Fitness Seller

MAATJE van bearlish

Bezoekers in dit topic

bearlishbody

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 mrt 2004
Berichten
59
Waardering
0
deze foto is genomen vorig jaar in duitseland europese WABBA kampionschappen ,, waar hij 5 is geworden zwaargewichten ... did was zijn 2de kampionschap .zijn naam Valantine (32 jaar)[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
ziet er GROOT uit :D
wat zijn zijn stats btw?

offtopic: weheh als je alleen naar zn kop kijkt, lijkt et alsof ie keihard zjin scheit binnen moet houden :D of dat ie kei hard op de plee aant schijten is :D
 
BTW, wie is bearlish, staat niet in de ledenlijst ???
 
homer zijn gewicht is momenteel rond 130 kg .
En probeer ook eens in te denken hoe zwaar een comp is .. dat is the expressie heeft nix met jou (offtopic te maken)
 
Wakaera zei:
BTW, wie is bearlish, staat niet in de ledenlijst ???
dat ben ik Bearlishbody

Maar ik ben nog niet zo groot als deze meester :):)
 
bearlishbody zei:
dat ben ik Bearlishbody

Maar ik ben nog niet zo groot als deze meester :):)
Nu snap ik het niet meer :s wie is dat dan op de foto? een member of niet? of is dat je trainingspartner ofzo :P
 
Wakaera zei:
Nu snap ik het niet meer :s wie is dat dan op de foto? een member of niet? of is dat je trainingspartner ofzo :P
dat is gewoon een maatje van my uit het buitenland :):)
 
grote jongen...
 
omg.. huge man ! Heb je meer pics?
 
tja, wat kan ik ervan zeggen:)

hij mag wel eens gaan trainen:D
 
bearlishbody zei:
homer zijn gewicht is momenteel rond 130 kg .
En probeer ook eens in te denken hoe zwaar een comp is .. dat is the expressie heeft nix met jou (offtopic te maken)

kerel, ik bedoelde et helemaal niet negatief ofzo :D kvond et er wel grappig uitzien :D maar ik snap wel dat ie aardig druk moet zetten jah :D
 
heel erg gruwelijk! ben iid ook benieuwd naar nog meer pics :)
 
ja kale ik zall het vragen of ik nog meer pics kan krijgen
 
Homer17 zei:
kerel, ik bedoelde et helemaal niet negatief ofzo :D kvond et er wel grappig uitzien :D maar ik snap wel dat ie aardig druk moet zetten jah :D
ok ik snap het wel no problem
 
dandyman zei:
tja, wat kan ik ervan zeggen:)

hij mag wel eens gaan trainen:D


Hi hi Dandyman, dat wilde ik ook net zeggen. Die heeft het wel in zich om BB-er te worden hoor..... Als die gaat trainen, dan wordt 'ie toch een partij breed.....!!
 
Ja huge idd

Nettjes

Jopie
 
Back
Naar boven