MuscleMeat

Maaltijdtas

Bezoekers in dit topic

Robo007

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2012
Berichten
687
Waardering
22
Lengte
1m78
Hallo,

Ik overweeg om een maaltijdtas aan te kopen.

Vanaf 1 mei ga ik naar een andere dienst waardoor ik nog verder moet rijden. We hebben daar wel een bedrijfsrestaurant dat open is tijdens de week. Maar gezien ik steeds 12 uren diensten doe waaronder ook 's nachts en in het weekend moet ik steeds voldoende eten meenemen. Aan ijskasten geen gebrek maar ben soms makkelijk een uur onderweg door alle files enz... Mijn gekoeld eten moet ook tijdens de rit cool blijven.

Bovendien is het ook handig in de zomer om eender waar mee naartoe te nemen.

Ik zou liefst iets compact willen. Voor drie maaltijden is zeker voldoende plus wat extra plaats voor drank ofzo.

Nu welke mijn vraag: welke gebruiken jullie? (Eventueel met link) Tevreden erover en zou je volgende keer iets anders kiezen en waarom dan? Waar heb je hem gekocht en wat was de prijs?

Ik had deze op het oog http://fitmarkbags.com/fitness-bags/latest-gym-and-fitness-bags/the-box

Maar lees bij de commentaren dat hij wat aan de kleine kant is. Zoek wel iets compact maar wringen of proppen is ook niet de bedoeling.

Alvast bedankt voor de info.
 
Ze hebben nu bij de action ook koeltassen en hele goedkope koelelementen. Voor dagelijks gebruik is dat ook wel chill. Een tas is natuurlijk luxer en mooier, maar dit kan zo ook op een goedkope en goede manier.
 
Ik ben persoonlijk fan van deze: http://www.prozis.com/nl/nl/befit-bags/befit-bag-regular. Is een stuk groter en goedkoper!

Dit is al heel waardevolle info. Ik had deze nog niet gevonden. Inderdaad een groot prijsverschil en nog groter ook.

Gebruik je hem zelf ook? Goede kwaliteit?

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

Ze hebben nu bij de action ook koeltassen en hele goedkope koelelementen. Voor dagelijks gebruik is dat ook wel chill. Een tas is natuurlijk luxer en mooier, maar dit kan zo ook op een goedkope en goede manier.

Dat is inderdaad een goedkope oplossing. Koelelementen zou ik daar al zeker halen moest ik er nieuwe nodig hebben.
 
xxl heeft ze tegenwoordig van hun eigen merk, in het groot en een kleinere ;)
[Link niet meer beschikbaar]
 
De Innovator 300 lijkt me wel interessant. Vergelijkbaar met die van Prozis, wel duurder maar denk ook wel betere kwaliteit. Ik wil wel dat ze lang voldoende meegaat.
 
Ik ben voor de Innovator 300 van 6 pack gegaan.

Heb hem 57 Euro betaald.

Vandaag ontvangen en eens bekeken. Ziet er heel goede kwaliteit uit. Kon niet direct een minpunt zien. Vrij ruim. Kan er heel wat in kwijt. Het gedeelte binnenin kan er ook uitgehaald worden. Zo heb je één groot gedeelte waar je grote dingen in kwijt kan.

De bakjes zijn niet bijzonder groot. Als ik een spaghetti zou meenemen dan zal ik dit over twee bakjes moeten verdelen. Dus het is even afwachten of ik de originele bakjes met onderverdeling ga blijven behouden en alles eruit en mijn eigen bakjes gebruiken.
 
Is natuurlijk handig zo een tas,maar ik gebruik gewoon een simpele koeltas met wat plastiek bakjes en een paar koelelementen.
Heeft me nog geen 15 euro gekost.
 

Ik heb deze voor maar 20 ekkiess!!! Koelelementje erin en mn eten blijft hele dag koel.

Je moet natuurlijk wel een Amerika connect hebben.
 
Is natuurlijk handig zo een tas,maar ik gebruik gewoon een simpele koeltas met wat plastiek bakjes en een paar koelelementen.
Heeft me nog geen 15 euro gekost.
Heb zelf die 6pack tas maar heb idd een gewone koel tas gekocht vind je in campeer winkels 30€ voor dezelfde grote en er kan meer in dan die kleine bakjes
 
Innovator, goede keuze! Heb deze zelf ook en is een prima tas, goede kwaliteit en stevige tas. Enig nadeel is dat ik de bakjes iets te klein vind.
 
