AndroidHealthClinic

Mag gesloten worden!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja maar nu is het klaar. Als mensen niet normaal kunnen doen hoeft het van mij niet
 
Ik zie dat de tren hem al te pakken heeft.. gisteren Insomnia vandaag de moodswings

LETSGOO rollercoaster
 
Ja maar nu is het klaar. Als mensen niet normaal kunnen doen hoeft het van mij niet

Man wat wil je ook, ik dacht dat ik al gestoord was toen ik ging kuren met lichaamsgewicht onder mijn lengte maar jij, zoiets heb ik op tren horror stories van MPMD zelfs nog niet gezien😭
 
Man wat wil je ook, ik dacht dat ik al gestoord was toen ik ging kuren met lichaamsgewicht onder mijn lengte maar jij, zoiets heb ik op tren horror stories van MPMD zelfs nog niet gezien😭
Jawel joh is zo leuk om die horror story's te lezen 🤣
 
Ja maar nu is het klaar. Als mensen niet normaal kunnen doen hoeft het van mij niet
Wat wil je horen dan? Wat had je verwacht te horen met dit verhaal?
 
Het gaat er gewoon om dat mensen mij dingen in mijn mond leggen. Hou ik niet van praat aub voor jezelf en niet voor anderen. Je kan er van alles van vinden en je mag je mening geven maar hou op om mij te kleineren
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Maak je niet te druk. Je hebt nu genoeg gehoort dat het niet verstandig is om te doen. Doe je het toch probeer dan wat op te stekken van de leden die je wel advies hebben gegeven. En probeer niet op iedereen te reageren zal je een hoop ergernis schelen.
 
Is gewoon een normaal salaris .... oh wacht het is dbb, wat een armoedzaaier haha
Of ik ben altijd verwend qua uurloon, of ik heb geen flauw idee van de huidige uurlonen voor twintigers.
 
Seagull Happy Dance GIF
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven