Fitness Seller

Maandelijks tijdschrift?

Bezoekers in dit topic

An_G

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
1
Ik vroeg mij af of er een goed maandelijks (of weekelijks, whatever) tijdschrift bestaat mbt KT en nog serieuse artikelen bevat ook :)
Met bijvoorbeeld artikelen/interviews van Lyle Mcdonald en Bryan Haycock (en nog vele anderen)? :eyebrow:

Heb al meerdere dingen gelezen over de flex (op dit forum) en in de kiosk kan ik ook wel de nodige blaadjes vinden maar ik vraag mij dus in hoeverre deze met nieuwe en vertrouwbare artikelen komen......

Het I-net is namelijk wel een erg handige informatie-bron maar het duurt soms gewoon te lang op te vinden wat je eigenlijk wilt lezen/leren/snappen etc..
Bijvoorbeeld net weer de site http://www.thinkmuscle.com aan mn lijstje toegevoegd waar de artikelen op schrijver zijn ingedeeld -> en ik wil ze allemaal lezen! ik wil het allemaal weten! Arghhh te frustrerend :grumble:
Hoe meer ik lees, hoe meer ik merk hoe weinig ik eigenlijk weet! :eek!:
Mijn favouriten zit ook al vol met zo'n 40 sites die dagelijks opgedate worden met de nodige artikelen etc.. die ik eigenlijk allen wil lezen, maar dus absoluut niet kan! Daarnaast heb ik ook nog 4 E-books over dit alles te lezen..... (ik wil vakantie! :D)

Maar om weer ff ontopic te komen :o
Het zou dus veel gemakkelijker zijn als ik gewoon maandelijks de nodige nieuwe ontdekkingen/feiten/meningen etc etc.. door me brievenbus geworpen krijg :)

En het liefst nog in het NL ook omdat ik steeds vaker merk dat ik in de war kom bij de engelse/amerikaanse terminology gebruikt in die artikelen

Laatst bewerkt:
Maakt niet al teveel uit, had het gewoon liever in NL gehad.

Maar die is gewoon in de lokale kiosk te koop of.....?

zou wel graag een abbo op zo'n blaadje willen hebben....

An_G ik heb vernomen dat de makers van Think Muscle ook een blad uitgeven, daar zou ik me evt. wel op willen abonneren. Het is nl. zo dat in die webstek, die je noemde vnl. archiefartikelen terecht komen.
Wil je het heet van de naald, dan het blad.
Mmm eigenaardig, kan er geeneens een advertentie van vinden op die stek... zal het eens navragen.

Maar helaas, nieuws in NL hobbelt er gewoon maaaaaaanden achteraan en is ook in 99% van de gevallen van minderwaardige kwaliteit zoals zo'n flutblad als Flex. Niet doen! Of je wilt of niet, Engels en in iets mindere mate Duits is de voertaal van de bb-ers die het allemaal heet van de naald willen weten.
Kent iemand Duitse bladen? Weet wel dat ik destijds ook altijd de Duitse fietsbladen kocht en ook dat de Duitse computerbladen stukken beter zijn dan de NLse.

Neem aan dat je ook www.Dolfzine.com al gevonden hebt?

Espi

Een blad van Think Muscle, dat zou echt perfect zijn! zou ik me echt heel graag op willen abonneren..... :)
Maar je gaat dat even navragen? over dat blad...

En tjah NL het land dat echt bijna altijd het laatste is, merkte ik ook altijd wanneer het om andere dingen ging als computer-spellen, films, muziek etc etc...

Kende www.Dolfzine.com trouwens nog niet, maar bij deze dus, thnx

Hey BOS, dat MD is dat maandelijks of 2 maandelijks, want $80 voor een maand blad is op het randje, maar 2maandelijks dan begin ik er niet aan. Tenzij iemand weet of het ook hier in nederland ergens te koop is. Want dat blad ziet er goed uit BOS, ik zou het liefst eerst gewoon een paar losse exemplaren kopen en daarna beslissen of ik er een abbo op wil hebben of niet. Misschien heb jij nog wat oude over die ik van je kan overkopen eventueel?

Ah oke het is een maandelijks tijdschrift ennuh als ik het goed lees wordt er openlijk gesproken over steroiden en het gebruik daarvan, tenminste over hoe ze werken en hoe je cycles moet maken etc?

