AndroidHealthClinic

Mag ik even iets vragen ?

capricik

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
1
Deze zin hoor ik zeker 3-4 keer wanneer ik door de meir stap om te gaan trainen. ik HAAT spam email maar dit is erger, ze komen op je af met "mag ik even iets vragen" en dan houden ze je 15 minuten bezig godverdamme. Volgende keer ga ik ze braafjes uitluisteren en dan ga ik zeggen "ikke slegt spreek nederlands" :D

Oplossing >>> oordoppen ;)

Werkt echt kheb ze altijd in tijdens de training :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Groet Smalluser :thumb:

Originally posted by capricik
Deze zin hoor ik zeker 3-4 keer wanneer ik door de meir stap om te gaan trainen. ik HAAT spam email maar dit is erger, ze komen op je af met "mag ik even iets vragen" en dan houden ze je 15 minuten bezig godverdamme. Volgende keer ga ik ze braafjes uitluisteren en dan ga ik zeggen "ikke slegt spreek nederlands" :D

Laat me raden... van die kwieten van de Nederlandse Boekenclub ofzoiets. Staan ook vaak op de Keyserlei :headbang:
Ik krijg er verdomme nooit een speld tussen.
Ook die eeuwige Afrikaanse student die zijn boekjes verkoopt met Afrikaanse verhalen. Hij beweert altijd dat hij student is (schat hem rond de 35) en Germaanse studeert. Weet natuurlijk dat dat niet zo is en elke keer ik voorbij kom en hij staat de mensen wat aan te praten roep ik hard: " Aaah, onze eeuwige student staat weer z'n boekskes te verkopen "! Wordt ie knalrood haha en kijkt me altijd vies aan tegenwoordig.

Als ik de Meir overloop (wat ik overigens een vreselijk stuk vindt) prop ik altijd een koptelefoon in m'n oren. Dan ben je gelijk van de miserie vanaf.

• Topic Starter Topic Starter
Re: Re: Mag ik even iets vragen ?

Originally posted by Vince

Laat me raden... van die kwieten van de Nederlandse Boekenclub ofzoiets. Staan ook vaak op de Keyserlei :headbang:
Ik krijg er verdomme nooit een speld tussen.
Ook die eeuwige Afrikaanse student die zijn boekjes verkoopt met Afrikaanse verhalen. Hij beweert altijd dat hij student is (schat hem rond de 35) en Germaanse studeert. Weet natuurlijk dat dat niet zo is en elke keer ik voorbij kom en hij staat de mensen wat aan te praten roep ik hard: " Aaah, onze eeuwige student staat weer z'n boekskes te verkopen "! Wordt ie knalrood haha en kijkt me altijd vies aan tegenwoordig.

Als ik de Meir overloop (wat ik overigens een vreselijk stuk vindt) prop ik altijd een koptelefoon in m'n oren. Dan ben je gelijk van de miserie vanaf.

dat doe ik ook, heb altijd een walkman maar eens je in hun ogen kijkt ben je verloren :D Maar tegenwoordig zeg ik altijd dat ik geen tijd heb als ze in een omtrek van 2 meter bij mij komen (dichter laat ik ze niet meer komen want we hebben ze hebben ons al een abonnement opgepropt van 2 jaar naar een boekenwinkel op de keyserlei, we moete elke 3 maand een boek kope gvd.)

Volgende keer moet ik eens dit proberen;

Hallo mag ik iets vragen ?
Ik: ja tuurlijk, maar heb 3 voorwaarden:
1- Ik ga niets kopen
2- Ik ga me nergens abonneren
3- Ik ga hier niet meer dan 3 minuten staan.

Stel je eens voor dat 'm dan een vuurtje vraagt :)

Re: Re: Mag ik even iets vragen ?

Aaah, onze eeuwige student staat weer z'n boekskes te verkopen "! Wordt ie knalrood haha en kijkt me altijd vies aan tegenwoordig.

Wel sterk voor een zwarte Afrikaan!! Ik dacht altijd dat je een zwarte enkel rood kreeg door hem op zijn bek te timmeren.
Let wel: ik ben geen racist!

Re: Re: Re: Mag ik even iets vragen ?

Originally posted by capricik

(dichter laat ik ze niet meer komen want we hebben ze hebben ons al een abonnement opgepropt van 2 jaar naar een boekenwinkel op de keyserlei, we moete elke 3 maand een boek kope gvd.)

Toen ik pas 18 werd hebben ze me ook eens zoiets aangesmeerd. Dan ben je verplicht wat te kopen elke maand.
Toen ik thuis kwam kreeg ik gelijk naar m'n oren en moest ik een aangetekende brief posten op mijn kosten :rolleyes:

Re: Re: Re: Re: Mag ik even iets vragen ?

Toen ik pas 18 werd hebben ze me ook eens zoiets aangesmeerd. Dan ben je verplicht wat te kopen elke maand.
Toen ik thuis kwam kreeg ik gelijk naar m'n oren en moest ik een aangetekende brief posten op mijn kosten :rolleyes:

Bedoel je NBC boekenclub of zoiets??
Ik heb dat ook eens getekend en als je niets koopt sturen ze je zelf boeken op die je dan zogezegd verplicht moest betalen. Ik hield steeds die boeken gewoon bij en liet dan niks meer van me horen. Na een maand of 5 kreeg ik opeens geen boeken meer en nooit nog wat van gehoord....

Let wel, dat is een jaar of 5 geleden, en ik weet niet of deze truc om gratis boeken te scoren ondertussen nog lukt...

Terug
Naar boven