Heb zelf gewoon een koelbox achterin de auto staan. Gewoon achter de stoel, dan staat het mij ook niet in de weg. Je hebt ze zelfs die je kunt aansluiten op je auto-aansteker of usb, maar als ik kijk hoe lang dat koel houdt dan is het niet eens nodig.

Als jij je druk maakt over de ruimte in dat ding omdat je er ook water in kwijt wil, dan kan je natuurlijk ook je water gewoon eventjes in de vriezer leggen. Dan heb je steenkoud water met ijs, en houdt die fles de temperatuur in de koelbox/tas koeler. Dingen in zilverfolie wikkelen zorgt er ook voor dat het langer dezelfde temperatuur vasthoudt. Al was dat iets met de glimmende/doffe kant, en ik weet niet meer hoe dat zat




Ik heb deze voor maar 20 ekkiess!!! Koelelementje erin en mn eten blijft hele dag koel.

Je moet natuurlijk wel een Amerika connect hebben.
Zo te zien past er ook een normaal formaat bakjes in? Ik had verwacht dat er dan alleen een formaat in zou kunnen die ze zelf (voor €10 per bakje) verkopen
 
Heb zelf gewoon een koelbox achterin de auto staan. Gewoon achter de stoel, dan staat het mij ook niet in de weg. Je hebt ze zelfs die je kunt aansluiten op je auto-aansteker of usb, maar als ik kijk hoe lang dat koel houdt dan is het niet eens nodig.

Als jij je druk maakt over de ruimte in dat ding omdat je er ook water in kwijt wil, dan kan je natuurlijk ook je water gewoon eventjes in de vriezer leggen. Dan heb je steenkoud water met ijs, en houdt die fles de temperatuur in de koelbox/tas koeler. Dingen in zilverfolie wikkelen zorgt er ook voor dat het langer dezelfde temperatuur vasthoudt. Al was dat iets met de glimmende/doffe kant, en ik weet niet meer hoe dat zat




Zo te zien past er ook een normaal formaat bakjes in? Ik had verwacht dat er dan alleen een formaat in zou kunnen die ze zelf (voor €10 per bakje) verkopen
Husky is een merk dat zich focust op gereedschap en dergelijke. Ik denk niet dat ze er ooit rekening mee hebben gehouden dat dit in de bb wereld een gewild item kan zijn (welke je voor het dubbele zou aan kunnen bieden) Ik moet nog een bakje vinden die er niet in past to be honest.
Twee shakebekers aan de zijkant. TOp ding. Zeker een aanrader deze. Ook de kwaliteit is super. Ik heb ook een gereedschap tas van Husky, gaat ook al een jaar of tien mee.
 
Husky is een merk dat zich focust op gereedschap en dergelijke. Ik denk niet dat ze er ooit rekening mee hebben gehouden dat dit in de bb wereld een gewild item kan zijn (welke je voor het dubbele zou aan kunnen bieden) Ik moet nog een bakje vinden die er niet in past to be honest.
Twee shakebekers aan de zijkant. TOp ding. Zeker een aanrader deze. Ook de kwaliteit is super. Ik heb ook een gereedschap tas van Husky, gaat ook al een jaar of tien mee.
Goede tip dan :thumbs::)
 
Heb zelf de grote tas van xxl ([Link niet meer beschikbaar]) en ben er zeer tevreden mee.
 
20 euro voor die husky tas is geen geld,alleen jammer dat deze hier niet te verkrijgen zijn.
 
De tas die ik heb was zijn 57 EURO toch waard. Gebruik hem veel, goede kwaliteit en heel handig in gebruik. Op sommige sites kost hij 80 EURO maar dat is wel wat teveel.
 
Ik steek wat bakjes en koelelementen in een koeltas van mss 5 euro.

Kwaliteit zal zeker niet te vergelijken zijn maar ik hoef er niet mee te gaan trekken in de Andes ofzo. :)

Die echte maaltijdtassen zijn wel wat praktischer omdat deze meerdere opbergvakken hebben.

En bij normal gebruik zal je er wel jaren geniet van hebben.

Mss ooit als ik de lotto win ;)
 
Back
Naar boven