Fitness Seller

mag je wachten?

Bezoekers in dit topic

power

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
21 apr 2003
Berichten
48
Waardering
0
Creatine moet je na je training nemen, nu is dat voor mij niet mogelijk dat meteen na mijn training te doen, is dat negatief?of mag dat een 30 min. na de training ook nog zijn?

En wanneer ik die s ochtends op mijn nuchtere maag neem moet ik dan 30 min wachten om te eten?
 
ik neem mijn creatine met dextrose voor alle duidelijkheid in water
 
Het geeft niet echt superveel dat je 30min wacht na de training, maar dan moet je tussen einde training en inname niks eten!

s'ochtens moet je idd een half uur wachten met eten na je creatine!

Suc6
 
Originally posted by Dr. Worf
Het geeft niet echt superveel dat je 30min wacht na de training, maar dan moet je tussen einde training en inname niks eten!

s'ochtens moet je idd een half uur wachten met eten na je creatine!

Suc6

waarom is dat precies. zodat de opname niet wordt verstoord?
 
Je hebt gewoon optimaal, en je hebt wat kan.

Als jij pas na 30min kan nemen moet je dat doen, ondanks dat het niet optimaal is. (geld voor alles)
 
Originally posted by 3XL
Je hebt gewoon optimaal, en je hebt wat kan.

Als jij pas na 30min kan nemen moet je dat doen, ondanks dat het niet optimaal is. (geld voor alles)

t is me nog steeds niet duidelijk???

ik wordt wakker om 7.00, drink mn drankje en zet mn eieren op waar dus ong. 15 minuten tussen zit waarna ik aan mn ontbijt begin. gen probleem toch?
 
Wat 3 al zegt; je kunt idd 15 minuten inname eten, alleen zal de crea niet OPTIMAAL opgenomen worden, het werkt wel, maar niet optimaal. Als het niet anders kan, gewoon die 15 minuten aanhouden en anders een half uur.
 
ik kan t wel 15 minuten langer ophouden, alleen mn maag...

maar thnx 3XL en KaLe (en zn avatar;) ), dan eet ik gewoon 15 min.later
 
ik zou er juist meer moeite mee hebben om na 15 minuten te eten dan 30 min. Word ik kotsberoerd.
 
offtopic:

owja Dandy: check

[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven