XXL Nutrition

Magnesium verboden... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ach ja...ik snap zo'n gym wel. 90% van de leden heeft geen zin om wit van het magnesium thuis te komen.
En als je het wel toe staat... zijn er altijd van die prutsers die alles onder smeren met dat spul.
43.jpg
 
andere gym ,straps laten voor at het is
 
Blijkbaar is er nog steeds geen consensus over het gebruik van straps bij de deadlift...
is er wel , als je met straps trained blijft je grip kracht achter , sommige vinden dat acceptabel andere niet. vind btw straps echt een trend dan wat anders , voorheen zag ik het bijna niet en de laatste paar jaar bijna niks anders . kortom train gewoon je grip .
straps zijn gay
 
is er wel , als je met straps trained blijft je grip kracht achter , sommige vinden dat acceptabel andere niet. vind btw straps echt een trend dan wat anders , voorheen zag ik het bijna niet en de laatste paar jaar bijna niks anders . kortom train gewoon je grip .
straps zijn gay

Beetje gay is okay.
 
Dus strongmen zijn gay.
 
is er wel , als je met straps trained blijft je grip kracht achter , sommige vinden dat acceptabel andere niet.
Maar mixed grip heeft ook zijn nadelen. Of train jij je deadlift altijd double overhand zonder straps?
 
wissel af , heb vaker weken mixed grip en dan weer bv hook of double overhand .
 
Ik Meestal magnesium met dubbel overhand. Alleen laatste set soms met straps omdat onderarmen al op zijn
 
Back
Naar boven