XXL Nutrition

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

    Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

    De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

    Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

    *ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wil binnenkort Manificent bestellen op de body en fit shop, in combinatie met de whey isolaat perfection.
Is het verstandig om smorgens te beginnen met een whey shake, dan voor het trainen wat creatine en na het trainen een whey shake met magnificent ? , en s'avonds nog een whey shake? Of moet ik dit op een andere manier combineren?
 
kzou gewoon sochtends whey, voor training creatine en na training magnificent. en savonds casseineshake ofzo.
 
Ik zou om te beginnen je ochtend shake laten staan.De creatine voor de training is ook goed alleen na de training probeer dan wel de whey en magnificent apart in te nemen.
 
Ik zou om te beginnen je ochtend shake laten staan.De creatine voor de training is ook goed alleen na de training probeer dan wel de whey en magnificent apart in te nemen.

Waarom in godsnaam de ochtend shake laten staan?
 
Of verkeerd gelezen, bedenk ik me nu.

'Laten staan' als in: 'in je schema laten staan'.
 
Maar de Magnificent en Whey shake los van elkaar na de training nemen iig. Laat er maar 30 min tussen. Succes!
 
Kan Grow! samen met Magnificent gebruikt worden??
Iemand ervaring hiermee?
 
Kan Grow! samen met Magnificent gebruikt worden??
Iemand ervaring hiermee?

Ja zeker! Zijn 2 totaal verschillende producten. Beide een goede combi!

Grow richt zich op de testosteron productie/verhoging en Magnificent op het herstel na een intensieve training, succes!
 
Ja zeker! Zijn 2 totaal verschillende producten. Beide een goede combi!

Grow richt zich op de testosteron productie/verhoging en Magnificent op het herstel na een intensieve training, succes!

Perfecte omschrijving:cool:
 
Ja zeker! Zijn 2 totaal verschillende producten. Beide een goede combi!

Grow richt zich op de testosteron productie/verhoging en Magnificent op het herstel na een intensieve training, succes!

He reus hoe ziet jou off season supp schema eruit ?
 
Wat is nu het grootste verschil tussen muscle protect en magnificent?
Wil een goed product die mij beter laat herstellen van spierproblemen.
Heb momenteel fysio ivm knoopjes in traps en wil iets hebben voor een betere doorbloeding en herstel. Of hebben jullie nog een beter alternatief? In beide producten zit glutamine maar is het evenveel?
 
Wat is nu het grootste verschil tussen muscle protect en magnificent?
Wil een goed product die mij beter laat herstellen van spierproblemen.
Heb momenteel fysio ivm knoopjes in traps en wil iets hebben voor een betere doorbloeding en herstel. Of hebben jullie nog een beter alternatief? In beide producten zit glutamine maar is het evenveel?


Magnificent is een totale post-workout met koolhydraten, aminozuren en creatine. Muscle Protect bevat puur een mix van bcaa, glutamine e.d. om spierafbraak tijdens de training te voorkomen, geen kcal. Je voor de Glutamine ook aan Glutamine in pure poedervorm kunnen denken.
 
Voor een betere doorbloeding raad ik je agmatine aan in combinatie met muscle protect. Neemt ook je voeding daardoor beter op. Werkt als nutrient pusher;)
 
Hoii,

Ben nieuw hier, maar vindt het nu al ene top website. Alle vragen die ik had zijn bijna beantwoord.

Toch heb ik vraag omtrent magnificent. Ten eerste het is een top product. Het verschil heb ik al gemerkt in de zin van volle spieren en meer kracht. Helaas vindt ik de smaak iets minder. Maar het spul zuipen we door :P.

mijn vragen zijn:

1. Waarom kan magnificent niet gemixed worden met whey (iso of iets anders) en tegelijk opgedronken worden, na of tijdens de training?
2. Kan magnificent ook tijdens de training genuttigd worden, of alleen na de training? En waarom na de training of tijdens de training.

Alvast bedankt
 
Hoii,

Ben nieuw hier, maar vindt het nu al ene top website. Alle vragen die ik had zijn bijna beantwoord.

Toch heb ik vraag omtrent magnificent. Ten eerste het is een top product. Het verschil heb ik al gemerkt in de zin van volle spieren en meer kracht. Helaas vindt ik de smaak iets minder. Maar het spul zuipen we door :P.

mijn vragen zijn:

1. Waarom kan magnificent niet gemixed worden met whey (iso of iets anders) en tegelijk opgedronken worden, na of tijdens de training?
2. Kan magnificent ook tijdens de training genuttigd worden, of alleen na de training? En waarom na de training of tijdens de training.

Alvast bedankt

1. De bijna directe opname van de carbs en vrije aminozuren in de spieren is een groot extra voordeel na de training. Je herstel en opbouw zijn daarmee pijlsnel en maximaal. :) De winst per training maak je daarmee veel groter en daar doe je het tenslotte voor:) (ga je het mixen dan hef je een deel van dit voordeel op)

2. Je kunt Magnificent ook aan het einde van je training drinken. Optimaal is het als je tijdens de training Muscle Protect pakt en Magnificent direct erna:)
 
Ik zat net te lezen over 'Epic' & 'Nr1' & hier 'Magnificent'.

Als ik het goed heb dan hebben ze alle 3 de zelfde werking.
welke van de 3 word nou het beste aangeschreven ??
 
Laatst bewerkt:
Thnx voor het antwoord. Nogmaals magnificent top product :) !!
 
Back
Naar boven