Fitness Seller

magere platte kaas en magere melk

Bezoekers in dit topic

kyle84

Competitive Bodybuilder
Waardering
50
Lengte
1m85
Mensen heb een snel vraagje.

Ben een beetje uit gekeken op de platte kaas (kwark). Ik eet het nog wel maar niet zoveel meer. Maximum 500 gr per dag maar was aan het denken om een liter magere melk te drinken voor het slapen. Is dit even goed of zijn dit snelle eiwitten of hoe zit dat?

Buiten dat kwark 2-3x zoveel eiwitten bevat als melk en minder de suikers, begrijp ik niet waarom je perse zuivel wilt eten voor het slapen. Er zijn genoeg eiwitrijke producten die je kan eten.

Ik vind melk gewoon heel lekker en ik kan er liters van drinken per dag. Dit zijn voor mij echt gemakkelijke eiwitten. Weet alleen niet of het echt zo slecht is? Of is het alleen slecht voor het slapen?

waarom zou melk slecht zijn voor het slapen? alleszins niet slechter dan 's morgens of 's middags.

waarom zou melk slecht zijn voor het slapen? alleszins niet slechter dan 's morgens of 's middags.

Ik hoor en lees het veel dat melk je huid dikker maakt. Daarom mijn vraag of ik magere melk voor het slapen kan drinken want heb geen zin om elke avond voor het slapen kwark te eten.

Melk bevat meer koolhydraten dan eiwitten. Dus kan het imo meer als een kh/ew-bron gezien worden en niet als een ew-bron. Trouwens op 14% bf zorgen maken over de huid die eventueel dikker wordt door zuivel, is niet nodig. Als je het wilt drinken, drink het dan.

I.P.V. een liter magere melk kun je ook 500g magere kwark aanlengen met een halve liter water. Eventueel voor smaak nog wat whey, aroma of kaneel erdoor. Of slimpie siroop.

I.P.V. een liter magere melk kun je ook 500g magere kwark aanlengen met een halve liter water. Eventueel voor smaak nog wat whey, aroma of kaneel erdoor. Of slimpie siroop.

Hier gaat het juist om. Ik wil niet elke avond kwark eten. Heb er soms gewoon geen zin in en ik ben niet super fanatiek bezig met bb. Wil een goede fysiek maar niet huge. En melk kan ik gewoon elke moment van de dag drinken. Daarom mijn vraag.

Hier gaat het juist om. Ik wil niet elke avond kwark eten. Heb er soms gewoon geen zin in en ik ben niet super fanatiek bezig met bb. Wil een goede fysiek maar niet huge. En melk kan ik gewoon elke moment van de dag drinken. Daarom mijn vraag.

Als aan het eind van de dag je macro's maar kloppen maakt het in principe niet uit wat en wanneer je eet... Hopelijk heb je hier wat aan?

Die kwark eet je voor het slapengaan ivm de langzame eiwitten ( casseine ), daarintegen heeft melk van wat ik begrepen heb snelle(re) eiwitten en is dus niet slecht voor het slapengaan maar je verkort je katabole fase met ongeveer 2-3 uur en met kwark daarintegen verkort je die katabole fase met 7 uur, en dat is de reden waarom kwark voor het slapengaan beter voor je is dan melk ( niet dat melk dus slecht is maar kwark is beter ) tevens als je klaar bent met die kwark kan je mayb ( als je een supp ervoor wilt ) erover nadenken om een van deze producten aan te schaffen, deze hebben ook een trage afgifte van eiwitten! Hoop dat je hier wat mee opschiet pik succes!

Ik vind melk gewoon heel lekker en ik kan er liters van drinken per dag. Dit zijn voor mij echt gemakkelijke eiwitten. Weet alleen niet of het echt zo slecht is? Of is het alleen slecht voor het slapen?

's nachts wel paar keer opstaan om die liter melk uit te pissen

Back
Naar boven