XXL Nutrition

Magere mannetjes die les geven (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 feb 2005
Berichten
5.674
Waardering
26
Kom ik vanavond in de sportschool, staat de hele gym vol met mensen
die voor rugklachten :eek: hun groepje komen draaien (normaal doen ze dat in een andere zaal), baalde :sad: nutuurlijk al stevig omdat ik zo een hoop oefeningen niet kon doen maar dat terzijde. Staat er zo'n mager mannetje les te geven die alleen maar naar vrouwen kijkt en de rest laat aanmodderen :(
Zie ik op een gegeven moment dat Tarzan :D bezig is een man een squatoefening te laten doen waarbij die man zowat zijn rug afbreekt, te zware gewichten, verkeerde houdeng enz. enz. :mad:, heb ik toch even ingegrepen en ze op het goede spoor gezet, vond Tarzan niet fijn :D. Kwam hij later staan zeuren dat hij al jaren les gaf en bijna fysiotherapeut was en
dacht dat hij verstand had van trainen :laugh:. :D Dave's pomp was voldoende om zijn zelfvertrouwen te laten dalen tot het diepte punt :D

Bah :barf: wat zijn die mannetjes die nog nooit een gewicht hebben aangeraakt en les geven toch een aanfluiting :(
 
dat soort gasten houd je toch niks aan te doen ...
 
Het was pas echt erg als je de sportschool eigenaar voorbij groeit :D geloof mij maar :)
 
-jeffrey- zei:
Het was pas echt erg als je de sportschool eigenaar voorbij groeit :D geloof mij maar :)

:D Die ben ik al jaren voorbij, vind ie niet leuk :D
De eigenaar is trouwens op vakantie dus dat magere mannetje doet de sportschool nu een weekie :mad: , zal zorgen dat hij nachtmerrie's krijgt :D

Verder een top sportschool hoor :dance: kan er mijn gang gaan, verkoop er mijn supplementjes enz. ;)
 
Dave Hawk zei:
Kom ik vanavond in de sportschool, staat de hele gym vol met mensen
die voor rugklachten :eek: hun groepje komen draaien (normaal doen ze dat in een andere zaal), baalde :sad: nutuurlijk al stevig omdat ik zo een hoop oefeningen niet kon doen maar dat terzijde. Staat er zo'n mager mannetje les te geven die alleen maar naar vrouwen kijkt en de rest laat aanmodderen :(
Zie ik op een gegeven moment dat Tarzan :D bezig is een man een squatoefening te laten doen waarbij die man zowat zijn rug afbreekt, te zware gewichten, verkeerde houdeng enz. enz. :mad:, heb ik toch even ingegrepen en ze op het goede spoor gezet, vond Tarzan niet fijn :D. Kwam hij later staan zeuren dat hij al jaren les gaf en bijna fysiotherapeut was en
dacht dat hij verstand had van trainen :laugh:. :D Dave's pomp was voldoende om zijn zelfvertrouwen te laten dalen tot het diepte punt :D

Bah :barf: wat zijn die mannetjes die nog nooit een gewicht hebben aangeraakt en les geven toch een aanfluiting :(

daar kan ik me ook erg druk om maken :mad: :mad:
 
Ja inderdaad :dance: je ziet ze overal :dance: kleine mannetjes :D die denken dat ze alles weten :mad: Ik vind het altijd grappig :D om ze dan even de les te leren :roflol: zeker als er nog meer :dance: mensen bij staan :roflol:

Maar weet je wat het is ??? soms hebben ze wel gelijk :thumbup: maar best vaak ook niet :thumbd: het ergste :( is nog dat ze er voor betaalt krijgen :headbang: ook. Maar ja :rolleyes: je doet er toch niets aan :eek:

Maar goed :thumbup: ik laat ze maar gewoon in hun waarde :dance: want anders blijven ze toch maar terug praten :yell: daar heb je natuurlijk ook niet aan :rolleyes: af en toe moet ik echt van ze kotsen :kots: en daarna lach ik ze maar uit :laugh: :D :laugh:

Maar ik ben er weer weg van :hello: :wave:
 
-jeffrey- zei:
Het was pas echt erg als je de sportschool eigenaar voorbij groeit :D geloof mij maar :)


lol haha, ja dat is echt zo he :D Toen ik net in de gym kwam bij hem was tie onwijs relaxt, nu hij ziet dat ik zwaardere gewichten gebruik als hem istie opeens een stuk minder aardig :D
 
Ook magere mannetjes kunnen er verstand van hebben, bij mij zit er een jongen op de sportschool en die weet alles over voeding, trainingschema etc maar hij geeft niets om spieren. Hij doet verschillende vechtsporten en doet aan fitness om fit te blijven.

