingswaarde:
Kcal: 1137
Eiwitten: 87
Carbs: 129
vetten 26

Denken jullie dat dit vloeibaar wordt/blijft (vanwege de havermout)? en of dit zou smaken?
graag meningen :D
 
je kan de havermout apart meenemen en erbij doen als je de shake gaat drinken
 
smart thinking! zou hij dan vloeibaar genoeg zijn? en smakend?
 
Ik maakte deze zomer geregeld een shake met 300 gram kwark, 500 gram melk, wat havermout en twee bananen. Shake is minder groot dan die van jou, maar wel ongeveer zelfde verhoudingen.

Het resultaat was vloeibaar, maar niet heel vloeibaar. Wel erg lekker.

Jouw idee met appelen spreekt me wel aan :p. Natuurlijk gaat dat fruit (zowel appelen als banaan) wat bruin worden als je het pas na lange tijd opdrinkt. De shake zal er dus niet echt smakelijk uit zien, maar vermoedelijk wel goed smaken ;).
 
oke! ga hem zondag maken denk ik! zal het resultaat posten (pic) en de smaak laten weten
 
Dit blijft wel vloeibaar schat ik zo.
Als je hem tenminste niet al te lang laat staan... Dan wordt het meer smoothie schat ik
 
ja een beetje smoothiedikte is ook gene probleem, het hoeft niet echt vloeibaar te zijn, maar drinkbaar
 
mag geen probleem zijn, zeker als je de havermout apart houdt.... kwark met een klein beetje water erbij wordt ook al erg vloeibaar dus met zoveel melk zal dat ook wel lukken
 
Heb em gemaakt! Wel als alleen lunch-shake waarin ik wat laag in mn carbs ging zitten (vanwege vanavond lekkere hicarb junkmeal)
Heb em gemaakt met:
450 gr kwark (c1000 magere franse)
2 eiwitten
50 gr havermout
250 ml hv melk
1 appel
15 gr amandelen
Goede hoeveelheid kaneel

Havermout er ook meteen bijgedaan en t is ongeveer optimeldikte gebleven (iets minder dik zelfs)
Wel ongelofelijk lekker, ga dit zeker vaker maken!

Waardes;

Kcal 692
Eiw 53 gr
Kh 70 gr
Vet 16 gr
 
Geen foto's gemaakt toevallig:P
Goed te horen dat het is gelukt!
 
Fack, vergeten. Maar ga em zaterdag weer maken, zal dan wel foto erbij doen
 
Back
Naar boven