XXL Nutrition

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

    Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

    De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

    Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

    *ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad smaak is super zeker in voorbereiding of cut
 
Ik heb nog een vraag over Magnificent.

Ik ben nu een tijdje aan het trainen. Nog niet zo heel erg lang. Eerste reden om te trainen was dat ik af wou vallen. (standaard verhaal) Ik deed heel veel aan cardio, niet aan krachttraining. In korte tijd was ik 4kg kwijt, maar ik merkte dat mn spieren sneller weggingen dan mn vet.

Lang verhaal kort maken, ik doe nu een tijdje aan krachtraining waarbij ik mezelf push to the max. Aan t einde van elke workout ga ik een minuut of 15-20 op de fiets zitten waarbij ik mn hartslag redelijk constant op 130 hou voor het verbranden.

Bij xxlnutricion heb ik een doosje nox pump gekocht (ultralife). Ik heb het nu een aantal keer gebruikt als pre workout. Moet zeggen dat ik niet de energie kick krijg die andere wel krijgen maar ik ga er wel hard op. Kwa gewichten is het niet dat ik ineens zwaarder kan, maar ik merk zeker dat ik meer reps kan doen. (en dus sneller progressie maak)
Daarnaast gebruik ik ook eiwitten en om de verzuring tegen te gaan wil ik deze week ook starten met creatine (monohydraat, heb er nog een potje van staan die ik begin die jaar kocht maar nooit heb gebruikt)

Magnificent klinkt erg aantrekkelijk om te gebruiken als post workout.

Mijn vraag: als ik het gebruik dan zou ik dus een pre workout gebruiken met na de training magnificent als post workout. Whey gebruik ik dan om mn eiwitten aan te vullen en creatine om de verzuring tegen te gaan.

Is dat te doen of wordt het teveel van het goede ?
 
Het is inderdaad aan te raden. Maar als je zo snel spieren verbrand zou ik ook eens kijken naar muscle protect. Dat helpt je namelijk je spieren te beschermen. Evenals magnificent die ook weer goed is voor een sneller en beter herstel
 
Je kunt inderdaad heel goed een pre-workout nemen. Strong! is dan de beste keuze. Magnificent is DE post-workout. Hiermee kun je elke training weer sneller en sterker herstellen en dus groeien. met Muscle Protect maakt je het als hierboven aangegeven helemaal af. Muscle Protect beschermt je spieren tijdens de training. een geweldige combinatie!:)
 
Wow, dat zijn nog eens snelle reacties !! Thanx a million !!
Denk dat ik maar weer eens mijn geld bij B&F ga uitgeven. ;-)

Thanx voor de adviezen !!
 
Ik heb magnificent ook maar heb orange juice is echt zo smerig deze
Smaak is zeker geen aanrader maaar is wel goed spul.
 
Heb een sample van Magnificent in de smaak Fruit Sensation, zal m donderdag eens gebruiken na de training.

En of het wel of niet lekker is..... die Tropical Flavour nox pump die ik nu heb smaakt meer naar chemisch gemalen tjernobyl ananas. En dan heb ik t nog niet eens over de boeren die je af en toe laat. God have mercy met de mensen waar ik mee praat. ;)

Zolang het maar een goede werking heeft. :)
 
Als het maar zijn werk doet inderdaad. Al is smaak ook best fijn als dat goed zit ;)
 
Als het maar zijn werk doet inderdaad. Al is smaak ook best fijn als dat goed zit ;)

Met tegenzin een aantal malen per week consumeren is heel vervelend. Keuze is ruim bij b&f en daar staan ze marketing technisch heel erg om bekend ook.
 
