MuscleMeat

Magere mannetjes die les geven

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je rukt de zaken uit z'n verband mannetje :finger:

te pas en te onpas, lukraak en waar maar kan, wordt beweerd dat ik serieuze verkeerde dingen afdoe als een grapje, en dan wordt er ondergezet 'ja want het it's all about entertainment'.

Bullshit.

Die term is gebruikt omdat veel leden, op enkele na, vaak het sarcasme niet inzagen van sommige posts met al erg obscure titels. Dáár ging 'it's all about entertainment' om.

Net zoals Dani in de thread over dikke fitnessvrouwen dacht dat ik me terigtrok, moest ook zij inzien dat ik me integendeel zelfs nóg harder ging opstellen tegen de dikke dames. Ik trek me niet van mn'n mening terug. Ik maak wél vaak een grap of wat tussendoor, om het luchtig te houden. Dat verward somige mensen en die gaan dan denken dat ik me terugtrek ofzo. Net als jij. Maar maak je geen zorgen. Ik heb een mening en die blijft.
 
DBC01 zei:
Je rukt de zaken uit z'n verband mannetje :finger:

te pas en te onpas, lukraak en waar maar kan, wordt beweerd dat ik serieuze verkeerde dingen afdoe als een grapje, en dan wordt er ondergezet 'ja want het it's all about entertainment'.

Bullshit.

Die term is gebruikt omdat veel leden, op enkele na, vaak het sarcasme niet inzagen van sommige posts met al erg obscure titels. Dáár ging 'it's all about entertainment' om.

Net zoals Dani in de thread over dikke fitnessvrouwen dacht dat ik me terigtrok, moest ook zij inzien dat ik me integendeel zelfs nóg harder ging opstellen tegen de dikke dames. Ik trek me niet van mn'n mening terug. Ik maak wél vaak een grap of wat tussendoor, om het luchtig te houden. Dat verward somige mensen en die gaan dan denken dat ik me terugtrek ofzo. Net als jij. Maar maak je geen zorgen. Ik heb een mening en die blijft.

Ik denk niet dat jij je terugtrekt. Helemaal niet, maar je hebt toch ook geen plaat voor je hoofd? Is enkel het vasthouden van je mening zo belangrijk voor je??

Ik heb in je dikke fitnessvrouwen niet gepost, maar ik deelde wel je mening. Ik vind het ook geen gezicht. Maarrrr, ik deel dan ook weer de mening van al die anderen die zeggen dat het gaat om de inhoud en niet om het plaatje. In dubio dus.

En ik zal het nog 1 keer zeggen: Jij begint hier te schreeuwen dat iedereen hier hypocriet is, terwijl het hier om iets anders gaat. Zie je dat niet in dan?
 
Nee. Mensen staan in de rij om de dunne fitnessinstructeur te bekritiseren.

De dikke fitnessinstructrice mocht wel, als ze maar kennis van zaken had.
Wat denk je zelf? Dat ze die heeft??? Dat ze jou als BB'er even gaat vertellen hoe je het beste full squats doet? Kom óp zeg!

Daar stoorde ik me dus aan. Dat mensen zeiden: Als ze know how heeft, waarom niet, is natuurlijk complete bullcrap want zo'n dametje weet niets van hard dieten en zwaar trainen.
En daarnaast: iemand die een halve frietkar besteld en aan de bar opeet, dat vind ik ook niet kunnen. Dan liever die dunne gozer.
 
DBC01 zei:
Nee. Mensen staan in de rij om de dunne fitnessinstructeur te bekritiseren.

Ja, om het feit dat deze persoon geen verstand van zaken heeft, niet om het "mager zijn" Dat was en is bijzaak

De dikke fitnessinstructrice mocht wel, als ze maar kennis van zaken had.
Wat denk je zelf? Dat ze die heeft??? Dat ze jou als BB'er even gaat vertellen hoe je het beste full squats doet? Kom óp zeg!

Hmmm, ok, dus dik staat gelijk aan dom en onkundig :rolleyes:

Daar stoorde ik me dus aan. Dat mensen zeiden: Als ze know how heeft, waarom niet, is natuurlijk complete bullcrap want zo'n dametje weet niets van hard dieten en zwaar trainen.

Wat denk je van Espi?

En daarnaast: iemand die een halve frietkar besteld en aan de bar opeet, dat vind ik ook niet kunnen. Dan liever die dunne gozer.

Dat vindt ik ook, maar iedereen heeft recht op een snackie :D

ok
 
Het gaat hier niet om te dik of te dun te lang te kort of te breed!
Punt is dat de healthclubs een hype zijn op dit moment. De ware krachthonken nemen af en er wordt gewoon ingespeeld op de behoefte van de mensen zou je denken!!???

Dit is toch te kort door de bocht..
Het beeld dat geschetst wordt door zo'n dun mannetje of een dikke zeug is gewoon berust op pure kwakzalverij, bedrog!!
Ik denk dat dit het punt is dat veel mensen hier tegen het hoofd stoot (mij zeer zeker wel) Het verkrijgen van een mooie fysiek lukt je niet lekker socializend in de sportschool op een step met de margriet en een door een gemiddeld HALO afgestudeerde samengesteld schema.

Het is gewoon keihard werken, ook buiten de sportschool (bloed zweet en tranen)

Welterusten
 
DBC01 zei:
Net zoals Dani in de thread over dikke fitnessvrouwen dacht dat ik me terigtrok, moest ook zij inzien dat ik me integendeel zelfs nóg harder ging opstellen tegen de dikke dames. Ik trek me niet van mn'n mening terug. Ik maak wél vaak een grap of wat tussendoor, om het luchtig te houden. Dat verward somige mensen en die gaan dan denken dat ik me terugtrek ofzo. Net als jij. Maar maak je geen zorgen. Ik heb een mening en die blijft.
Fijn dat je mij ook nog even betrekt in je one man show. :rolleyes: Naar mijn mening blijf je een grote kleuter die, als ie merkt dat zijn opmerkingen verkeerd vallen, zich verschuilt achter 'geintje!'. Das ook een mening die blijft, mocht je je zorgen maken ;)

Ik blijf overigens de stelling dat een dikke fitnessdame (ff vb) DUS geen kennis van zaken heeft te kortzichtig voor woorden. Omdat je zelf een bepaalde kennis hebt wil niet zeggen dat je daar dan DUS ook iets mee moet doen. 'Je ziet er niet uit dus ga mij niet vertellen hoe ik trainen moet' is een opstelling die meer zegt over de sporter dan over de begeleider.
 
Laatst bewerkt:
Dani zei:
Fijn dat je mij ook nog even betrekt in je one man show. :rolleyes: Naar mijn mening blijf je een grote kleuter die, als ie merkt dat zijn opmerkingen verkeerd vallen, zich verschuilt achter 'geintje!'. Das ook een mening die blijft, mocht je je zorgen maken ;)

Ik blijf overigens de stelling dat een dikke fitnessdame (ff vb) DUS geen kennis van zaken heeft te kortzichtig voor woorden. Omdat je zelf een bepaalde kennis hebt wil niet zeggen dat je daar dan DUS ook iets mee moet doen. 'Je ziet er niet uit dus ga mij niet vertellen hoe ik trainen moet' is een opstelling die meer zegt over de sporter dan over de begeleider.

1. Lees het andere topic nog maar 'ns goed over dan. Daar zie je dat jij op de helft van het verhaal mij beticht van terugtrekken en kijk eens, een paar topics later is mijn stelling alleen maar standvastiger geworden. Een paar geintjes tussendoor zegt niks over je mening in z'n geheel. Jij ziet graag wat je wilt zien zodat je een afgerond beeld van iemand hebt dat je in elke volgende confrontatie blindelings kan inzetten; gewoon topic niet of half lezen en dan zeggen: 'oh die, da's een kleuter'. En dan is het klaar.

Echter, threads en hun inhoud vereisen iets meer tijd en inspanning en sommigen willen die nou eenmaal niet leveren. Zo krijg je een lekker bevooroordeeld beeld en wie was er ook alweer zo érg tégen vooroordelen? :rolleyes:


2. IK ga niet uit van een blik op afstand, ik weet dus wel over wie ik praat ;)
 
Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk.
 
Dani zei:
Je hebt gelijk.


:roflol: je moet wat karma ........

het maakt mij allemaal geen reet uit ze doen maar, ga je eigen weg en trek je niets aan van dunne, dikke , pukkelige instructeurs of instructrices met of zonder kennis van zaken.


just my 2 cents
 
Zo, dat zijn wijze woorden om deze thread mee te sluiten.
 
Helemaal met je eens Lauw, bij deze :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven