Fitness Seller

Macrofitten naar droge 90KG

Bezoekers in dit topic

Stel ik doe werksetjes met 80 klikos doe ik het zo met squat en bench
3x*x20kg
5x40kg
(indien heupen/schouders gaar voelen) 3x50kg
1x60kg
1x70kg
werksetx80klikos
 
Stel ik doe werksetjes met 80 klikos doe ik het zo met squat en bench
3x*x20kg
5x40kg
(indien heupen/schouders gaar voelen) 3x50kg
1x60kg
1x70kg
werksetx80klikos
Thanks. Dat is wel ietsje meer dan dat ik altijd gepakt heb :rolleyes: oeps..

Dan gaat het toch nog best prima zonder fatsoenlijke warming up :roflol:
 
Je traint inmiddels toch wel zo een lange tijd dat je begrijp dat een warm-up van groot belang is om blessures te voorkomen en je prestaties te verbeteren?
In ieder geval 2 stappen maken inderdaad.
 
Je traint inmiddels toch wel zo een lange tijd dat je begrijp dat een warm-up van groot belang is om blessures te voorkomen en je prestaties te verbeteren?
In ieder geval 2 stappen maken inderdaad.
Altijd gedacht dat ik wel goed zat met 1 setje warming up
Squat bouw ik wel altijd wat meer op maar ga ik dus bij de rest ook doen.

Zo zie je maar dat iedereen bij kan leren!

10x40 8x60 5x70 dan je werksetjes
Thanks!
 
Vannochtend weegmoment.

Na vanaf begin september 83 te hebben gewogen t/m 5 december woog ik vorige week 84,2kg.
Vannochtend was dit al weer 85,7. Het gewicht schiet ineens als een raket omhoog.

Of dit uitgestelde massagains zijn, creagains, glucosegains, vochtgains of darminhoudgains heb eigenlijk geen idee. Het enige wat ik veranderd heb is mn kcals omhoog met 100. Verder zorg ik dat ik altijd macros fit/ compenseer. Nou was het 3 dagen achter elkaar vanaf zaterdag wel lastig te schatten :roflol:

Idealiter gain ik 200 gram per week dus hoop dat ik die kant op ga. Even afwachten en anders na oud en nieuw kcals omlaag. Voor nu titel en target maar met +2kg uppen.
Morgen ook nog oliebollenchallenge drool::eating:

Trainig van gisteren
Lower MA:
Squat 3-4 x 4-6

20x15 40x10 80x8 117,5x4 PR 117,5x5 115x5

Dl 3-4 x 6-8

20x10 60x8 115x5 PR 115x5 115x5
Toch maar op skisokken en tips van ms. Pizza mee proberen te nemen

(Leg press 2-3 x 8-10)
220 x 12 225x12 vervangen door lex

Leg ext 2x8-10

92,5x10 92,5x8 92,5x8

Leg curl 2-3 x 8-10

77,5x11 85x8 80x6 75x8

Vooraf gecrostraint, gefoamrold gestretcht en stuk rustiger opgebouwd.
Was mijn CNS blijer mee dan ik verwacht had :o
Tussen reps door meer energie en voelde gewoon beter. Moet er wel meer tijd voor inplannen want training was te kort zo.



 
Lekker man die PR op de squats! Goeie gains daar dus door het eten!
 
Succes met de oliebollenchallenge! Ik ben benieuwd! :D
Goed streven trouwens om 0.2kg per week te gainen, ik hanteer zelf 0.3kg.
 
Lekker man die PR op de squats! Goeie gains daar dus door het eten!
Thanks!

Succes met de oliebollenchallenge! Ik ben benieuwd! :D
Goed streven trouwens om 0.2kg per week te gainen, ik hanteer zelf 0.3kg.
Doel is binnen kwartier zoveel mogelijk te eten. Dan schijnt het makkelijker te zijn.;)

Voor 0,3 zou ik ook al tekenen! Tot nu toe is het 1,5kg :roflol:
 
Upper DI:

Bench 3-4 x 6-8

95x8 95x7 95x6 aardig zwaar. Flinke warming up gehad met db press lijkt erin te hakken voor schouder.???

Back Row 3-4 x 6-8
80x8 8 8 7 lekker volume bambam:1e:

Military Press 2-3 x 6-8
47,5x6 helemaal kapot van bench manmanman 45x6 45x6

Lat Pulldown PL 2-3 x 8-10
Matrix 140x10 150x10 160x10 lastig
Onderschat hoeveel lichter die van matrix is dan TG

Lying Triceps ext barbell. 2-3 x 8-10
50x9 PR!! 50x8 50x6
Incline Biceps Curl 2-3 x 8-10
24x10PR! :1e:24x8hulp 22x8 zonder hulp

(Calf raise standing 3x 8-10
16kgx15 20kgx10 boven 1 sec hold skipped)

Calf raise seated 3x8-10
A6sXscS_d.jpg

Hier was ie dus wel...

50x10 55x10 55x10 55x10 60x10 55x10

Ff aftasten nog nooit gedaan. Gewoon gewicht van Skatermarvin overgenomen als richtlijn

Leg raise side
15 15 15 15 per kant

Side Raise
10kgx10 9 8kgx12 9

Dikke training van 2,5 uur dus honger als een paard.
Maat van me traint bij Big Gym. Mooie gym.

