AndroidHealthClinic

Macrofitten naar droge 90KG (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je denkt toch niet serieus dat massa verlies zo snel gaat?
 
Massa verlies zal wel meevallen man, voor je gevoel misschien niet, maar dat zit tussen je oren:), kom op , gewoon blijven knallen en je voeding weer on point krijgen!
Thanks! Gaat goedkomen;)

Je denkt toch niet serieus dat massa verlies zo snel gaat?
Uhhhh dat dacht ik even wel :rolleyes:

Zo en weer back van vakantie. Top week achter de rug. Even alles van me af kunnen zetten en aan niks denken. Tsja behalve zonnen zwemmen en naar het buffet lopen dan.
In Marmaris was het iedere dag 35/ 40 graden dus ook goede tanning gains gehad daar:D
Al was het soms wel warm...
Ook echt veel en vaak gegeten daar en natuurlijk lekker vettig.
Results: +2kg dus sta nu op 86kg.
Maargoed daar zit ik niet mee.

Plan nu: gisteren en vandaag iets lager in kcals met weinig tellen om te compenseren en vanaf morgen weer goed gaan tellen en de eiwitten goed krijgen.
Ga vanaf vandaag weer trainen, idee is ub/Lb schema waar ik lekker op ging door te zetten met een paar wijzigingen.
Vandaag ook weer creatine beginnen pakken. Was heel erg tevreden over de fysieke vooruitgang en kracht en massa gains met 10% bulk dus dit ga ik nu weer doorzetten.

Verder gewoon lekker IIFYM, dat is heel erg goed bevallen. Ook goed vol te houden. Komt neer op 3450 kcals, 172gram eiwit en ongeveer 90 gram vet per dag.

Weer zin er volle bak tegenaan te gaan!
:loopband:
Onee wacht cardio deed ik niet aan
:flexbiceps::lifter:
 
Good to have you back! Succes met de plannen!:D
 
Een heerlijke vakantie dus. 2 kg valt mij om eerlijk te zijn nog wel mee! Succes man vanavond.
Waar haal jij trouwens crea? Ik ben momenteel op zoek naar een grote hoeveelheid voor een nette prijs.
 
Een heerlijke vakantie dus. 2 kg valt mij om eerlijk te zijn nog wel mee! Succes man vanavond.
Waar haal jij trouwens crea? Ik ben momenteel op zoek naar een grote hoeveelheid voor een nette prijs.
Kwam dit net tegen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Kwam dit net tegen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Veel goedkoper gaat het niet worden denk! Hoe is de exchange momenteel?
 
Welcome back! En nu weer volgas trainen!
 
Een heerlijke vakantie dus. 2 kg valt mij om eerlijk te zijn nog wel mee! Succes man vanavond.
Waar haal jij trouwens crea? Ik ben momenteel op zoek naar een grote hoeveelheid voor een nette prijs.
Thanks man!
2kg dacht ik maar was het niet eens..
Was sochtends gewogen op weegschaal bij vriendin. De volgende ochtend woog ik netjes 84kg bij weegschaal thuis dus exact hetzelfde als voor de vakantie.

Kwam dit net tegen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Daar dus Basma

Werkt niet in Belgie :/
Why not?
Shipt Myprotein niet naar Belgie? Anders Bulkpowders. Haal altijd bij die twee shops en de creatine altijd creapure.

Eerste LB training na de vakantie ga ik vandaag even in deze log gooien.
Heb wat moeite met voeding on point krijgen maar nu weer een dag zonder vriendin dus moet het een stuk makkelijker worden:D
 
Lb training donderdag

Training was eerste training met GF.
Die kan me er wat van, vooral ook uitvoering. Moest zelf even mn ego aan de kant zetten toen ik aan het squatten was.. :sad:
Pakte meer vanuit rug dan vanuit benen. Achja room for improvement! Eindelijk eens een keer iemand die ernaar kijkt, nadeel van alleen trainen.

Warming up 5 minuten fietsen
Deadlift
90x10 100x8 105x8 110x8

Squat
75x10 80x8 80x7 60x10(met betere form..)

Lunges
Eerste keer dat ik deze serieus probeerde. Begonnen met 4kg per arm, stap zetten stoppen andere stap zetten stoppen en zo meter of 10 lopen.
Na 2 setjes werd evenwicht beter en kon ik door naar de 8kg. wel lekker maar zo kut een oefening toe te voegen waaraan je moet wennen met weinig gewicht.. Terwijl benen veel meer kunnen. Miss om de Leg training meepakken oid?

Leg extention
50x12 50x10 47,5x10 45x10
Als vanouds knallen! Missed it.

Leg curl
75x12 70x12 70x10

Calve (toestel Technogym, dat je zit en je punt van je voet draaiende bewegingen maakt)
65x 12 65x10 60x10

Ab rollout barbell
15 12 12 10

Lekkere training om er weer in te komen!
Nu goed eten en die gewichten gaan uppen:cool:
 
Maandag staan ze weer op de planning.
Blijf het een beetje awkward vinden maargoed form verbeteren is het wel waard.

