XXL Nutrition

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

    Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

    De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

    Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

    *ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dit product verbeteren zal zeer moeilijk worden en Dat is een positief bedoeld compliment
 
mn gewichten zijn echt omhoog gegaan door dit spul, vorige week 4x26kg incline db bp (die week ervoor 7x was nogal een shitty training), gister 10x26 (met betere form) en 7x 28kg, en het is echt lekker top spul!
 
Dat is dus het voordeel van een sneller en beter herstel
 
mn gewichten zijn echt omhoog gegaan door dit spul, vorige week 4x26kg incline db bp (die week ervoor 7x was nogal een shitty training), gister 10x26 (met betere form) en 7x 28kg, en het is echt lekker top spul!

Mooi om te lezen!:)
 
Pot alweer bijna op, is er goed in gegaan!

Na oud en nieuw ff een nieuwe bestellen weer.
 
Pot alweer bijna op, is er goed in gegaan!

Na oud en nieuw ff een nieuwe bestellen weer.

Top, fijn om te horen dat het goed is bevallen. We zien je bestelling wel weer tegemoet :).
 
@B&F is het niet mogelijk om n1, magnificent en whey perfection te verkopen als stack?
Ik zou hier wel blij mee zijn en ik denk wel meerder mensen.
 
@B&F is het niet mogelijk om n1, magnificent en whey perfection te verkopen als stack?
Ik zou hier wel blij mee zijn en ik denk wel meerder mensen.

Ga ik nog op terugkomen ;)

Eldert
 
Dat is niet gek! ;)
 
@B&F is het niet mogelijk om n1, magnificent en whey perfection te verkopen als stack?
Ik zou hier wel blij mee zijn en ik denk wel meerder mensen.

zou ideaal zijn!
 
Op dit moment neem ik magnificent (35gr) met creatine (aanvullen met 5-6 gr mono) en dextrose. Heeft 70 gr magnificent echt een meerwaarde tov 35 gr? Vind dat ik met 70 gr per training te kort met een pot doe namelijk.
 
Op dit moment neem ik magnificent (35gr) met creatine (aanvullen met 5-6 gr mono) en dextrose. Heeft 70 gr magnificent echt een meerwaarde tov 35 gr? Vind dat ik met 70 gr per training te kort met een pot doe namelijk.

Ja is in mijn optiek te weinig..kijk ook maar naar de inhoud van de rest ingredienten.
 
Gewoon 70gr nemen, knallen toch :D
 
Back
Naar boven