MuscleMeat

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

    Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

    De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

    Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

    *ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg
 
Laatst bewerkt:
Opening is inderdaad beetje smal, maar dat geldt voor TMS ook!!
 
Opening is inderdaad beetje smal, maar dat geldt voor TMS ook!!

Ja, ik snap het inderdaad. Ik ga maandaochtend eens navragen of we dit anders kunnen krijgen in de toekomst. Ik merk dat veel mensen dit handiger gaan vinden.:cool:
 
Ja, ik snap het inderdaad. Ik ga maandaochtend eens navragen of we dit anders kunnen krijgen in de toekomst. Ik merk dat veel mensen dit handiger gaan vinden.:cool:

Niet echt last van bij TMS,

Mijn TMS is nu leeg, misschien de combi magnificent + TMS maar eens proberen. :D
 
Ik heb vandaag voor het eerst Magnificent ingenomen: 70g met ongeveer 500 ml water.

Ik begin net met supplementen en heb vroeger getraind maar niets met supplementen gehad. Nu dat dat duidelijk is:

- De smaak vond ik heel raar. Het ruikt lekker. Begin van de smaak is goed maar dan is het weer beetje scherp of zo. :S

Misschien omdat ik dus Whey Perfection en Perfection Mix ken en die smaken zijn super en ik probeer het hiermee te vergelijken.

Ik hoop dat ik aan de smaak ga wennen. Anders ga ik volgende maand creatine kopen van body en fitshop en een banaan of zo meteen na de workout.
 
Ik heb vandaag voor het eerst Magnificent ingenomen: 70g met ongeveer 500 ml water.

Ik begin net met supplementen en heb vroeger getraind maar niets met supplementen gehad. Nu dat dat duidelijk is:

- De smaak vond ik heel raar. Het ruikt lekker. Begin van de smaak is goed maar dan is het weer beetje scherp of zo. :S

Misschien omdat ik dus Whey Perfection en Perfection Mix ken en die smaken zijn super en ik probeer het hiermee te vergelijken.

Ik hoop dat ik aan de smaak ga wennen. Anders ga ik volgende maand creatine kopen van body en fitshop en een banaan of zo meteen na de workout.


De smaak en structuur is niet te vergelijken met eiwitten. Magnificent is een totaal ander product. In koud water is het verfrissend en drinkt het lekker weg direct na de training. Het grote voordeel van Magnificent is de pijlsnelle opneembaarheid van de aminozuren, peptopro/bcaa/glutamine/carnitne enz..Door de snelle koohydraten kun je snel spierglycogeen herstellen en insuline werking verkrijgen waardoor je snel meer voedingsstoffen kunt opnemen in de spieren. Essentieel voor snel herstel en spiergroei.:) Magnificent maakt met deze specifieke samenstelling elke training weer een verschil voor je!:)
 
aha er zijn dus meer mensen die problemen hebben met de opening ...volgens mij heb ik dat bij best veel producten en ik heb niet echt overdreven grote handen ...ach ja ik doe bijna alles in emmers dan is het ook opgelost maar indien de potten grotere openingen zouden krijgen kan ik wat emmers opruimen .
 
aha er zijn dus meer mensen die problemen hebben met de opening ...volgens mij heb ik dat bij best veel producten en ik heb niet echt overdreven grote handen ...ach ja ik doe bijna alles in emmers dan is het ook opgelost maar indien de potten grotere openingen zouden krijgen kan ik wat emmers opruimen .

Ja:D Het zijn toch potten met een standaard opening maar we horen het meer. We zijn in overleg met de producent. Gebruikersgemak is ook belangrijk tenslotte:)
 
Als ik niet aan de smaak wen, neem ik weer contact met jullie op om te kijken of er een alternatief is.

p.s. ik voelde me al misselijk dus misschien dat dat ook een rol had gespeeld.
 
even een vraag waarom zit er geen beta alanine of l- arginine in magnificent
volgens mij heb je dan helemaal een top produckt

de beta alanine versterkt de werking van de creatine toch?
 
even een vraag waarom zit er geen beta alanine of l- arginine in magnificent
volgens mij heb je dan helemaal een top produckt

de beta alanine versterkt de werking van de creatine toch?

