MuscleMeat

Macros

Bezoekers in dit topic

Saar876

Novice
Lid geworden
15 nov 2016
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m61
Massa
55kg
Hallo allemaal!
Ik zal me eerst even voorstellen:
Mijn naam is Sara en ik ben 30 jaar.
Ik train al een jaartje maar aangezien ik er nu echt serieus mee bezig wil gaan heb ik besloten om op mijn voeding te letten en vetpercentage te verlagen.Ik zit nu op 24%
Ik vroeg me alleen af of ik wel de juiste berekeningen heb gemaakt.

Lengte: 161cm
Gewicht: 55 kg

Eiwit : 110gr
Vet:55 Gr
Koolhydraten: 166gr

Ik sport 5/6 keer in de week krachttraining+ half uurtje cardio

Onderhoud 2064kcal, en ik zit nu op 1600kcal
 
Welkom,

2gr eiwitten per kilo lichaamsgewicht 1gr vet per kg lichaamsgewicht de rest aanvullen met koolhydraten.

vet en eiwit zitten goed.
 
Idd, vet en eiwitten zitten goed. Alleen zou ik wat hoger starten met je kcal. Je sport veel. En je spieren hebben voeding nodig om te groeien en te herstellen. Als je te laag begint moet je steeds lager gaan. Kijk eerst eens wat je met 1800 of zelfs nog wat meer kcal bereikt. Geef het 1-2 weken en verminder dan misschien nog een beetje.
 
Idd, vet en eiwitten zitten goed. Alleen zou ik wat hoger starten met je kcal. Je sport veel. En je spieren hebben voeding nodig om te groeien en te herstellen. Als je te laag begint moet je steeds lager gaan. Kijk eerst eens wat je met 1800 of zelfs nog wat meer kcal bereikt. Geef het 1-2 weken en verminder dan misschien nog een beetje.

Idd op 1800 beginnen en kijken wat dit doet is geen slecht idee.
 
Thanks voor jullie advies!Het ging de eerste 2 weken best goed en me vetpercentage is al snel gedaald , zit nu op 20% maar nu sinds een week zie ik weinig verschil, in tegendeel, het lijkt alsof ik juist een buikje heb gekregen.Waar zou dat aan kunnen liggen?
 
Back
Naar boven