XXL Nutrition

maat van naald (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bodyfreakz

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
1.315
Waardering
236
hey mensen,

kheb en vraagje over de maat van de naalden. Ik heb 0.8 x 38 mm. Is dit een goeie maat om in de bil te injecteren? Ze lijken me nogal erg groot maar dat kan ook aan mij liggen :eek: :p :p :p :p

groeten C@rp
 
en moet deze helemaal erin? kheb niet zo'n dikke billen dus....
 
Deze maat naalden gebruik ik ook altijd voor in mijn billen, en ja die moet er helemaal in!
 
Yep is de goede maat voor bil of dijbeen..
Als je benen droog zijn kun je hiervoor ook 0.7/30 nemen..
Gaat er makkelijker in maar het is moeilijker om terug te zuigen om te lijken of hij goed zit..
 
Originally posted by karperblues
hey mensen,

kheb en vraagje over de maat van de naalden. Ik heb 0.8 x 38 mm. Is dit een goeie maat om in de bil te injecteren? Ze lijken me nogal erg groot maar dat kan ook aan mij liggen :eek: :p :p :p :p

groeten C@rp


probeer m maar eens in je bicep te steken, das pas leuk :D( i`ve tried it)
 
owkeej dan........
ochjah je bil is niet zo gevoelig he dus moet wel lukken. Ik ben wel erg droog (7.5 %) dus bijna geen vet op mijn bil en ook niet zo groot gebouwd zou die naald dan niet te ver erin gaan of heb ik dikkere billen dan ik denk :)
ochjah zal ook wel passen mandag weet ik het :)
bedankt en groeten
C@rp
 
ik gebruik zelf een 0.8 x 40 voor me bil en dat gaat prima
 
kheb gister mijn eerste injectie gehad(250 sust en 250 test). Mijn vriendin heeft hem gezet en het ging perfect. Kwas wel zenuwachtig en aan het zweten als een otter maar dat hoort erbij. Hij ging er perfect in en het aspireren was een eitje. Geen bloed alleen wat bubbeltjes. Vandaag beetje pijn maar niks ernstigs (net een flinke blauwe plek)

groeten
C@rp
 
Ik weet niet wat voor maatstaven je daar hanteert...maar je moet bij een naald kijken naar de G waarde. De lengte is dan automatisch daarop intesteld. Hoe hoger de G waarde hoe dunner de diameter en hoe korter de naald. Een hele dunne naald is bijvoorbeeld: 24 G en een hele dikke is 16 G
 
Als je de volgende keer de spuit (vloeistof) onder je oksel wat opwarmt, de vloeistof langzaam injecteerd en daarna goed inmasseerd heb je waarschijnlijk nergens last van.
 
Back
Naar boven