AndroidHealthClinic

Mag ik eerst even klaarkomen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als die een kogel had geloosd was ook het ook 6 maanden voorwaardelijk.
 
Je mag echt niks meer tegenwoordig. Trouwens, met zo'n internetcafé, vraag je er gewoon om, dat men je toetsenborden onderkalkt.:D

Het was een universiteit.

Haha, wat een topic. :roflol: Zie je 't voor je...
 
Het was een universiteit.

Haha, wat een topic. :roflol: Zie je 't voor je...

Nog erger! Daar kun je het helemaal verwachten met al die "plakkerige" studentjes.:D
 
kan het me wel voorstellen als arme student... Je hebt geen geld voor een eigen computer, dus ga je op je school even langs DBB.com, verschijnt er weer zo'n geile hanenhok topic....
 
kan het me wel voorstellen als arme student... Je hebt geen geld voor een eigen computer, dus ga je op je school even langs DBB.com, verschijnt er weer zo'n geile hanenhok topic....

Spreek je uit ervaring? :P
 
nee, ik moet nog een jaartje VWO en heb een eigen computer thuis :)
Toch iets relaxer.
 
6 maanden voor openbaar rukken.....:roflol:
 
6 maanden voor openbaar rukken.....:roflol:

Voorwaardelijk is toch niks. Ik bedoel, het zal toch niet al te veel moeite zijn om niet meer in het openbaar te rukken. Dus daar is ie nog goed mee weggekomen.
 
Belachelijk, zulke dingen moeten toch kunnen, ZEKER op een universiteit
 
Hoe kan je zo opgewonden worden dat je schijt hebt aan alle regels en je in een universiteit gaat zitten rukken? Damn, die zit echt middenin een dikke test. kuur ofzoiets. :roflol:dat hij het wou afmaken..:sd:
 
Hoe kan je zo opgewonden worden dat je schijt hebt aan alle regels en je in een universiteit gaat zitten rukken? Damn, die zit echt middenin een dikke test. kuur ofzoiets. :roflol:dat hij het wou afmaken..:sd:

Misschien was 'ie wel met een 'project' bezig. Net als Karl Noten dat was. :D
 
.....een jaar later:rolleyes:
 
ja lees het nu pas :Den een jaar geleden was Tenga nog niet te koop in NL
 
dit was in amerika
 
Back
Naar boven