XXL Nutrition

Macbook pro verbinden met TV (hdmi)

Bezoekers in dit topic

AnverzMuscle

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 feb 2008
Berichten
1.079
Waardering
45
Lengte
1m87
Hoe en waar koop ik het?
 
apple tv kopen....liefst de eerste versie

echt top
 
Je kunt het bij de mediamarkt kopen, maar daar betaal je wel de volle pond. En alleen nieuwe macbooks met thunderbolt sturen geluid door HDMI (dont ask why).
 
Je kunt het bij de mediamarkt kopen, maar daar betaal je wel de volle pond. En alleen nieuwe macbooks met thunderbolt sturen geluid door HDMI (dont ask why).

Heb een macbook pro 15'' van anderhalf jaartje oud?
 
Hoe en waar koop ik het?
Mini DisplayPort naar HDMI adapter halen in Apple store inderdaad.

Apple TV raad ik af, vrij beperkt in mogelijkheden, zeker in België en Nederland.
 
Heb een macbook pro 15'' van anderhalf jaartje oud?

Alleen de macbooks van begin 2011 hebben thunderbolt. Dus je kunt geen audio sturen via je mini displayport hdmi converter.

Wel kun je gewoon geluid en beeld sturen naar je tv als je de mini displayport kabel direkt aansluit op je tv.
 
maar met zo'n mini displayport en een aparte geluidskabel ben ik klaar?
 
Volgens mij had het te maken met het productiejaar van de macbook. Bij mijn macbook (eind 2008) moet er bijv. een aparte geluidskabel op de mini-jack uitgang omdat de mini displayport nog geen geluid kan sturen via hdmi. Latere modellen hadden dit niet meer.
 
Volgens mij had het te maken met het productiejaar van de macbook. Bij mijn macbook (eind 2008) moet er bijv. een aparte geluidskabel op de mini-jack uitgang omdat de mini displayport nog geen geluid kan sturen via hdmi. Latere modellen hadden dit niet meer.

Volgensmij zijn bij de 2010 modellen ook geluid op de mini display poort gekomen.
Moet je alleen een minidisplay naar hdmi kabel hebben die dat ook ondersteund
 
Back
Naar boven