XXL Nutrition

Mac Donalds Ceaser Salad (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gangpad

Cool Novice
Lid geworden
31 jul 2012
Berichten
68
Waardering
2
Lengte
1m81
Vetpercentage
20%
Wat vinden jullie van de Ceaser Salade zonder dressing? Ik ben namelijk in de cut en ikga wel eens met mijn klasgenoten langs de mac.

Stats:

Calories 190
Calories from Fat 45
Total Fat 5g 8%
Saturated Fat 3g 15%
Polyunsaturated Fat 0g
Monounsaturated Fat 0g
Cholesterol 70mg 23%
Sodium 580mg 24%
Carbohydrates 10g 3%
Dietary Fiber 4g 16%
Sugars 5g
Protein 27g

 
If it fits your macros.

Dus als het past binnen je kcal behoefte kan je prima een big mac eten of een hamburger.
 
Zitten wel wat vezels en eiwitten in, jammer van de suiker.
 
Lekker van genieten man ;)
 
Moest meteen denken aan deze spreuk:
Naar McDonalds gaan voor een salade, is hetzelfde als naar een hoer gaan voor een knuffel
 
Moest meteen denken aan deze spreuk:
Naar McDonalds gaan voor een salade, is hetzelfde als naar een hoer gaan voor een knuffel

Precies mijn gedachte :P

Maar ziet er niet slecht uit, wellicht wat hoog in zout voor een salade...
Je hoeft ook niet perse iets te bestellen hé ;).
 
Precies mijn gedachte :P

Maar ziet er niet slecht uit, wellicht wat hoog in zout voor een salade...
Je hoeft ook niet perse iets te bestellen hé ;).

Naar de Mac Donalds gaan maar niks bestellen is hetzelfde als naar de hoeren gaan en daar op een krukje gaat zitten kijken hoe je vrienden wel een hoer hebben.

Dan liever toch een knuffel dan niks :roflol:

al eet ik gewoon een broodje of friet oid bij de mac, ik ben niet zo'n zeikerd en ik zit nog wel heel laag in kcal :roflol:
 
Naar de Mac Donalds gaan maar niks bestellen is hetzelfde als naar de hoeren gaan en daar op een krukje gaat zitten kijken hoe je vrienden wel een hoer hebben.

Dan liever toch een knuffel dan niks :roflol:

al eet ik gewoon een broodje of friet oid bij de mac, ik ben niet zo'n zeikerd en ik zit nog wel heel laag in kcal :roflol:

Dat is nieuw. :trollface:
 
Dat is nieuw. :trollface:

Dan moet je meer topics doorlezen :o
Vooral degene die over Big Macs gaan :roflol:

ja ja ik snapte heus wel wat je ermee bedoelde ja, ga even je voet breken of zo :o
 
Moest meteen denken aan deze spreuk:
Naar McDonalds gaan voor een salade, is hetzelfde als naar een hoer gaan voor een knuffel

Gewoon HIIT op de chick..
 
Na 't lezen van de post dacht ik aan een stereotype 16 jarige scholier, tot ik in je stats 25 jaar oud zag, lol.

Gewoon bestellen wat je lekker vindt, en hier rekening mee houden in de rest van je schema. Ook in de cut kun je makkelijk een big mac of chicken sensation o.i.d. bestellen, alleen vult het voor het aantal kcal redelijk kort waardoor het wel moeilijker wordt om binnen je kcals te bllijven. maar als je hier geen moeite mee hebt kun je gewoon bestellen wat je wilt hoor.
 
Back
Naar boven