Fitness Seller

Mac image in Windows (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
13.291
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Beste mensen,

een maat van mij heeft een mac-mini gekocht. allemaal leuk en aardig, maar hij vroeg aan mij of ik soms aan wat software kon komen. Ik dus beetje zoeken, en heb dus wat gedownload voor hem. Normaal, als je voor Windows images download, krijg je een .iso file of iets dergelijks. Nu dus niet. Ik heb nu een .cdr file gekregen. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan branden en/of mounten in Windows? Alcohol en D-tools lusten hem niet.

Mijn dank is groot!
 
misschien via een ommeweg
zet die file op een dvd rw
laat hem dat kopieren op z'n mini
hij zou dat moeten kunnen branden?
et voila kat int bakkie
 
Ja hij moet hem natuurlijk kunnen branden via z'n mac, dat is logisch, maar het probleem is dat hij best ver weg woont, dus ik wilde die cd's via mijn windows bakkie branden en dan naar hem sturen. Anders had ik niet zo'n probleem gemaakt :)
 
CDR is een corel draw bestand.
teken programma..
Geen image bestanden of dergelijk
 
Coreldraw is zowel voor de pc en voor de mac.
Een extensie is en blijft dan ook een extensie
 
DvO zei:
Coreldraw is zowel voor de pc en voor de mac.
Een extensie is en blijft dan ook een extensie

bijzonder. heb hem toch echt zo gedownload. Ik las ergens dat je op een mac .dmg image files kan hebben, en die kan converten naar .cdr om ze vervolgens te branden met Toast oid, een brandprogramma op de mac. Maarja, dat is er niet voor Windows wat ik weet. Maar ja, anders zoekt die dude met die mac het zelf maar uit als mij het niet lukt :D
 
goed lezen

in plaats van die file te branden als iso, brand je die file als gewoon file (via nero)
begrijp je?
 
Jim, Ik geloof dat er ook een versie van toast voor windows is.
Probeer het anders daarmee.
 
roxxe zei:
goed lezen

in plaats van die file te branden als iso, brand je die file als gewoon file (via nero)
begrijp je?

Ja ik snap wat je bedoelt, maar die dude snapt dus echt niks van pc's..en als ik dan zeg dat hij even die .cdr file moet mounten, kan ik er alsnog naartoe omdat hij er niks van snapt :)

@Danny: Ga wel eventjes zoeken en nog wat k*tten :) Tnx iig.
 
Brand het bestand los op een cd, dan kan de persoon als 'ie in de Mac Mini zit eenmaal het bestand zo openen, of zo nodig met Schijfhulpprogramma op een CD ploppen.
 
Hmmz ok, dan doe ik dat wel. Bedankt allemaal! :)
 
Back
Naar boven