Wow, dat zijn nog eens snelle reacties !! Thanx a million !!
Denk dat ik maar weer eens mijn geld bij B&F ga uitgeven. ;-)

Thanx voor de adviezen !!
Graag gedaan. Mocht er wat zijn, mijn collega's en ik zitten hier elk moment van de dag :)
Ik heb magnificent ook maar heb orange juice is echt zo smerig deze
Smaak is zeker geen aanrader maaar is wel goed spul.
Smaak is in het begin even wennen. Als je kijkt naar alle werkzame ingrediënten is dit heel moeilijk om op smaak te brengen, daarom zeggen ze vaak ook. Goede dingen zijn niet altijd lekker:D Ik weet zeker als je het een week gedronken hebt, je de smaak best wel lekker gaat vinden.
Heb een sample van Magnificent in de smaak Fruit Sensation, zal m donderdag eens gebruiken na de training.

En of het wel of niet lekker is..... die Tropical Flavour nox pump die ik nu heb smaakt meer naar chemisch gemalen tjernobyl ananas. En dan heb ik t nog niet eens over de boeren die je af en toe laat. God have mercy met de mensen waar ik mee praat. ;)

Zolang het maar een goede werking heeft. :)
Ja, het is heel lastig om producten goed op smaak te brengen. Vaak doen producten er iets meer zoetstoffen in om dit allemaal te camoufleren maar wij kiezen voor een iets mildere variant. Ik weet zeker dat je met de Fruit Punch van Magnificent helemaal goed zit. Laat ons hier maar weten wat je er van vindt, want de werking is top! Direct na je training merk je al een verschil:)

Ralf
 
Deh ! Had geen zin om te wachten tot donderdag. Zojuist een pot Magnificent (fruit senstion) en een pot Muscle Protect (watermelon) besteld.
Heb gekozen voor Strong! sample, eens kijken hoe die is tov de nox pump die ik heb.

Morgen volle bak ertegen aan. Heb er zin in !!
 
Deh ! Had geen zin om te wachten tot donderdag. Zojuist een pot Magnificent (fruit senstion) en een pot Muscle Protect (watermelon) besteld.
Heb gekozen voor Strong! sample, eens kijken hoe die is tov de nox pump die ik heb.

Morgen volle bak ertegen aan. Heb er zin in !!
Bedankt voor je order. Heb je vast en zeker al in huis. Ik ben benieuwd, zou leuk zijn als je hier je ervaring wilt en kan delen. Ik kijk er naar uit en weet zeker dat het goed bevalt!:)
 
Had ik niet eens gelezen dat jullie een extra smaak zouden toevoegen van de Magnificent? Meer info?
 
Bedankt voor je order. Heb je vast en zeker al in huis. Ik ben benieuwd, zou leuk zijn als je hier je ervaring wilt en kan delen. Ik kijk er naar uit en weet zeker dat het goed bevalt!:)

Ja, heb het idd in huis. Wil jullie trouwens niet al te veel veren achter in jullie **** stoppen, maar 21.30 de bevestiging dat de order binnen was gekomen bij jullie en 21.33 de bevestiging dat de order verstuurd was.... denk niet dat het veel sneller kan. Thanx !

Heb vandaag de eerste keer de Magnificent gepakt na mn workout. Aan de smaak (fruit sensation) zal het zeker niet liggen. Zal over een week of wat de resultaten posten. Ben erg benieuwd naar het effect.

Pak zometeen een whey shake erachter aan en daarna eens aan mn avondeten beginnen.
 
Ja, heb het idd in huis. Wil jullie trouwens niet al te veel veren achter in jullie **** stoppen, maar 21.30 de bevestiging dat de order binnen was gekomen bij jullie en 21.33 de bevestiging dat de order verstuurd was.... denk niet dat het veel sneller kan. Thanx !

Heb vandaag de eerste keer de Magnificent gepakt na mn workout. Aan de smaak (fruit sensation) zal het zeker niet liggen. Zal over een week of wat de resultaten posten. Ben erg benieuwd naar het effect.

Pak zometeen een whey shake erachter aan en daarna eens aan mn avondeten beginnen.
Haha, bedankt voor je compliment. We doen dagelijks ons best om alle orders snel te versturen. Zodra de klant het alsnog de volgende dag heeft :) Ben benieuwd, ik weet zeker dat je hier goede resultaten mee zult halen. :)

Ralf
 
Iemand die magnificent intra workout neemt?
 
Back
Naar boven