Uiterlijk zegt niets over het verstand ;)
 
Brutez zei:
Ja inderdaad :dance: je ziet ze overal :dance: kleine mannetjes :D die denken dat ze alles weten :mad: Ik vind het altijd grappig :D om ze dan even de les te leren :roflol: zeker als er nog meer :dance: mensen bij staan :roflol:

Maar weet je wat het is ??? soms hebben ze wel gelijk :thumbup: maar best vaak ook niet :thumbd: het ergste :( is nog dat ze er voor betaalt krijgen :headbang: ook. Maar ja :rolleyes: je doet er toch niets aan :eek:

Maar goed :thumbup: ik laat ze maar gewoon in hun waarde :dance: want anders blijven ze toch maar terug praten :yell: daar heb je natuurlijk ook niet aan :rolleyes: af en toe moet ik echt van ze kotsen :kots: en daarna lach ik ze maar uit :laugh: :D :laugh:

Maar ik ben er weer weg van :hello: :wave:

:roflol: het viel mij ook al op ja :D

Onze fitness instructeurs houden zich niet zo bezig met de mensen in het krachthonk. Dus wij hebben daar geen last van. Wel wordt er goed advies gegeven als daarom gevraagd wordt!
 
Ophangen en laten rotten in de ijzige wind.
 
Brutez zei:
Ja inderdaad :dance: je ziet ze overal :dance: kleine mannetjes :D die denken dat ze alles weten :mad: Ik vind het altijd grappig :D om ze dan even de les te leren :roflol: zeker als er nog meer :dance: mensen bij staan :roflol:

Maar weet je wat het is ??? soms hebben ze wel gelijk :thumbup: maar best vaak ook niet :thumbd: het ergste :( is nog dat ze er voor betaalt krijgen :headbang: ook. Maar ja :rolleyes: je doet er toch niets aan :eek:

Maar goed :thumbup: ik laat ze maar gewoon in hun waarde :dance: want anders blijven ze toch maar terug praten :yell: daar heb je natuurlijk ook niet aan :rolleyes: af en toe moet ik echt van ze kotsen :kots: en daarna lach ik ze maar uit :laugh: :D :laugh:

Maar ik ben er weer weg van :hello: :wave:

Aaaaaaaaaahahaahha Brutez brutez man wat doe je me aan :roflol:

Je moet wat karma verspreiden...
 
Dave Hawk zei:
Bah :barf: wat zijn die mannetjes die nog nooit een gewicht hebben aangeraakt en les geven toch een aanfluiting :(

Ben ik helemaal met je eens, het is vaak ook nog lachwekkend om te zien.
Willem 2.
 
Brutez zei:
Ja inderdaad :dance: je ziet ze overal :dance: kleine mannetjes :D die denken dat ze alles weten :mad: Ik vind het altijd grappig :D om ze dan even de les te leren :roflol: zeker als er nog meer :dance: mensen bij staan :roflol:

Maar weet je wat het is ??? soms hebben ze wel gelijk :thumbup: maar best vaak ook niet :thumbd: het ergste :( is nog dat ze er voor betaalt krijgen :headbang: ook. Maar ja :rolleyes: je doet er toch niets aan :eek:

Maar goed :thumbup: ik laat ze maar gewoon in hun waarde :dance: want anders blijven ze toch maar terug praten :yell: daar heb je natuurlijk ook niet aan :rolleyes: af en toe moet ik echt van ze kotsen :kots: en daarna lach ik ze maar uit :laugh: :D :laugh:

Maar ik ben er weer weg van :hello: :wave:

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
 
Mijn vriendin heeft zich vorige week ingeschreven bij zo'n healtcentre in Den Haag.
Vuile uitbuiters daar ze vragen meer dan 50 euro onbeperkt sporten waar ik nog geen 30 betaal in Rotterdam!!! Maar goed ik wil er zo min mogelijk van weten, ze heeft een kracht schema gekregen van zo'n mannetje die volgens haar echt goede begeleiding geeft (ja dat snap ik :mad: )

Ik heb volop discussie met mensen om mij heen die toegeven aan de verschikkelijke hype die er nu is rond het bezoeken van een healtcentre, waar voornamelijk veel te zware mensen trainen met de libelle of tegelijkertijd de bold en de beautiful volgen tijdens een stepsessie :dunno:

Komt mijn vriendin van de week thuis met een verhaal dat ik misschien wel niet goed train omdat dat ventje die haar begeleid dat gezegt zou hebben en hij kan het weten want hij werkt in een uitbuitende op de hype inspelende healthclub waar ze mensen een beeld schetsen van een perfect figuur dat dan behaald zou kunnen worden met een door hen samengesteld flutschematje!! :mad: Nou je kunt je misschien voorstellen hoe ik mij voelde :shoot:

Ik kan je zeggen ik ben even weggelopen!

Volgende week gaat ze een keertje mee naar mijn sportschool waar ik haar zeker niet ga sparen :haha:
De keer daarop ga ik met haar mee en zal ik mijzelf even voorstellen aan de begeleiding daar :hello:

Ik heb het zo gehad met healtcentre's en de begeleiding aldaar!
 
