XXL Nutrition

maar hoe zit het nou echt ??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DUTCH BUSTER

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
122
Waardering
0
we slikken en spuiten wat af met zijn alle.

ik vroeg me dus af hoeveel weten nu hoe en wat de werking is van AS en dan niet de verschillende esters ed. maar vanaf het moment van spuiten wat gebeurt er dan ?

Dus wat gebeurd er met de olie of het water verdwijnt hete via de poorien voordat de werkzaame stof opgenomen is in de spier of neemt de spier het water/olie met de werkzaame stof gelijk op ??
met water kan ik me dat nog voorstellen maar met olie niet echt de spier is voor een grootdeel water en water lost nou eenmaal geen olie op....

ik heb al heel wat gezet en betrapte me dus daarop dat ik het zelf ook niet wist :scratch:


wie weet het >>>> ??? ???
 
Originally posted by DUTCH BUSTER
Dus wat gebeurd er met de olie of het water verdwijnt hete via de poorien voordat de werkzaame stof opgenomen is in de spier of neemt de spier het water/olie met de werkzaame stof gelijk op ??
met water kan ik me dat nog voorstellen maar met olie niet echt de spier is voor een grootdeel water en water lost nou eenmaal geen olie op....

Het moet er ook niet in oplossen. Maar olie wordt wel gebruikt in het lichaam hoor, alle vetten zijn olie. En vetstoffen vormen een belangrijk deel van onze dagelijks voedingsinname. Ze worden omgezet naar cholesterol, wat de basis vormt voor aanmaak van alle steroid hormonen. Niet enkel testo en estro, maar ook cortisol en Vitamine D. Steroiden ZIJN dus olie. Afhankelijk van juist hoe lipofiel ze zijn zullen ze er ook zo uit zien. Deca of EQ in zijn basisvorm, zijn liquide. En die gaan in het bloed, waarom zou de rest van de olie dat niet doen ?

Maar omdat vet niet oplost in water en dat een teveel aan niet oplosbare stoffen opstoppingen in je aders kan veroorzaken, leidend tot een hart-infarct, is het zo dat vet slechts langzaam in het bloed gelost wordt. Dat is ook het principe van langwerkende steroiden. hoe langer het ester, hoe lipofieler, hoe langer ze in de olie opgelost blijven. Met als gevolg dat ze veel trager in het bloed terechtkomen.
 
hier heb ik dus wat aan de olie word dus wel degelijk gebruikt .

is dat stukje misterie ook weer opgelost :D




nou volgende vraag dan :

hoelang duurt het voordat :

boldone , TE en trenbolone optimaal werkt ?

ben nu twee weken bezig en honger als een paard kracht word ook meer maar waneer is ie nou echt optimaal ??
 
Dat hangt ervan af of je frontload of niet. De effecten zijn cumulatief, dus met test enth kan dat tot 3 weken duren voor ze echt werkt, met EQ of Deca zelfs tot 4 weken. Beide tijden korten serieus in met frontloaden natuurlijk. trenbolone zou al na enkele dagen werkzaam moeten zijn (7-10 dagen)
 
Back
Naar boven