MuscleMeat

Magere platte kaas Colruyt?

Bezoekers in dit topic

RookworstXL

Colossal Veteran
Elite Member
Waardering
2.295
Lengte
1m82
Massa
85kg
Aan alle Belgen:

Wat is er gebeurd met de magere platte kaas van Colruyt? (Everyday) (55 cent per tub van 500ml)
Die is bij mijn lokale Colruyt al MAANDEN niet in stock.

Heeft Lidl en Delhaize nog hun low budget magere platte kaas 500ml?
De enige die ik kan vinden is van AH en is 75 cent of een eurie per tub wat ik nog steeds onnodig duur vind.

Vriendelijke groentjes

Hier ook al maanden uitverkocht in m’n lokale Colruyt. Prijs was trouwens van 0,55 naar 0,79 en dan naar 0,69 gegaan.

Aldi en Lidl verkopen ze aan 0,79.

Hier net hetzelfde. Vond deze persoonlijk zelfs de lekkerste :o
Elke keer vraag ik wanneer deze binnen komt maar ze weten het niet.

Hier ook al maanden uitverkocht in m’n lokale Colruyt. Prijs was trouwens van 0,55 naar 0,79 en dan naar 0,69 gegaan.

Aldi en Lidl verkopen ze aan 0,79.
Die van ALDI is echt smerig haha

Die van ALDI is echt smerig haha
Lidl is lekkerder idd.

In de Colruyt zeiden ze dat er iets is misgegaan in de productie ervan.

Aan 0,55 ga je hem volgens mij niet meer hebben.

Lidl is lekkerder idd.

In de Colruyt zeiden ze dat er iets is misgegaan in de productie ervan.

Aan 0,55 ga je hem volgens mij niet meer hebben.
Prijzen worden bewust hoog gehouden in deze graaiflatie

Bij Appie hier, E2,35 per kilo en 1,35 per 500g. Het is hier in NL erg duur geworden.

Bij Appie hier, E2,35 per kilo en 1,35 per 500g. Het is hier in NL erg duur geworden.
In België was het het enigste eiwitrijke voedingsmiddel die lang geen verhoging heeft gekend maar dat zal niet blijven duren denk ik. Het is vooralsnog de goedkoopste eiwitbron.

Bij onze lokale colruyt ook al maanden niet meer binnen. Jammer want ik vond hem ook de lekkerste.
Ga nu naar de AH hier, die is qua smaak ook nog goed.

Prijzen worden bewust hoog gehouden in deze graaiflatie
If so, dan zou het bij een boerderwinkel goedkoper zijn. Denk niet dat het dat is. Het wordt gewoon duurder omdat bewerking, personeelskosten en al die dingen ook duurder worden

If so, dan zou het bij een boerderwinkel goedkoper zijn. Denk niet dat het dat is. Het wordt gewoon duurder omdat bewerking, personeelskosten en al die dingen ook duurder worden
Ik maar denken dat de boerderijwinkels goedkoper zijn. Eindstand betaalde ik meer in de polder dan bij de jumbo voor 30 eieren

Betaal 16ct per ei, of ik er 10 of 30 haal maakt haar niet uit. bij Lidl zijn 12 eieren €2,59. 24ct/ps van Jumbo is best duur.

Is dubbel zo duur wel. Valt ook wat zwaarder vind ik. Wel meer eiwit natuurlijk maar weegt voor mij niet op :o

Ik maar denken dat de boerderijwinkels goedkoper zijn. Eindstand betaalde ik meer in de polder dan bij de jumbo voor 30 eieren
Nee joh, vaak biologisch, bepaalde rassen, wat mooiere producten enz

Is dubbel zo duur wel. Valt ook wat zwaarder vind ik. Wel meer eiwit natuurlijk maar weegt voor mij niet op :o
In de cut wel lekker, voller gevoel..

Back
Naar boven