Creatine en Beta-alanine werken inderdaad echt goed samen. Beta-alanine remt verzuring en geeft de spieren meer uithouding. Beta-alanine neem je vaak voor de training. Dit passen we bijvoorbeeld toe in de Total Muscle Solution.

Magnificent is puur samengesteld als post-workout, om op het allerbelangrijkste moment voor spiergroei precies de juiste ingredienten pijlsnel op te kunnen nemen.:)
 
Ik gebruik nu TMS pre-workout en magnificent als post-workout, TMS mag maximaal 3 maanden gebruikt worden waarna 3 weken niet, geldt dit ook voor magnificent of moet ik voor beiden 3 weken stoppen.

Wat kan ik het beste in deze 3 weken als supplement gebruiken buiten de eiwit shakes?
 
Ik gebruik nu TMS pre-workout en magnificent als post-workout, TMS mag maximaal 3 maanden gebruikt worden waarna 3 weken niet, geldt dit ook voor magnificent of moet ik voor beiden 3 weken stoppen.

Wat kan ik het beste in deze 3 weken als supplement gebruiken buiten de eiwit shakes?

Magnificent kan je gewoon laten doorlopen. Je kan eventueel Agmatine gebruiken als afwisseling om vervolgens weer verder te gaan met Total Muscle Solution. :)

-Leon
 
Hallo,

is er al iemand met resultaten van dit supplement?
lees wel minder spierpijn e.d. maar de echte resultaten?

Ik ben sinds 4 weken weer begonnen met trainen,
voeding goed, TMs en protein perfection..

ben van 72 kg weer terug naar 77kg,

en oefeningen zoals BP, DL, En Squats gaan beter dan ooit tevoren.

gaat dit product mij nog een stap verder helpen?
 
Hallo,

is er al iemand met resultaten van dit supplement?
lees wel minder spierpijn e.d. maar de echte resultaten?

Ik ben sinds 4 weken weer begonnen met trainen,
voeding goed, TMs en protein perfection..

ben van 72 kg weer terug naar 77kg,

en oefeningen zoals BP, DL, En Squats gaan beter dan ooit tevoren.

gaat dit product mij nog een stap verder helpen?

Magnificent zorgt dat je per training meer resultaat boekt, per training beter herstelt en meer spiermassa opbouwt. Dat werkt eigenlijk altijd en voor iedereen. Het is wel zo dat als je pas 4 weken traint het nog wat vroeg is voor de supplementen (behalve eiwitten)
 
Moet je na een bepaalde tijd voor enkele weken met magnificent vanwege de creatine?
En mocht je dit niet doen kan het dan kloppen dat je minder snel in spierkracht vooruit zal gaan?
 
Ik ga volgende week met Magnificent beginnen.
Maar ik kan toch gewoon Peptopro erbij gooien zodat het 1 grote cocktail word ?.
Deed het voorheen ook bij eigen mix van Creatine, WMS en Whey.
Dit ging prima.
 
Ik ga volgende week met Magnificent beginnen.
Maar ik kan toch gewoon Peptopro erbij gooien zodat het 1 grote cocktail word ?.
Deed het voorheen ook bij eigen mix van Creatine, WMS en Whey.
Dit ging prima.
Yep dat kan, toevallig doe ik er zelf ook één schepje Pepto Pro bij de Magnificent. Zulk goed spul kan je nooit te veel van binnen krijgen ;-) Smaak blijft precies hetzelfde en dus erg lekker (iig bij de Orange).
 
Moet je na een bepaalde tijd voor enkele weken met magnificent vanwege de creatine?
En mocht je dit niet doen kan het dan kloppen dat je minder snel in spierkracht vooruit zal gaan?

Nee hoor, dat heeft er geen invloed op. Magnificent kan je gewoon blijven gebruiken, maar om gewenning van creatine te voorkomen kan je na 6-8 weken even 2 weken rust nemen. :)

Ik ga volgende week met Magnificent beginnen.
Maar ik kan toch gewoon Peptopro erbij gooien zodat het 1 grote cocktail word ?.
Deed het voorheen ook bij eigen mix van Creatine, WMS en Whey.
Dit ging prima.

Ja hoor geen probleem. :) Maar Magnificent heeft ook al PeptoPro. ;)

-Leon
 
Ga hem dan ook maar is bestellen, pot tms is leeg, over 3 weekjes begin ik met magn + tms :)
 
Back
Naar boven