AndroidHealthClinic

Madonna zonder make-up (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

want op tv geeft dat altijd een vertekend beeld, zeker in videoclips, daar worden ze altijd van hun mooiste kant getoond.

Indeed, en op internet altijd van hun lelijkste kant. Zou de waarheid ms in het midden liggen?
 
De meeste zien er gewoon moe uit, en met sommige is niets verkeerd.
En Oprah is gewoon lelijk, dus onzinning om haar er tussen te zetten!
Dit is wel wat anders dan gewoon ochtendkop of moe van't werk. Het toont het ware gelaat van de celebs!

Indeed, en op internet altijd van hun lelijkste kant. Zou de waarheid ms in het midden liggen?
Misschien. Maar wat mij opvalt is dat ik meisjes en vrouwen in de omgeving ken die er met al die lagen verf net zo mooi, en zonder ook nog mooi uitzien. Terwijl die celebs altijd wel lelijk zijn zonder verbouwingen/verf/photoshop/camera trucjes. Celebs zijn gewoon wat overrated, en daar spiegelen die tienertjes zich dan aan, aan iets dat compleet nep is en in natuurlijke vorm niet eens zo mooi of speciaal is.
 
Moet je hier 's kijken: http://www.topsocialite.com/celebrities-without-makeup/ stuk voor stuk om van te kotsen :kots:

sommige zien er nog gewoon goed uit hoor bijvoorbeeld halle berry, gisele kudchen ( is wel *** foto) & jessica alba

Zal ik eens een foto maken op jullie minst aantrekkelijke moment? Met een kater, net uit bed, na een behoorlijke griep, kotsend van een of andere drug.

Let's face it boys, WE'RE ALL UGLY AS HELL! :D

+1


Je moet zo'n mensen feitelijk in het echt zien om een oordeel te kunnen vellen want op tv geeft dat altijd een vertekend beeld, zeker in videoclips, daar worden ze altijd van hun mooiste kant getoond.


is ook zo
 
Misschien. Maar wat mij opvalt is dat ik meisjes en vrouwen in de omgeving ken die er met al die lagen verf net zo mooi, en zonder ook nog mooi uitzien.

Juist, ik ook. Maar mijn punt is dat ik ook van die meisje een foto kan maken na een nacht doorzakken waarop ze net zo lelijk zijn als deze celebs.

Terwijl die celebs altijd wel lelijk zijn zonder verbouwingen/verf/photoshop/camera trucjes.

Altijd? OF overdrijf je nu gewoon maar om je punt te maken?

Celebs zijn gewoon wat overrated,

Tja, no argument daar.

en daar spiegelen die tienertjes zich dan aan, aan iets dat compleet nep is en in natuurlijke vorm niet eens zo mooi of speciaal is.

Tja, money he, tijdschriften verkopen beter met mooie mensen erop, films trekken meer bezoekers met mooie mensen erin en verzorgingsproducten verkopen beter.

Zag ik in BSF dat alle fitnessmodellen (en waarom zij wel en BB-ers niet) zwaar worden bewerkt voor publicatie in een BB/fitnessmagazine. En daar spiegelen die fitnessgastjes dan aan iets dat niet compleet nep is en in natuurlijke vorm niet zo mooi of heel speciaal speciaal is.
 
Hehe, ok true.
 
Eens met deurklink. Zelfs ik zie er niet uit na een zware avond stappen als ik net wakker ben.

Trouwens:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heeft wel wat weg van

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:
 
Madonna is trouwens nooit mooi geweest.

True True!!

ze mag wat mij betreft ook al met pensioen gaan heb echt een hekel aan dat wijf ze probeer lekker en geil te doen terwijl ze 50+ is en kinderen heeft en te lelijk is om een milf te zijn.
 
Alle sterren zien der een stuk slechter uit zonder make up.. Maar men ziet het amper
 
Vind de meeste foto's wel meevallen, en de rest vond ik met make up ook lelijk. Geloof het of niet maar ik zie er ook niet altijd zo top uit.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Huge triceps. :D

Een wandelend lijk, al altijd geweest.
 
Die laatste foto stond eveneens in de krant. Zou oververmoeid zijn door de stress van haar nieuwe tour en problemen thuis.
Zwaar gewichtsverlies gekregen.

Mooi droog met andere woorden :roflol:
 
het is een photoshop beweerd het management
 
het is een photoshop beweerd het management

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Das de hele foto waar ik het bovengedeelte van poste.
 
ze staat wel droog he!
 
ze kan wel een facial gebruiken
 
Dit is wel wat anders dan gewoon ochtendkop of moe van't werk. Het toont het ware gelaat van de celebs!


Misschien. Maar wat mij opvalt is dat ik meisjes en vrouwen in de omgeving ken die er met al die lagen verf net zo mooi, en zonder ook nog mooi uitzien. Terwijl die celebs altijd wel lelijk zijn zonder verbouwingen/verf/photoshop/camera trucjes. Celebs zijn gewoon wat overrated, en daar spiegelen die tienertjes zich dan aan, aan iets dat compleet nep is en in natuurlijke vorm niet eens zo mooi of speciaal is.

niet alleen tiener(meisjes) bezondigen daaraan.. wij allemaal zijn min of meer beïnvloed door die showbeesten.. een idool is OK, zolang het een gezonde invloed geeft en geen obsessie of fixatie..
 
Back
Naar boven