XXL Nutrition

Macros cut of onderhoud (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

maatjesss

Cool Novice
Lid geworden
2 nov 2021
Berichten
35
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
73kg
joo,

Ik bulk nu zo’n 8/9 maanden stevig, heb redelijk hoge vetpercentage 16/17%
Ben 1.81, 76.5 kilo en 15 jaar oud
Zal ik door blijven bulken of cutten of eten op onderhoud met veel cardio, waardoor ik alsnog beetje afval en misschien beetje spiermassa erbij krijg, of blijf zoals nu.
Wat zouden jullie doen?

En wat zijn de macros voor cut/onderhoud?
 
Post eens een foto. Echt vet ben je lijkt me niet gezien lengte en gewicht.
Vet gemeten met weegschaal?
Vind je jezelf te vet?

Post je voeding met macro's erbij.
Kom je hiermee nu nog aan en hoeveel per week?

Wil je cutten dan je kcal verlagen
Wil je verder bulken dan, als je nu aankomt op je voeding doorgaan, kom je niet meer aan dan verhogen.
 
Nee gemeten bij sportschool niet heel goed, maar gewicht en omtrek. Na niet persee te vet, maar buikspieren zijn weg en hoofd wordt dikker.

Eiwitten 2x lichaamsgewicht/ ver richting 100 gram meestal 120/130 en carbs rond de 400/450. Aantal calorieën is 3500
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel kom je per week aan in gewicht?
 
joo,

Ik bulk nu zo’n 8/9 maanden stevig, heb redelijk hoge vetpercentage 16/17%
Ben 1.81, 76.5 kilo en 15 jaar oud
Zal ik door blijven bulken of cutten of eten op onderhoud met veel cardio, waardoor ik alsnog beetje afval en misschien beetje spiermassa erbij krijg, of blijf zoals nu.
Wat zouden jullie doen?

En wat zijn de macros voor cut/onderhoud?
Door je leeftijd zal spiermassa nog relatief weinig zijn. Als je nog even geduld hebt gaat het goedkomen met massa opbouwen, je kunt nu al een mooie basis leggen door de oefeningen goed aan te leren. Daar zul je ook al door gaan 'groeien'.
Macro's blijven eigenlijk altijd gelijk, 2gr eiwit per kg bw, 1 gr vet en de rest koolhydraten. Zijn minimalen, mag best spelen ermee.
Ik denk niet dat jij echt een hoog vet% hebt hoor, lekker veel sporten met een licht calorie surplus lijkt me the way to go voor jou:pressing:
 
Back
Naar boven