Brutez zei:
Ja inderdaad :dance: je ziet ze overal :dance: kleine mannetjes :D die denken dat ze alles weten :mad: Ik vind het altijd grappig :D om ze dan even de les te leren :roflol: zeker als er nog meer :dance: mensen bij staan :roflol:

Maar weet je wat het is ??? soms hebben ze wel gelijk :thumbup: maar best vaak ook niet :thumbd: het ergste :( is nog dat ze er voor betaalt krijgen :headbang: ook. Maar ja :rolleyes: je doet er toch niets aan :eek:

Maar goed :thumbup: ik laat ze maar gewoon in hun waarde :dance: want anders blijven ze toch maar terug praten :yell: daar heb je natuurlijk ook niet aan :rolleyes: af en toe moet ik echt van ze kotsen :kots: en daarna lach ik ze maar uit :laugh: :D :laugh:

Maar ik ben er weer weg van :hello: :wave:

:roflol: :roflol: :roflol:
 
spirosz zei:
Volgende week gaat ze een keertje mee naar mijn sportschool waar ik haar zeker niet ga sparen :haha:
De keer daarop ga ik met haar mee en zal ik mijzelf even voorstellen aan de begeleiding daar :hello:

That's the spirit, Leer haar ff een lesje :dance: en leer ook die begeleiding maar es een lesje ;)
 
spirosz zei:
Mijn vriendin heeft zich vorige week ingeschreven bij zo'n healtcentre in Den Haag.
Vuile uitbuiters daar ze vragen meer dan 50 euro onbeperkt sporten waar ik nog geen 30 betaal in Rotterdam!!! Maar goed ik wil er zo min mogelijk van weten, ze heeft een kracht schema gekregen van zo'n mannetje die volgens haar echt goede begeleiding geeft (ja dat snap ik :mad: )

Ik heb volop discussie met mensen om mij heen die toegeven aan de verschikkelijke hype die er nu is rond het bezoeken van een healtcentre, waar voornamelijk veel te zware mensen trainen met de libelle of tegelijkertijd de bold en de beautiful volgen tijdens een stepsessie :dunno:

Komt mijn vriendin van de week thuis met een verhaal dat ik misschien wel niet goed train omdat dat ventje die haar begeleid dat gezegt zou hebben en hij kan het weten want hij werkt in een uitbuitende op de hype inspelende healthclub waar ze mensen een beeld schetsen van een perfect figuur dat dan behaald zou kunnen worden met een door hen samengesteld flutschematje!! :mad: Nou je kunt je misschien voorstellen hoe ik mij voelde :shoot:

Ik kan je zeggen ik ben even weggelopen!

Volgende week gaat ze een keertje mee naar mijn sportschool waar ik haar zeker niet ga sparen :haha:
De keer daarop ga ik met haar mee en zal ik mijzelf even voorstellen aan de begeleiding daar :hello:

Ik heb het zo gehad met healtcentre's en de begeleiding aldaar!

Het probleem van de 'normale' sportscholen is dat ze wel erg veel last hebben van deze commerciele healthcentra. Ze hebben ontzettend veel vermogen om reclame te maken, waardoor ze immense naamsbekendheid krijgen.

Zo krijgen we een sportschool in Almelo, ALL IN! Ja heren, ook het glaasje COLA na de training.

KOTS KOTS KOTS KOTS

Hopelijk steekt iemand dat ding in de fik!
 
Commercieel gezien zijn het natuurlijk zeer goede ondernemers. Ze weten het 'domme' volk zo te prikkelen, dat ze allen zo'n belachelijk hoog abonnement nemen.

daarvoor Sjappeau!
 
Big Steve zei:
Ook magere mannetjes kunnen er verstand van hebben, bij mij zit er een jongen op de sportschool en die weet alles over voeding, trainingschema etc maar hij geeft niets om spieren. Hij doet verschillende vechtsporten en doet aan fitness om fit te blijven.

Uiterlijk zegt niets over het verstand ;)

Soms, uitzonderingen daar gelaten :shrug: , maar trainen leer je door het te doen en niet uit de boekjes ;)
Die Tarzan in mijn gym is 1.80, 60 kg :D en heeft nog nooit een gewicht aangeraakt, kijkt alleen maar naar de vrouwtjes en doet maar wat :(
Komt gewoon niet over :nope:
 
Dave Hawk zei:
Soms, uitzonderingen daar gelaten :shrug: , maar trainen leer je door het te doen en niet uit de boekjes ;)
Die Tarzan in mijn gym is 1.80, 60 kg :D en heeft nog nooit een gewicht aangeraakt, kijkt alleen maar naar de vrouwtjes en doet maar wat :(
Komt gewoon niet over :nope:
Hé ik weeg er 64 bij 1.82, zal ik em komen vervangen? :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven