XXL Nutrition

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

    Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

    De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

    Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

    *ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg
 
Laatst bewerkt:
Na de training zou ik inderdaad Magnificent houden. Mocht je toch een tijdje creatineloos willen dan kan je overstappen op de WMS of Vitargo. :)

TMS is perfect als pre-workout. :)

-Leon


isolaat perfection, magnificent en micellar caseine gisteren besteld^^
 
EDIT: al gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Erg goed spul! Werkt uitstekend, na een aantal weken merk je dat je spieren veel harder aanvoelen. Voor de groei werkt het ook super.
Gebruik nu magnificent, whey isolate en aminozuren. Ben vanaf 2 januari met deze supplementen begonnen en ben 4 kg aangekomen (geen vet btw). Van 72kg naar 76kg
Magnificent blijft in ieder geval in mijn voorraad!
 
Erg goed spul! Werkt uitstekend, na een aantal weken merk je dat je spieren veel harder aanvoelen. Voor de groei werkt het ook super.
Gebruik nu magnificent, whey isolate en aminozuren. Ben vanaf 2 januari met deze supplementen begonnen en ben 4 kg aangekomen (geen vet btw). Van 72kg naar 76kg
Magnificent blijft in ieder geval in mijn voorraad!

Dank je, voor de complimenten!! Je pompt met Magnificent op het belangrijkste moment voor spiergroei (na de training) je spieren vol met precies de juiste stoffen om spiermassa te pakken!:)

Magnificent is het ultieme Post-Workout Bodybuilding supplement!
 
Erg goed spul! Werkt uitstekend, na een aantal weken merk je dat je spieren veel harder aanvoelen. Voor de groei werkt het ook super.
Gebruik nu magnificent, whey isolate en aminozuren. Ben vanaf 2 januari met deze supplementen begonnen en ben 4 kg aangekomen (geen vet btw). Van 72kg naar 76kg
Magnificent blijft in ieder geval in mijn voorraad!

In hoeverre is het noodzakelijk om als toevoeging op Magnificent, nog apart aminozuren erbij te nemen? Er zitten natuurlijk al aminozuren in Magnificent...
 
In hoeverre is het noodzakelijk om als toevoeging op Magnificent, nog apart aminozuren erbij te nemen? Er zitten natuurlijk al aminozuren in Magnificent...

Klopt, Magnificent bevat 8-9 gram aminozuren per scoop. Dat is echt genoeg. Na de training neem je eerst Magnificent en dan 20 minuten later je eiwitten. Zo bereik je het meest resultaat/spiergroei per training.:)
 
Waarom zou je het niet tijdens je training drinken? Juist door die snel opneembare koolhydraten en die creatines die erin zitten, lijkt het me ideaal om tijdens te nemen. Vooral om je atp/cp systeem gewoon lekker gelijk weer te kunnen herladen en max door te pompen. Of zie ik t verkeerd?
 
Waarom zou je het niet tijdens je training drinken? Juist door die snel opneembare koolhydraten en die creatines die erin zitten, lijkt het me ideaal om tijdens te nemen. Vooral om je atp/cp systeem gewoon lekker gelijk weer te kunnen herladen en max door te pompen. Of zie ik t verkeerd?
Ja dat is ook zeker mogelijk. Een product zoals Size On heeft die bedoeling inderdaad al. Echter is het voor de meeste mensen makkelijker om direct na te nemen in plaats daarvoor..

Groetjes Ralf
 
Klopt, Magnificent bevat 8-9 gram aminozuren per scoop. Dat is echt genoeg. Na de training neem je eerst Magnificent en dan 20 minuten later je eiwitten. Zo bereik je het meest resultaat/spiergroei per training.:)

Als ik kijk naar de ingredientenlijst in de review, dan zie ik o.a. dit staan:

Ingredienten per dosering van 70 gram: BCAA 4:1:1 1000 mg

Dat komt neer op 1 gram per 2 scoops. Zou jij mij kunnen toelichten hoe je op 8-9 gram per scoop komt? Misschien zie ik iets over het hoofd hoor in die ingredientenlijst :)



Ja dat is ook zeker mogelijk. Een product zoals Size On heeft die bedoeling inderdaad al. Echter is het voor de meeste mensen makkelijker om direct na te nemen in plaats daarvoor..

Groetjes Ralf

Wat is het meest efficiënte moment voor opname van Magnificent? Post-workout of Intra-workout?
 
Als ik kijk naar de ingredientenlijst in de review, dan zie ik o.a. dit staan:

Ingredienten per dosering van 70 gram: BCAA 4:1:1 1000 mg

Dat komt neer op 1 gram per 2 scoops. Zou jij mij kunnen toelichten hoe je op 8-9 gram per scoop komt? Misschien zie ik iets over het hoofd hoor in die ingredientenlijst :)

Aminozuren zijn meer dan alleen BCAA's, de peptopro die er nog in zit, glutamine etc..
 
Als ik kijk naar de ingredientenlijst in de review, dan zie ik o.a. dit staan:

Ingredienten per dosering van 70 gram: BCAA 4:1:1 1000 mg

Dat komt neer op 1 gram per 2 scoops. Zou jij mij kunnen toelichten hoe je op 8-9 gram per scoop komt? Misschien zie ik iets over het hoofd hoor in die ingredientenlijst :)





Wat is het meest efficiënte moment voor opname van Magnificent? Post-workout of Intra-workout?

Excuus, het is exact 7550 per dosering. Zie hieronder:)

PeptoPro 4000 mg
BCAA 4:1:1 1000 mg
Glutamine Peptides 1000 mg
Taurine 1500 mg
L-Carnitine 50 mg

Maginificent neem je het beste post-workout:)

---------- Post toegevoegd Fri 23 Mar 2012 om 20:13 ----------

Aminozuren zijn meer dan alleen BCAA's, de peptopro die er nog in zit, glutamine etc..

Klopt, dank je:)
 
Kan ik magnificent voor het trainen klaar maken en ongeveer 1,5 uur daarna nemen? Maakt dit voor de kwaliteit nog uit?
 
Kan ik magnificent voor het trainen klaar maken en ongeveer 1,5 uur daarna nemen? Maakt dit voor de kwaliteit nog uit?

Je kunt altijd het beste het poeder gewoon los in de shaker doen en dan direct na de training even onder de kraan houden. 300ml water erbij en klaar!:)
 
Hebben mensen hier last van extra acne tijdens inname van Magnificent?
 
Hebben mensen hier last van extra acne tijdens inname van Magnificent?

Daar hebben mensen hier veel last van ja. Dat weet je als je aan deze suikerkuur begint. Die Acne kun je er na afloop weer af cutten.
 
Hebben mensen hier last van extra acne tijdens inname van Magnificent?

Nee, absoluut niet specifiek door Magnificent. We hebben wel mensen welke hier last van krijgen met lactose of sommige creatines. Vooral het laatste komt erg weinig voor. Mocht je er wel last van hebben dan raad ik 25-50 mg Zink aan per dag. Werkt als een speer! :)

-Leon
 
Is de smaakt fruit punch van Magnificent vergelijkbaar met de smaak fruit punch van Noxipro? Bij die van Noxipro moet ik namelijk al kokhalzen als ik eraan denk haha, of wordt de smaak Orange juice sowieso aangeraden?
 
Is de smaakt fruit punch van Magnificent vergelijkbaar met de smaak fruit punch van Noxipro? Bij die van Noxipro moet ik namelijk al kokhalzen als ik eraan denk haha, of wordt de smaak Orange juice sowieso aangeraden?

Nee, kun je niet vergelijken. De Fruit is erg lekker, de Orange ook trouwens al gaat de Fruit veel harder:)
 
Back
Naar boven