Al heb ik ook flink gecardioot met rondjes lopen zoekende naar 1,25kg en 2,5 kg schijfjes zo groot dat het daar is..

Waar ik wel bang voor was bleek waar. Omdat het zo groot is, hebben ze veel meer leden. Zo heb ik daar juist moeten wachten op een bench press terwijl bij de veel kleinere basic waar ik train hij altijd vrij is. Blijf bij basic dus, alleen ga in december nog wel een paar keer misbruik maken van de gratis trainen actie
 
Laatst bewerkt:
In hier!

Succes met de oliebollen vandaag:woot:
 
Prima bench man!
Bij welke Biggym ben je geweest? Dat van die schijven herken ik wel! :P
 
Lastig altijd om de juiste sportschool te vinden die bij je past en waar je je thuis voelt. Ik ben begin dit jaar ook geswitched van een Basic-Fit naar een kleine sportschool, maar in de kleine sportschool is tenminste alles bijna altijd vrij!
Basic-Fit was altijd superdruk en ik vind de sfeer in mijn huidige sportschool veel relaxer!

wat betreft je training:
ohp en bench in dezelfde training is altijd lastig.. het een gaat altijd toch wel ten koste van het andere!
 
In hier!

Succes met de oliebollen vandaag:woot:
Welkom!

Haha ja thanks. Ik geloof dat PR’s zetten nog makkelijker is :o

Prima bench man!
Bij welke Biggym ben je geweest? Dat van die schijven herken ik wel! :P
Thanks!

Was bij Big Gym Roosendaal.
En hij was ook echt Big:)
Dat wist ik natuurlijk van tevoren maar als je daar bent, best indrukwekkend. Alleen jammer van de drukte alsnog..
Wel prima sfeer.

Lastig altijd om de juiste sportschool te vinden die bij je past en waar je je thuis voelt. Ik ben begin dit jaar ook geswitched van een Basic-Fit naar een kleine sportschool, maar in de kleine sportschool is tenminste alles bijna altijd vrij!
Basic-Fit was altijd superdruk en ik vind de sfeer in mijn huidige sportschool veel relaxer!
wat betreft je training:
ohp en bench in dezelfde training is altijd lastig.. het een gaat altijd toch wel ten koste van het andere!
Klopt helemaal. De perfecte gym bestaat denk ik ook niet. Basics merk ik qua drukte onderling ook veel verschil, ook qua tijden.
Vind eigenlijk maar één ding echt belangrijk. Genoeg gewichten toestellen en racks zonder veel te moeten wachten. Bij basic zit dat best prima hier.

Dat van betere sfeer geloof ik zeker. Soms lopen er ook echt tokkies rond. Laatst wilde ik net beginnen aan mijn oefening, liep er een gast voorbij die ongegeneerd een keiharde scheet liet :roflol:
Moet je toch weer ff wachten tot je normaal kan trainen.

Tsja dat van die OHP. Die gaat bij mij al lang ten koste van de bench. Maar mijn bench is wel sneller vooruit gegaan sinds ik een paar jaar terug regelmatig OHP’s doe.

Als mn OHP zuigt voor mij gewoon een teken dat ik front delt al goed op z’n flikker heb gegeven :D
 
In! (was out?) OHP na bench is inderdaad killing!
 
Ook in:)

Ohp na bench is wl killing:p ben benieuwd hoe de oliebollen challenge je bevalt!
 
sterke bench, je sterkste kant denk ik?
 
In! (was out?) OHP na bench is inderdaad killing!
Welkom terug! Ik heb je er nooit uitgegooid hoor :p

Jaloers op je squats :eek:
Je komt daar wel. Persoonlijk 1 van de snelst opgebouwde oefeningen. 3 jaar geleden had ik nog maar 2/3 keer gesquat.
Ben ik 2 x per week flink benen gaan trainen en in een half jaar zat ik rond de 100.
+2,5kg p/w is best realistisch imo.

Ook in:)

Ohp na bench is wl killing:p ben benieuwd hoe de oliebollen challenge je bevalt!
Welkom hier!

Oliebollenchallenge was kut haha. Na 2 bollen viel het tegen en vroeg ik me al af waarom ik zo dom was mee te doen :emo:
Je ziet het me ook denken bij het filmpje.
Vanavond editen, en eind v.d. avond of morgen online.

Nu kan ik er niet eens aan denken.. Bah wat zijn het eigenlijk ranzige dingen :o
sterke bench, je sterkste kant denk ik?
Thanks man! Zeker. Ben er ook het meest trots op.

Bench (95x8) - squat (107,5x7) verhouding wel nog scheef maar squats gaan wel lekker gelukkig laatste tijd.

Nog even een snelle progress pic van gisterenavond voor de laag oliebollenvet
LiJS83e_d.jpg

Misschien trek ik de bulk wel door naar 90kg als mn vet% meevalt bij 88
 
Mooie dikke triceps PR ook trouwens. :flexgrin:
 
Back
Naar boven