MuscleMeat

Maestro's Foto's :)

Bezoekers in dit topic

-Ma3stro-

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
11
Zo.. ook maar eens wat foto's weten te maken. Ze zijn hier te bezichtigen :)

FOTOS

Train nu sinds +- maart 2002 maar pas sinds vorige zomer echt zoals het hoort. Woog in maart 2002 73 kg, nu rond de 95 kg met denk rond de 17-18% vet? met 1,85.

Sterke punten zijn denk toch wel mijn benen, schouders en traps.
Minder zijn vooral me borst en biceps.

Op en/of aanmerkingen?.. ik hoor et graag :D

Je armen hebben ook best een grote omvang.
Ik zou als ik jou was gaan cutten en kijken wat je precies overhoud. 22 kilo in een ruime jaar tijd is zeker niet verkeerd. Een goede vooruitgang. Is je vetpercentage veel gestegen?

Ik vind je armen zeker niet minder qua omvang, hoewel je bi's niet echt pieken. Kan door de foto komen en/of lichaamsvet.

• Topic Starter Topic Starter
toen ik begon zat ik denk ik op 16%.. ga voorlopig nog niet cutten denk ik. Men vet % is nu redelijk stabiel maar ik groei nog wel als kool. Dus voorlopig ga ik nog gewoon zo door. Iig tot de 100 kg en dan zien we wel verder :)

Dus zo ziet meastro van Fok!forum eruit :P

Behoorlijke massa, je benen zijn duidelijk de uitblikkers ! :)

tnx :) Heb ook nooit echt veel werk moeten doen voor de benen, ze groeien echt al van niets. Volgens mij ben ik pas rond oktober, november begonnen met benen trainen. En tussendoor ben ik er ook nog 2 maanden uit geweest vanwege een blessure.

Inderdaad, pronte benen als ik dat zo kan zeggen.

Ook mooi massieve rug en biceps.

Weinig reden tot klagen, behalve dat ik je wel eens in een droog stadium zou willen zien... kijken wat er dan nog van overblijft.

Espi

Ziet er goed uit! wat is je voedings schema? of heb je die al ergens gepost?

hou geen voedingsschema aan. Eet gewoon wanneer ik honger heb en zorg dat ik dan minstens 30 gram proteine binnen krijg. En aangezien ik meestal om de 2 uur honger heb zit dat wel goed :)

zier er zker goed uit man. ruim 20 kilo is niet mis en die armen van je mag je ook niet mee klagen. Was je nog van plan om binnekort te cutten?

tnx.. nee voorlopig ga ik nog niet cutten.. eerst nog maar even flink groeien :)

Vind je arman zeker niet slecht.Doe zo verder man. Geweldige progressie

Nieuwe rugfoto :)

[Abeelding niet meer beschikbaar]

doet t niet

zal wel te breed zijn voor mn monitor:D

Ik kreeg hem zojuist wel open, alleen nu niet meer anders had ik hem wel ff op m'n webspace kunnen zetten.

Zag er iig wel weer massive uit!

Probeer anders eens ergens anders die foto te zetten. :)

arg.. zet em zo na et trainen wel op andere webspace

ziet dr goed uit man, voor al je armen en schouders!!!

ff offtopic, die rechterposter van pulpfiction is vet, heb hem ook:d

Terug
Naar boven