AndroidHealthClinic

MAG | Maximum Advantage Grip (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Strider

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2004
Berichten
851
Waardering
26
Al een tijdje ben ik aan het kijken naar de welbekende MAG grips, de reviews lijken positief en je ziet ze ook vaak gebruikt worden door professionele bodybuilders (youtube). Volgens gebruikerreviews voelen ze ook beter aan dan de Prime's.

Ze zijn alleen ontzettend duur om te importeren, de verzendkosten zijn hoog en daarbovenop komt ook nog een 10% invoerkosten + 21% BTW.

Ik ben voornamelijk geinteresseerd in de Medium Grip Pronate/Supinate, zijn er DBB'ers die hier ervaring mee hebben? Zijn ze echt zo goed als gebruikerreviews doen aangeven?

Is er misschien ook een Europees verkooppunt?

MP005-Medium_Grip_Pronate-1__06925.1521628888.jpg


 
Persoonlijk vind ik ze geweldig. Van mijn klanten vindt 80% ze geweldig en 20% vindt ze helemaal niets. Met de medium grip ben ik iets sterker, met de wide grip kan je de latissimus beter aanspannen.
 
Als je wat wil besparen, kan je ook zoeken bij Ali eventueel? Zijn daar wel te vinden. Het zou natuurlijker aanvoelen qua grip.
 
Die hebben ze bij ons ook in de gym. Zijn opzich wel fijn aan de handen, maar zelf gebruik ik ze niet zo vaak moet ik zeggen.
 
Als je wat wil besparen, kan je ook zoeken bij Ali eventueel? Zijn daar wel te vinden. Het zou natuurlijker aanvoelen qua grip.
Ik geloof dat de walmart ook zoiets had.
 
Die hebben niet de Pronate en Supinate vorm.

Ik vraag me bij die Ali dingen ook af wat voor coating ze hebben gebruikt.
MAG gebruikt zelf een plastisol dat volgens hun op een food-grade level is.

Ik denk dat de fabrikanten op Ali gewoon het goedkoopste materiaal gebruiken wat er beschikbaar is.

Voor de langere termijn gebruik ik liever iets wat zo min mogelijk gezondheidsschade kan opleveren, dus geen rare weekmakers etc. :)
 
Die hebben niet de Pronate en Supinate vorm.

Ik vraag me bij die Ali dingen ook af wat voor coating ze hebben gebruikt.
MAG gebruikt zelf een plastisol dat volgens hun op een food-grade level is.

Ik denk dat de fabrikanten op Ali gewoon het goedkoopste materiaal gebruiken wat er beschikbaar is.

Voor de langere termijn gebruik ik liever iets wat zo min mogelijk gezondheidsschade kan opleveren, dus geen rare weekmakers etc. :)
Je hoeft die grips toch ook niet op te eten?:o
 
Je hoeft die grips toch ook niet op te eten?:o

Nee maar daar gaat het ook niet over, ik heb van die Ali grips gehad, en die dampen bijvoorbeeld allemaal.

Maar goed, ieder mag hier zijn eigen mening over hebben.
 
Laatst bewerkt:
Denk niet dat die Ali grepen een medium in Pronate/Supinate versie hebben, enkel een small in Pronate/Supinate. Als je per se de MAG grips wilt, dan zal je ze moeten importeren uit UK.
Of je wacht tot Fitnessseller met hun nieuwe handgrepen komen ;).
 
Ik heb er zelf twee. Ben van plan om binnenkort nog eentje te kopen. Ze maken echt een verschil, je voelt het veel beter in de rug. Heb ze rechtstreeks uit Amerika. Uit Engeland betaal je de helft meer, waarschijnlijk omdat de leverancier zelf er ook aan wil verdienen. Beide keren heb ik ongeveer 20 Euro invoerkosten betaald
 
Ik heb er zelf twee. Ben van plan om binnenkort nog eentje te kopen. Ze maken echt een verschil, je voelt het veel beter in de rug. Heb ze rechtstreeks uit Amerika. Uit Engeland betaal je de helft meer, waarschijnlijk omdat de leverancier zelf er ook aan wil verdienen. Beide keren heb ik ongeveer 20 Euro invoerkosten betaald

Welke 2 heb jij gekocht?
 
Ik heb de close grip supinate en de medium grip pronate

 
Ik heb de close grip supinate en de medium grip pronate

Interesse in een group buy? Kan behoorlijk wat verzendkosten schelen. Misschien willen ze dan ook wel wat korting geven.
 
Jahoor als het wat oplevert
 
Ik heb aardig wat Mag grips en prime equipment spul op aliexpress gevonden maar soms 40-200 euro shipping. Iemand goedkopere alternatieven gevonden?
 
Ik wil best wat extra units bestellen, denk dat direct vanuit de MAG store in de US toch het goedkoopst is?
denk dat ik ze voor mijzelf alle 5 probeer. Wanneer je betere isolatie voelt en minder onderarmen, polsen, pezen is dat mij heel wat waard.
zal ze wel eens mailen wat ze kunnen/willen als we er 20 of in de mix afnemen?
 
Ik heb ze zojuist gemaild en gevraagd wat er gedaan kan worden met een shipment van 25-50 units in de mix.
ik wil er niks op verdienen, alleen de shipping, invoerrechten en btw pro-rata verdelen over de deelnemers.

Wanneer ze bij me terugkomen kunnen we de logistieke details bespreken
- afhalen
- versturen postnl
- betaling
 
Miss ben ik ook wel geïnteresseerd, hoor het wel wat t gaat kosten

Iemand ervaring met van die Tryon grepen?
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd . Ik ben iigv in voor de Close Grip Pronate.

 
Back
Naar boven