Het is inderdaad maandelijks.
Ik heb nog wel wat oude over die hoognodig weg moeten.
Er staat een afdeling steroiden/drugs in idd en dan is er nog Dave Palumbo die vragen van lezers beantwoord.
Ik betaal $44 voor 2 jaar. Dus 24 issues voor $44 is niet duur: minder als $2 per issue van ongeveer 400 blz en het heeft vele malen minder reclame als FLEX.
Ik heb hier nog ongeveer 8 liggen die ik nog moet lezen, dus ik loop een beetje achter.
De enige keer wanneer ik tijd/zin heb om te lezen is als ik cardio doe, dus ik heb nog wat uurtjes door te brengen in de cardioroom :sad:

edit: ik zie dat de abonnementsprijs omhoog is gegaan naar $80 voor 2 jaar. :(
Ik heb nog een jaar te gaan van mijn vorige abonnement gelukkig

Laatst bewerkt:
jah maar die 80$ is toch voor de mensen die in de US wonen?
wij zouden dan voor: "1 YEAR FOREIGN SUBSCRIPTION" $79.97 moeten betalen...

Hoelang duurt het trouwens voordat je ze binnen hebt? want ze moeten toch overzee's komen....

En daarnaast voor mij weer dat CreditCard probleem :(
vandaar dat ik wilde weten of er ook een NL blad was óf of deze gewoon in de kiosk te verkrijgen waren....

Volgens mij niet in de kiosk te krijgen evenmin is de ironman ook al niet te krijgen en dat is ook zo'n blad waar ik erg benieuwd naar ben!

Ben vandaag de (amsterdamse)stad in geweest en kwam toevallig weer eens langs The American Bookstore -kalverstraat- en zag tot mijn verbazing inene het blad 'Muscular Development' liggen!
Ze hebben hem daar dus wel :D

Tring! wat is dat blad dik! iets van 300blz?

Ze hebben op het moment trouwens al de editie van januari 2004 liggen en de prijs is €9.50....

Heb hem nog niet gekocht omdat mijn meegenomen geld al voor iets anders bestemd was, maar zaterdag ga ik weer naar de stad en neem ik hem ckers mee.....

Met Victor Martinez op de voorkant? 426 blz!! :D
MD rules!
Moet je zeker kopen om te zen of je lid wilt worden.
Het is de moeite waard!

An_G zei:
Ben vandaag de (amsterdamse)stad in geweest en kwam toevallig weer eens langs The American Bookstore -kalverstraat- en zag tot mijn verbazing inene het blad 'Muscular Development' liggen!
Ze hebben hem daar dus wel :D

Tring! wat is dat blad dik! iets van 300blz?

Ze hebben op het moment trouwens al de editie van januari 2004 liggen en de prijs is €9.50....

Heb hem nog niet gekocht omdat mijn meegenomen geld al voor iets anders bestemd was, maar zaterdag ga ik weer naar de stad en neem ik hem ckers mee.....

Ghehe dan ga ik hem daar ook as Zaterdag halen :D

jimbo zei:
Ghehe dan ga ik hem daar ook as Zaterdag halen :D

Ha maar ik eerst! want er lagen er nog maar 2 :D

@BOS
426blz! nog mooier :)
Maar lid worden zit er helaas voor mij niet in vanwege CreditCard die ik dus niet heb...
Zal ze dan maar altijd bij TAB moeten kopen... €9.50 * 12 = €114,- per jaar...

die TAB, is die van www.abc.nl, the american bookstore company? Als dat zo is is dat nog steeds rot, omdat die alleen in den haag en amsterdam zitten en daar woon ik niet bij in de buurt!

Ohw en @BOS je hebt mijn laatste PM nog gehad met adresgegevens etc?

An_G zei:
Ha maar ik eerst! want er lagen er nog maar 2 :D

@BOS
426blz! nog mooier :)
Maar lid worden zit er helaas voor mij niet in vanwege CreditCard die ik dus niet heb...
Zal ze dan maar altijd bij TAB moeten kopen... €9.50 * 12 = €114,- per jaar...

creditcard is niet zo moeilijk aan te komen. enkel een kwestie of je t geld eruit haalt:)

vraag maar eens na bij de bank:)

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven