MuscleMeat

Magnesium... waar te kopen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hellahelli

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
21 jun 2005
Berichten
29
Waardering
0
Heeft iemand enig idee of ik online magnesium kan bestellen?

thank you
 
ik weet niet of ze een Beversport in Tietendorp hebben, maar daar haal ik het iig.
 
geen flauw idee. maar als je eens in Duitsland bent moet je effe een DM markt binnen lopen (soort Duitse kruidvat), daar hebben ze magnesium bruistabletten. Het kost geen drol en de "Stiftung Warentest" zegt dat het "Gut" is. :D
 
Lauw zei:
geen flauw idee. maar als je eens in Duitsland bent moet je effe een DM markt binnen lopen (soort Duitse kruidvat), daar hebben ze magnesium bruistabletten. Het kost geen drol en de "Stiftung Warentest" zegt dat het "Gut" is. :D


ehm.. lieve pipo.. hij bedoelt magnesiumpoeder voor grip. Het staat niet voor niets in de PL-sectie ;)
 
Winkels die spullen voor vechtsport verkopen hebben het ook vaak. 't Kost idd iets van 2 euro en daar doe je verdomd lang mee als je niet zo'n superzweter bent.
 
KaLe zei:
ehm.. lieve pipo.. hij bedoelt magnesiumpoeder voor grip. Het staat niet voor niets in de PL-sectie ;)
Nou, die bruistabletten kan je best vermalen tot poeder hoor, zeikerd.



Dus….
euhm...
tsja.....
:o :eyes:
 
hoi:)

gewoon bij de intersport bij jou in de buurt aan komen kakken, daar verkopen ze idd blokken voor 2 euro per stuk;) ik koop altijd blokken om lekker bommen van te maken, fikt en flitst lekker die troep:D ,,de groetn:P
 
Nou, die bruistabletten kan je best vermalen tot poeder hoor, zeikerd.



Dus….
euhm...
tsja.....
:o :eyes:

Mja, daar heeft ie niet van terug... :p ;)
 
in decathlon hebben ze het ook bij de klimrommel
 
gewoon bij de intersport bij jou in de buurt aan komen kakken, daar verkopen ze idd blokken voor 2 euro per stuk;) ik koop altijd blokken om lekker bommen van te maken, fikt en flitst lekker die troep:D ,,de groetn:P

Magnesium poeder (carbonaat) brandt niet, zou fout gaan als je wat wrijving in je handen hebt als sporter met puur magnesium, de twee van elkaar scheiden lijkt me ook een hoop werk als je magnesium gewoon puur kan krijgen:p
 
Wat een bump joh!
 
Magnesium poeder (carbonaat) brandt niet, zou fout gaan als je wat wrijving in je handen hebt als sporter met puur magnesium, de twee van elkaar scheiden lijkt me ook een hoop werk als je magnesium gewoon puur kan krijgen:p
wel,, als er vuur bij komt fikt en flitst dat als de tering!
 
whaha, sommige bumps hebben wel wat grappigs :D
 
Back
Naar boven