MuscleMeat

maaltijdvervangers

  • Topic starter H.J.S
  • Startdatum
  • Reacties 11
  • Weergaven 788
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

H.J.S

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 jul 2003
Berichten
7
Waardering
0
Er zijn zoveel maaltijdvervangers..

Behalve dat ze ongelofelijk duur zijn (vooral myoplex) zijn ze goed? en zijn ze beter en schoner dan een 'echte' maaltijd?

ze zijn iig een stuk makkelijker.. dus mijn voorkeur gaat er in theorie al naar uit...maar ik twijfel omdat ik eigenlijk na het doorbladeren van dit forum heel weinig maaltijdvervangers zie.. en veel kwark.. en zo kom ik bij mijn tweede vraag :)

Ik zit vooral met de kwark.. jaaa wie niet.. ik heb er niet al teveel moeite mee, maar ik krijg ELKE keer braakneigingen... brr.. ik haat kwark..

maar mijn vraag is eigenlijk.. is er een maaltijdvervanger die mijn kwark kan vervangen? (een pak ravensberger kwark.. van die ZURE )

kan het eigenlijk met een proteineshake?

Bedankt.

btw topforum.. :D
 
Je kunt ook je kwark lekkerder maken door er een lepel jam door te doen. Limonade werkt ook goed. Hier door heb je die zure smaak niet.
 
lekker maar duur.maar qua kwakr ff door de zure appel doorbijten, anders schepje weipoder erdoorheen:lick:
 
Het went ook wel die smaak, ik deed er eerst ook jam of siroop doorheen, maar toen steeds minder en nu helemaal niet meer. Maar whey poeder is ook een goede oplossing idd.
 
Ben ik ff blij dat ik kwark gewoon lekker vind :P.

Tonijn daarentegen krijg ik echt niet naar binnen :(.

Kwark met ananas/moesli/kaneel smaakt goed hoor.

Ipv kwark yoghurt?... of crackers met smeerkaas/kipfilet/kalkoenfilet/pindakaas...
 
yoghurtr bevat veel minder eiwit. 4 gram eiwit en verder zelfde suiker en vetgehalte..magere yoghurt dan he, maar sprekt voor zich

maar idd wat terminator:D al aangaf na verloop van tijd eet je t gewoon naturel.

en wat loop iedereen altijd te ueren over een zure smaak. nergens last van..ben gelukkig ook geen fijnproever
 
Kwark zou ik NIET vervangen met een proteineshake.
Een shake is een supplement/aanvulling, op je voeding.

Dus kwark + proteineshake
 
we hebben t ook niet over vervangen. als je de kwark naturel niet wegkrijgt is beetje weipoeder een optie om doorheen te voegen.
wordt wel een heerlijke maaltijd

sh: mijn excuses, de topicstarter stelde die vraag wel..beschouw maar als nie gepost:)
 
welke post? ;)
 
beetje zoetstof erbij doet wonderen
 
superspider zei:
beetje zoetstof erbij doet wonderen


dat doe ik ook altijd maar ik begin me af te vragen of dat wel goed is?
..soms doe ik een beetje teveel :o
 
Back
Naar boven