AndroidHealthClinic

Mag gesloten worden!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Seagull Happy Dance GIF
Karel?
 
Het gaat er gewoon om dat mensen mij dingen in mijn mond leggen. Hou ik niet van praat aub voor jezelf en niet voor anderen. Je kan er van alles van vinden en je mag je mening geven maar hou op om mij te kleineren
Je zit aan de tren en laat mensen over je heen lopen
Volgens mij is je gear fake 👁️
 
Is gewoon een normaal salaris .... oh wacht het is dbb, wat een armoedzaaier haha
Nee dit is niet normaal modaal is iets van 2700 Bruto dat red je niet met 14 eurie
 
Ja maar nu is het klaar. Als mensen niet normaal kunnen doen hoeft het van mij niet
Ik zeg het je heel eerlijk, ze hebben wel gelijk met jouw fysiek zou ik eerst minimaal 2jaar gewoon naturel trainen. Je gaat jezelf tegenkomen als je dit doorzet 😬
 
Dit is dbb. En dbb is beter dan iedereen. Gemiddelde inkomen 4500k netto
Dat klopt, dat heb ik ook.. per week :trollface:
Had het gewoon over de gemiddelde 22 jarige
 
Ik ben jonger dan 22 en verdien meer dan 2700 bruto. Is zeker niet onmogelijk
Klopt als elektricien had ik minstens 2000€ netto 3100 bruto als starter.. in volcontinu komt daar makkelijk 25% bij.

Maar zelfs mijn neef die 16€ bruto heeft heeft rond de 1900€ netto wat overeenkomt met 2700€ bruto.. geen opleiding. Dit is zonder extralegale voordelen.

Netto bruto verhouding is wel serieus hoger bij hem.. 70% tegenover 59% bij mij
 
Laatst bewerkt:
Iedereen is hoog geleid hier. Wel raar dat om mij heen veel mensen voor minimumloon werken en hier iedereen goed geld pakt 👌
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven