AndroidHealthClinic

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

    Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

    De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

    Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

    *ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg
 
Laatst bewerkt:
Klopt je geeft je lichaam via magnificent wel alles wat die nodig heeft en meestal eet ik dan weer 30min na mijn post workout shake
 
Klopt je geeft je lichaam via magnificent wel alles wat die nodig heeft en meestal eet ik dan weer 30min na mijn post workout shake

Idem dito hier!;)
 
Klopt je geeft je lichaam via magnificent wel alles wat die nodig heeft en meestal eet ik dan weer 30min na mijn post workout shake

Heel verstandig!;)

-Mike
 
Gisteren mijn bestelling geplaatst bij BF vandaag al geleverd schitterend.Direct de nr1. erin gegoten en naar de gym.Moet zeggen de pomp zat er goed in tijdens de training voor de rest kan ik er nog niet veel over vertellen dat zal de tijd uitwijzen. na de training de Magnificent er ook maar ingegoten gevolgd door de whey perfection.Cookies & cream was heerlijk ^^
betreft de nr 1(watermelon) en magnificent(fruitpunch) toch wel beiden een aparte smaak.deze waren ook redelijk korrelig misschien niet genoeg geschud? en al deze shakes zorgen ervoor dat ik 1l water binnenhad in 2,5 uren was toch wel blij dat de whey het laatste was :p zal wel wat wennen worden
 
neem ik ook mee in de bestelling die ik Donderdagavond plaats!
mijn trainingsdagen zijn ma,woe,vrijdag
 
Gisteren mijn bestelling geplaatst bij BF vandaag al geleverd schitterend.Direct de nr1. erin gegoten en naar de gym.Moet zeggen de pomp zat er goed in tijdens de training voor de rest kan ik er nog niet veel over vertellen dat zal de tijd uitwijzen. na de training de Magnificent er ook maar ingegoten gevolgd door de whey perfection.Cookies & cream was heerlijk ^^
betreft de nr 1(watermelon) en magnificent(fruitpunch) toch wel beiden een aparte smaak.deze waren ook redelijk korrelig misschien niet genoeg geschud? en al deze shakes zorgen ervoor dat ik 1l water binnenhad in 2,5 uren was toch wel blij dat de whey het laatste was :p zal wel wat wennen worden
Dat komt door WMS die erin zit. Daardoor wordt de smaak iets korreliger, echter niets mee aan de hand en lost goed op :) Ik weet zeker dat het je gaat bevallen. Als je er eenmaal aan gewent bent, ga je het zelfs lekker vinden. Weet ik zeker :)

Super Duo!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf
 
Ideale combi! En de Mag zie ik echt als "candy" heerlijke smaak (fruitpunch)
 
Jawel, gebruik Magnificent op trainingsdagen altijd direct na de training en op rustdagen direct na het opstaan.:)

Goed dat ik het nu lees op de site van body en fitshop staat op de rustdag juist niet...????

Wat is jullie ervaring en hoe gebruiken jullie het?

Ik ga het Vrijdag proberen met Nr 1.

Gr Ries
 
Goed dat ik het nu lees op de site van body en fitshop staat op de rustdag juist niet...????

Wat is jullie ervaring en hoe gebruiken jullie het?

Ik ga het Vrijdag proberen met Nr 1.

Gr Ries
Mijn collega heeft het enkel geadviseerd vanwege de inname creatine. Deze moet je wel 'op pijl' houden, dit kan door middel van Magnificent. Als je bijv. al Nr1 erbij gebruikt en dat dagelijks inneemt, is het overbodig.

Ralf
 
Oke dus als je het duo bestel is het overbodig om Magnificent op rustdagen te nemen?

Ik wil het natuurlijk wel goed doen als ik eraan begin....
Gebruik nu zelf ook whey perfection en micellar casein.(besteld bij Body en fitshop)

Gr Ries.
 
Magnificent is niet echt verplicht inderdaad op rustdagen
 
ik heb 2 zakkies om te testen maar is 2keer niet te weinig om er een volledig idee over te krijgen of het werkt of niet? iig gaan ze gewoon op daar niet van :D
 
ik heb 2 zakkies om te testen maar is 2keer niet te weinig om er een volledig idee over te krijgen of het werkt of niet? iig gaan ze gewoon op daar niet van :D

Klopt inderdaad, een hele pot is uiteraard beter:)

- Eldert
 
Heb vandaag m'n pot magnificent aangekregen. Had de orange smaak besteld.
Deze heb ik zonet gemengd met sinaasappelsap, maar dat is wel heel scherp. Zo zoet dat het echt branderig aanvoelt in de keel. :fire: Net alsof je over je nek bent gegaan... :vomit: Morgen zal ik eens proberen met water ofzo, maar van water ben ik niet echt een voorstander, enkel in het bad :snorkel:

Ik combineer Magnificent met Whey Perfection (cream & cookies) een 30 tal minuten later. Ook neem ik enkele malen per dag 5g creapure.
Momenteel omdat het zomer is neem ik 's ochtens een dexaphrine'tje
Had ook de Micellar Casein mee besteld, maar daar ben ik nog niet aan begonnen.

Hoop dat deze producten een beetje deftig combineren :)
 
Met water is denk ik beter dan vind ik het wel het lekkerst
 
Heb vandaag m'n pot magnificent aangekregen. Had de orange smaak besteld.
Deze heb ik zonet gemengd met sinaasappelsap, maar dat is wel heel scherp. Zo zoet dat het echt branderig aanvoelt in de keel. :fire: Net alsof je over je nek bent gegaan... :vomit: Morgen zal ik eens proberen met water ofzo, maar van water ben ik niet echt een voorstander, enkel in het bad :snorkel:

Ik combineer Magnificent met Whey Perfection (cream & cookies) een 30 tal minuten later. Ook neem ik enkele malen per dag 5g creapure.
Momenteel omdat het zomer is neem ik 's ochtens een dexaphrine'tje
Had ook de Micellar Casein mee besteld, maar daar ben ik nog niet aan begonnen.

Hoop dat deze producten een beetje deftig combineren :)

Mooie stack hoor, topproducten :D

Eldert
 
Dat mensen nog over hun nek gaan van Magnificent. Wat hou je dan wel binnen? Magnificent vooral die Fruit Punch (volgens mij?) is echt heerlijk. Lekker verfrissend na de training, als je het met genoeg water neemt in ieder geval.
 
Juist met wat water niet met andere drankjes dan is die inderdaad heerlijk.Vind ik persoonlijk met andere drankjes vind ik het ook niet lekker.
 
Back
Naar boven