MuscleMeat

Magnesium/krijt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

snoob

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
30 nov 2005
Berichten
11.965
Waardering
1.006
Lengte
1m93
Massa
126kg
Weet iemand waar je in België ( of nederland ) magnesium of krijt kan bestellen? Kheb al gezocht maar niet veel gevonden ( enkel supplementen ).

bij voorbaat dank :)
 
gewoon sportwinkel, ik heb ze van decathlon bij de klimafdeling
 
idd in de decathlon hebben ze het alleszinds
 
zouden ze dat niet verkopen in een a.s adventure ?
 
physiek in hasselt
 
Jep gewoon lang bergsport winkels gaan, hebben ze vast wel moet je wel even naar vragen
in iedergeval bij die van ons hadden ze het achter in het magazijn wel liggen.
 
In Gent weet ik geen klimwinkels, maar er zijn er zeker. Klimzaal Bleau is in Gent, meestal wordt magnesium ook wel in klimzalen verkocht.

Qua specifieke winkels, in Antwerpen is er Boulderz in de Gierstraat of De Kampeerder in de Leopoldstraat. Decathlon kan uiteraard ook, zoals eerder gezegd.

Bouldrz heeft ook een online shop. Hier heb ik geen ervaringen mee.
// BouldRZ climb & bouldershop //


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

5L magnesium voor 16€ :nut:
Genoeg voor een leven lang zou ik zo zeggen.
 
Idd, bij klimwinkels.
Heb mijne ook bij decathlon gehaald (heb er eergistere men laatste werkdag er zelfs gehad)
Maar hebben ze geen magnesium in je gym? Ik gebruik mijne enkel voor te klimmen...
 
Bedankt voor de hulp, kheb mailke gestuurd naar Bleau in gent anders bestel ik wel wat online! thx :)
 
Bedankt voor de hulp, kheb mailke gestuurd naar Bleau in gent anders bestel ik wel wat online! thx :)

Laat je mij iets weten als ze die in gent hebben? Moet het nog aan mn gymbaas vragen, maar als je online zou kopen kan ik mss mee bestellen en verzending delen :o
 
Laat je mij iets weten als ze die in gent hebben? Moet het nog aan mn gymbaas vragen, maar als je online zou kopen kan ik mss mee bestellen en verzending delen :o

Waar woonde mss?
 
Misschien stomme vraag, maar ik wil hem toch graag stellen.
Eerst uitleg, ik heb een longziekte en 3 liter lucht waarvan de zuurstofopname ernstig beperkt is, nee ik wil geen aah wat zielig horen.

Wat ik nu wil weten, als ik die gewichtheffers op tv zie ( jammer genoeg veel te weinig ) zie ik altijd bij het pakken van het magnesium poeder een grote stofwolk en daarvan zullen ze altijd wat opademen, en dat benauwd mij altijd.

Is dat wel gezond, of valt dat wel mee?

Albert
 
Misschien stomme vraag, maar ik wil hem toch graag stellen.
Eerst uitleg, ik heb een longziekte en 3 liter lucht waarvan de zuurstofopname ernstig beperkt is, nee ik wil geen aah wat zielig horen.

Wat ik nu wil weten, als ik die gewichtheffers op tv zie ( jammer genoeg veel te weinig ) zie ik altijd bij het pakken van het magnesium poeder een grote stofwolk en daarvan zullen ze altijd wat opademen, en dat benauwd mij altijd.

Is dat wel gezond, of valt dat wel mee?

Albert

er zijn mensen die chalk opdrinken als shake...
 
héhé, wat bied je aan?
In Klimzaal Bleau hier verkopen ze ook magnesium bollen in een zakje, anders gaak daar achter een bol, is maar €3,5
 
Back
Naar boven