AndroidHealthClinic

MAG | Maximum Advantage Grip

Bezoekers in dit topic

Grip is compleet anders, door de vlakken, “druk” je meer met je palmen naar binnen je vingers rollen er wel omheen, maar je terk meer met je handpalmen.
hierdoor voel je contractie in de rug veel beter/dieper imho.

Nog steeds tevreden nu je ze alweer enkele weken in bezit hebt?
Gebruik je nu nog andere LAT attachments?
 
zeer tevreden, gebruik alleen nog maar de MAG attachments, super contractie.
 
Vandaag bij push pull in Groningen getraind. Daar hebben zij de hele set maar dan imitatie van Amazon, voelde fucking solide aan.
1CD34C2C-2DAF-4F78-A8F0-9A5324453D0F.jpeg
70784299-DB89-4D91-ABDD-252BE88DA5F3.jpeg
 
zeer tevreden, gebruik alleen nog maar de MAG attachments, super contractie.

Ben je nog steeds tevreden?
Zijn er attachments die jij nu specifiek zou aanraden?
 
Kijk hier ook eens, MAG Grips van Simpleproducts. Heb zelf de breedste besteld met gratis verzending! (tip: code JULIAN011 voor 7% extra korting)
 
Ik heb er nu een tijdje mee getraind maar ik vind het overhyped. Matige grip, onmogelijk om straps eromheen te draaien dus voor mij liever de 'normale' grepen.
 
Ik heb er nu een tijdje mee getraind maar ik vind het overhyped. Matige grip, onmogelijk om straps eromheen te draaien dus voor mij liever de 'normale' grepen.
Het idee van die MAG-producten is juist dat je geen straps nodig hebt. ;) Gebruik je de originele of imitatie?
 
Het idee van die MAG-producten is juist dat je geen straps nodig hebt. ;) Gebruik je de originele of imitatie?
Het waren de originele, maar ik heb geen heel grote handen dus misschien helpt dat ook niet mee.
 
Het waren de originele, maar ik heb geen heel grote handen dus misschien helpt dat ook niet mee.
Denk dat het dan een form-dingetje is, mijn handen zijn ook aardig gemiddeld. Ik heb er jaren geleden bij Fox een tijd mee getraind en het is qua contractie IMO vele malen beter dan standaard accessoires. Lijkt wel of je spiervezels aanspant die je daarvoor nog nooit hebt gevoeld.
 
Vandaag zijn hier in de gym setje namaak binnen gekomen en ze voelen echt extreem solide aan. Ik heb nooit de echte gehad, maar dit is zeker niet te vergelijken met aliexpress of decathlon 10 euro plastic handeltjes.
1642617528192.png

Heb 2 werksetjes pulldowns tot met de 2e van onder tot falen gedaan en m'n lats waren helemaal fried en nul pomp in bicep of onderarm. Die paar tientjes is echt echt meer dan waard.
 
Vandaag zijn hier in de gym setje namaak binnen gekomen en ze voelen echt extreem solide aan. Ik heb nooit de echte gehad, maar dit is zeker niet te vergelijken met aliexpress of decathlon 10 euro plastic handeltjes.
Bekijk bijlage 546370
Heb 2 werksetjes pulldowns tot met de 2e van onder tot falen gedaan en m'n lats waren helemaal fried en nul pomp in bicep of onderarm. Die paar tientjes is echt echt meer dan waard.

Toch zien ze er wel uit als afkomstig van Ali Express. Ze missen ook de pronate en supinate vorm die de MAG grips zo uniek maakt.
 
Back
Naar boven