Mhhh, bezint eer ge begint met het plaatsen van filmpjes.
Tenzij je master bent in het verwerken van kritiek :treuren:

On topic: goed bezig weer !
 
Mhhh, bezint eer ge begint met het plaatsen van filmpjes.
Tenzij je master bent in het verwerken van kritiek :treuren:

On topic: goed bezig weer !

Toch maar wel gedaan!
Wil jullie mening hebben naast die van mijn vriendin.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Ik vind de form er wel prima uit zien, maar ik ben geen expert. Wel zou ik die walkout verbeteren man. Veelste veel stappen. Ook die schoenen vervangen.

Oja, en waarom rack je hem zo uit? Naar achteren lopen om te racken is nou niet ideaal
 
Hier ook zekers geen professionele bril, maar goed op diepte.
Beweging lijkt me technisch in orde.
Schoenen.................tja
 
Je duwt je kont vrij snel naar achter, waardoor je rug best hol komt te staan onderin. Je lijkt high bar te squaten, dus ik zou proberen iets rechter op te blijven met je bovenlichaam.

Verder zou ik andere schoenen nemen om te squaten. Of iets met een platte zool of weightlifting schoenen.
 
Diepte zit goed, maar ik je hebt wel een enorme arch in je rug zeg! Misschien kan je ook eens een filmpje van voren maken?
Ik had zelf ook altijd zo'n arch, maar kreeg daar op een gegeven moment last van. Sinds ik mijn knieen meer naar buiten druk en m'n rug recht houdt, voelt alles een stuk beter!
 
Ik vind de form er wel prima uit zien, maar ik ben geen expert. Wel zou ik die walkout verbeteren man. Veelste veel stappen. Ook die schoenen vervangen.

Oja, en waarom rack je hem zo uit? Naar achteren lopen om te racken is nou niet ideaal
Hoeveel stappen zou jij doen bij de walkout?
Schoenen kan ik idd wel naar kijken zoals meerderen zeiden.

Uitracken nooit over nagedacht eig kan ik zo veranderen idd!

Hier ook zekers geen professionele bril, maar goed op diepte.
Beweging lijkt me technisch in orde.
Schoenen.................tja
Diepte is ook belangrijk! Niet alleen bij squatten:rolleyes:

Schoenen maar eens echt veranderen nu.

Je duwt je kont vrij snel naar achter, waardoor je rug best hol komt te staan onderin. Je lijkt high bar te squaten, dus ik zou proberen iets rechter op te blijven met je bovenlichaam.

Verder zou ik andere schoenen nemen om te squaten. Of iets met een platte zool of weightlifting schoenen.
Thanks hier kan ik wat mee!

Squat idd high bar. Zal proberen rug minder hol te maken. Meer recht op blijven staan, hoe kan ik dat het beste doen? Buiten kont minder ver naar achteren in het begin.

Diepte zit goed, maar ik je hebt wel een enorme arch in je rug zeg! Misschien kan je ook eens een filmpje van voren maken?
Ik had zelf ook altijd zo'n arch, maar kreeg daar op een gegeven moment last van. Sinds ik mijn knieen meer naar buiten druk en m'n rug recht houdt, voelt alles een stuk beter!

Nooit op die arch gelet eig..
Zal die tips eens proberen mee te nemen! Kijken of het helpt.
Einde van de ochtend weer squatten:wl:.
 
Zoveel stappen als hier.
 
Zoveel stappen als hier.
Thanks man ik ga hier op letten.
Iets kleins waar ik niet aan had gedacht.

Verder nog even Allen Throll gekeken voor vids van squats. Ga shape verbeteren, gewicht ff droppen voor ik mn rug verneuk. Verder wel zorgen voor of leg extension of leg press met fink veel gewicht pakken.

Even een update over mijn trainingen voeding etc. Ga er eerlijk over zijn.
Door de scriptie veel stress gehad, daarna even alles van me afgezet bij de vakantie. Vriendin ging ook weg dus daar veel tijd mee doorgebracht.
De dagen dat ik geen dag weg ga werk ik 5 dagen in de week, met dit warme weer als ik een hele dag werk verdwijnt vaak gewoon de trainingszin.
Gevolg: 2/3 x per week trainen met veel minder volume. Ik voel me er niet helemaal lekker bij want het ging juist zo lekker met mn bulk en daarna cut, mede dankzij dedicated counting. Doe ik nu ook niet meer.

Eet een beetje op gevoel en train een beetje op gevoel. Vandaar ook niet echt logwaardig vaak imo. Wilde dit even mede delen aan jullie.
Als ik full dedication terug kom wil ik weer 10% bulken en kijhard knallen. Voor nu even een foto van current shape. Vooral tan gains :cool:

29549qg.jpg
 
Back
Naar boven