MuscleMeat

Mag gesloten worden!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopelijk is dit een beetje goed geschreven. :penis:
Ben niet zo goed in flexen maar hier nog een paar foto's:
20221003_161953.jpg20221003_162030.jpg20221003_212919.jpg20221003_213103.jpgScreenshot_20221003-213309_Gallery.jpg
 
Laatst bewerkt:
Op dit moment zit ik in de 4e week en maandag begint de 5e week.

Ik heb op dit moment geen erge bijwerkingen zoals acne, trensomnia of roid rage.
Ik heb wel een verhoogde lichaamstemperatuur waardoor ik iets meer zweet. Hier heb ik in de nacht geen last van.
Ook is mijn libido door het dak, ik ben bijna een krolse kat :moon: Come breed me daddy
 
“hoop dat jullie op een gegeven moment wel een beetje door heb dat ik niet als een kip zonder kop bezig ben.”

500 test 400 tren eerste kuur
200 test trt

Nee dat denken wij zeker niet man.
Ik ben me er wel van bewust dat dit een hoge dosering is voor een eerste kuur. Tren zou er ook niet in moeten zitten. Misschien kan ik het binnenkort wel verlagen :)
 
Laatst bewerkt:
2L vocht pd zou wel oppassen dat je geen water vergiftiging krijgt!
 
Ik heb op dit moment geen erge bijwerkingen zoals acne, trensomnia of roid rage.
Maat, je was hier om 23:00u + 00:30u + 01:45u nog aan het typen. En dit betoog stond er vanochtend om 04:00u
Geen last van trensomnia? Zou je slaappatroon ook eens drastisch aanpakken als je graag wilt kuren...
 
Nog zo'n onzin.

TRT is met geluk 125mg. Maar voor de meeste is het lager dan dat :roflol:

Leuk dat je ons probeert te overtuigen van je research, maar met iedere zin die je typt vul je het "kip zonder kop" emmertje alleen maar verder.
 
In,
Enkel en alleen omdat ik dacht dat mensen zoals TS niet bestonden.
 
Ik hoop dat je het kleine beetje verstand wat je misschien ergens in je hoofd hebt zitten gaat gebruiken en stopt met deze waanzin,

jij zit straks bij de dokter met mentale/lichamelijke problemen door je hoge dosering, problemen waar je misschien wel de rest van je leven last van blijft houden, is dit het waard nee.

Ik denk dat jij beter hulp kan gaan zoeken bij een dokter of een ggz instelling niet om je aan te vallen maar zoals ik jou Posts de afgelopen dagen lees is dat het enige advies wat ik je zou kunnen geven.
 
In.

En.12,2% vet kun je vergeten. Eerder 20%
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven