Fitness Seller

Magere melk (suikers) i.c.m. eiwitshake voor het slapen gaan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pusher12

Cool Novice
Lid geworden
28 nov 2016
Berichten
105
Waardering
0
Aangezien je voor het slapen gaan niet teveel suiker moet nemen, omdat teveel suiker vet aanzet in de nacht, vraag ik mij af of het verstandig is om magere melk (12 gram aan suikers per 250 ml en gebruik 350 ml) te mixen met een eiwitshake?

Heb ik dit nou elke keer fout gedaan of zijn deze suikers te verwaarlozen?
 
Laatst bewerkt:
Is een fabel. Drink jij nou maar lekker melk. Van melk slaap je goed.
 
Heb gisteren nog een halve chocoladereep met cookies erin op voor het slapen en ik leef nog steeds!
 
Haha leuke reacties, maar ik 'proef' wat sarcasme? ;)

Waar is dan het verhaal gebleven dat teveel suikers voor het slapen gaan omgezet worden in vet?!?
 
Interessant onderwerp!

Ik dacht ook echt dat je je shake met water moest mengen voor het slapen gaan vanwege de hoge suikers in melk.....
 
Haha leuke reacties, maar ik 'proef' wat sarcasme? ;)

Waar is dan het verhaal gebleven dat teveel suikers voor het slapen gaan omgezet worden in vet?!?
gast een kcal surplus zet je vet van aan.. als ik in me cut een bak rijst voor het slapen weg wil vreten en ik zit er mee onder me onderhoud waar moet ik dan vet van worden.

ik zou me als ik jou was toch maar eens wat meer verdiepen in de voedings sectie ipv dit soort onzin uit te kramen
 
Gewoon je dagelijkse behoefte berekenen. Wanneer je daar niet boven gaat zitten, gaat er niet zomaar vet opgeslagen worden die uit je suikers komen.
 
Back
Naar boven