MuscleMeat

Magnetrons weg naar de 300 kg deadlift.

Bezoekers in dit topic

Bulk al begonnen magneettron?
 
Te blind gestaard op mijn eigen weegschaal waarop ik (zelfs na de wedstrijd) 81 kilo weeg. Slechte weegschaal, nooit het idee gehad om op een andere te staan. Wat natuurlijk helemaal mijn eigen schuld is!

Dat had ik dus ook, de meeste mensen wogen lichter in dan dat ze thuis wogen, ik woog ruim 2 kg zwaarder (alleen had het voor mij dus geen gevolg).
Erg balen zeg en ook jammer dat je niet tevreden bent met je resultaat. Een leuke dag hebben en leermomenten eruit halen is natuurlijk ook heel belangrijk :thumbs:
Ik had je ook nog wel gedag willen zeggen maar ik had geen idee dat jij magnetron was :roflol:
Ik kan het allemaal niet meer bijhouden joh
 
Bulk al begonnen magneettron?

Al twee keer mac gepakt en vrijdag full retarded kip eten.

Dat had ik dus ook, de meeste mensen wogen lichter in dan dat ze thuis wogen, ik woog ruim 2 kg zwaarder (alleen had het voor mij dus geen gevolg).
Erg balen zeg en ook jammer dat je niet tevreden bent met je resultaat. Een leuke dag hebben en leermomenten eruit halen is natuurlijk ook heel belangrijk :thumbs:
Ik had je ook nog wel gedag willen zeggen maar ik had geen idee dat jij magnetron was :roflol:
Ik kan het allemaal niet meer bijhouden joh

Ik baal er eigenlijk helemaal niet zo van!


Wellicht de volgende keer als we elkaar tegenkomen ;-)
 
Weer beetje aant trainen. lichaamsgewicht onderhand op 86 kg.
Kijken of ik het loggen weer een beetje kan volhouden.

Tegenwoordig ook naar de fysio. Boel zit aan de rechterkant van mijn bekken helemaal vast, waardoor ik meer naar rechts zit in de bodem van mijn squat.

Squat
10X20
5X50
5X80
5X110
3X132,5
3X6X147,5

Deadlift
5X70
5X120
5X150
3X180
2X5X205

 
sterke deadlifts, geen pr?
 
Bulken doet je goet?
 
Benchen gisteren ging kut. Squatten vandaag ez.

14-1-2016
Bench
10X20
5X40
5X60
5X80
4X95
4X95
2X90

+Dumbell row + Militairy press + Pull-up+kuiten


15-1-2016
Door tijdgebrek even alleen setje squat, heb gedaan wat ik moest doen maar had nog echt veel meer gekund
Squat
10X20
5X50
5X80
5X110
4X130
2X140
6X150 met veel over.
 
Bulk gaat goeie. 88kg nu.

Afgelopen week zag er zo uit

Squat
6x165

Deadlift
5x230

Bench
Ik deed 5x105 maar de spotter hielp mij iedere rep mee
 
lol uwot 5x230 deadlift

je doet niet zo veel volume of wel?
 
Gisteren 250 deadlift

BW: 87kg
 
Lekker bezig, vriend
 
lekker hoor, 270 in april? (of meer?)
 
Vandaag deelgenomen aan het NK junioren Classic.

Deze keer de prep eens anders aangepakt. Voldoende rust gepakt en gegaan voor de kleine pr's.

Ingewogen op 88,1 kg.

Squat
Opwarmen ging goed, zat nog een beetje te klooien met de diepte. Maar dat kwam later weer goed. Alleen de 185 was wat vechten maar ging voor mijn gevoel nog redelijk rap omhoog.

170/180/185

Bench press
Mijn zwakste onderdeel. Moet hier toch echt aan gaan werken aankomende tijd. 112,5 was een gigantische grinder. Ben benieuwd hoe het er op de stream uitzag.

100/107,5/112,5

Deadlift
Was natuurlijk weer een feestje. Helaas de 260 niet kunnen aantikken. Ik verloor balans waardoor ik een kleine neergaande beweging had bij mijn knieën. Toch doorgetrokken en kunnnen locken. Voor mijzelf een PR, dan wel niet officieel.

235/247,5/-260

Nu doorbouwen en beginnen met sheiko. Zien wat dat mij brengt.

Iedereen bedankt voor de gezellige dag en de hulp waar nodig was!

Filmpje volgt
 
Jammer dat er geen stream was. Maar goede bw Gains. En iedereen aan de sheiko kennelijk.
 
Back
Naar boven