AndroidHealthClinic

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

    Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

    De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

    Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

    *ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je complimenten en heel goed benadrukt waarom dit zo'n goed product is. Ik weet zeker dat een groot gedeelte van jouw resultaat aan jezelf te danken hebt en de Magnificent je hierin zeker goed geholpen heeft. Zodat je elke keer maximaal hersteld bent en het beste uit elke training kunt halen! :)

Ralf
 
Bedankt voor je complimenten en heel goed benadrukt waarom dit zo'n goed product is. Ik weet zeker dat een groot gedeelte van jouw resultaat aan jezelf te danken hebt en de Magnificent je hierin zeker goed geholpen heeft. Zodat je elke keer maximaal hersteld bent en het beste uit elke training kunt halen! :)

Ralf

Ja helemaal!!! Ik gebruik het zelfs tot aan mijn laatste training voor een wedstrijd!
 
Ik gebruik nu sinds een vole week Magnificent (orange) ik merk vooral dat mijn spieren harder blijven als normaal

over 4 weken wegen en kijken of ik massa gepakt heb.
 
Nou body en fit de sponsoring van de trainingsdagen in Haarlem waar ik toen de supps van jullie voor gekregen heb is niet voor niets geweest. Dincky en Miss hh hebben in ieder geval de manificent ontdekt, en ik ga het morgen ook weer bestellen samen met nr 1
Heb zelf ook het idee dat magnificent mij beter laat herstellen en dat is op mijn leeftijd van 50 een voordeel.
Topspul dus
 
Ik gebruik nu sinds een vole week Magnificent (orange) ik merk vooral dat mijn spieren harder blijven als normaal

over 4 weken wegen en kijken of ik massa gepakt heb.

De eerste tekenen zijn goed. Je gaat zeker droge massa aanzetten, kan niet anders!;)

Nou body en fit de sponsoring van de trainingsdagen in Haarlem waar ik toen de supps van jullie voor gekregen heb is niet voor niets geweest. Dincky en Miss hh hebben in ieder geval de manificent ontdekt, en ik ga het morgen ook weer bestellen samen met nr 1
Heb zelf ook het idee dat magnificent mij beter laat herstellen en dat is op mijn leeftijd van 50 een voordeel.
Topspul dus

Dank voor je complimenten. Herstel is inderdaad super!:)

Eldert
 
Goh, me vriendin neemt ook Magnificent na het trainen.
Sinds dien serieus vollere spieren, ze heeft er echt baat bij.

Komen er alleen vandaag pas achter dat 1 serving 2 schepjes is ipv 1

Kan dus nog beter :D
 
Komen er binnenkort nog nieuwe smaken uit? Appel of kersen zou wel geniaal zijn, zeker aangezien er in de huidige variaties al kaneelextract in zit :D
 
Goh, me vriendin neemt ook Magnificent na het trainen.
Sinds dien serieus vollere spieren, ze heeft er echt baat bij.

Komen er alleen vandaag pas achter dat 1 serving 2 schepjes is ipv 1

Kan dus nog beter :D
Haha, Magnificent kan door iedereen heel goed gebruikt worden! :) Echt aan goede aanvulling.
Komen er binnenkort nog nieuwe smaken uit? Appel of kersen zou wel geniaal zijn, zeker aangezien er in de huidige variaties al kaneelextract in zit :D
Nee, we hebben op dit moment nog geen nieuwe smaken ind e bestelling. Echter wel een goed idee! :) Ik geef het even door!

Ralf
 
Goh, me vriendin neemt ook Magnificent na het trainen.
Sinds dien serieus vollere spieren, ze heeft er echt baat bij.

Komen er alleen vandaag pas achter dat 1 serving 2 schepjes is ipv 1

Kan dus nog beter :D
ik weet niet hoe groot jouw vriending is of hoeveel cal haar voedingsschema bevat.
Ik voor mij vond een volle serving (2schepjes) een te grote aanslag op de rest van mijn dagschema, en neem dagelijks 50 gr ipv 70.... werkt prima!
 
ik weet niet hoe groot jouw vriending is of hoeveel cal haar voedingsschema bevat.
Ik voor mij vond een volle serving (2schepjes) een te grote aanslag op de rest van mijn dagschema, en neem dagelijks 50 gr ipv 70.... werkt prima!

Mee eens! Het is een aanbevolen hoeveelheid je kan hier prima iets onder of iets boven gaan zitten als dat voor jou werkt!
 
Een drietal weken terug Magnificent besteld.
Pas deze week kunnen gebruiken door een tweetal weken naar het buitenland te zijn geweest.

De bestanddelen zien en zijn (te zien aan de vele positieve reacties) er goed uit! Met veel plezier gekocht en er dus reikhalzend naar uitgekeken.

Tot ik er van dronk.. De smaak viel me zwaar tegen (fruit punch) en ik krijg er altijd een brandend gevoel van in de keel. :( Die volle pot zal dus veel onaangeroerd blijven of weggeschonken worden, jammer.

Topproduct qua specs, maar qua smaak en gevoel een nul. Maar dit is natuurlijk een persoonlijke mening en ervaring.

Al de andere producten van B&F zijn me allemaal goed bevallen en ik blijf bestellen bij deze leverancier. ;)
 
Meeste vinden de smaak juist super maar smaken verschillen. Werking is goed !!
 
Zal je niet een ander product bedoelen?
Magnificent heeft een Fruit sensasion en een Orange.
En beide zijn echt TOP qua smaak als je het aan mij vraagt, en ik lus echt niet snel iets.
Maar als je er toch liever vanaf wilt, kom maar op met die handel :D
 
Zal je niet een ander product bedoelen?
Magnificent heeft een Fruit sensasion en een Orange.
En beide zijn echt TOP qua smaak als je het aan mij vraagt, en ik lus echt niet snel iets.
Maar als je er toch liever vanaf wilt, kom maar op met die handel :D

Fruit Senstion idd. :o

En over smaken valt er niet te discussiëren natuurlijk. ;)
 
De smaak viel me zwaar tegen (fruit punch) en ik krijg er altijd een brandend gevoel van in de keel. :( Die volle pot zal dus veel onaangeroerd blijven of weggeschonken worden, jammer.

De eerste keer dat ik het dronk vond ik het ook niet denderend. Veel te zoet. Maar al na de 2de - 3de keer vond ik het best lekker. De smaak went snel :) Geef het even de tijd, en beslis dan of je het weg doet of niet.
 
Wauw! Ikwas nogal skeptisch over dit product maar dat moet ik bijstellen.
Zit nu behoorlijk diep in de cut en herstel werd moeizamer, tot ik bijna 15% onder mn niveau zat gemiddeld qua gewicht.
Sinds 6 weken aan de magnificent, gekregen van een maat die er zweren van inzijn mond kreeg en duizelingen.
Ten eerste de smaak, bijna gelijk een verse fruitshake die je hier in de stad kunt halen bij zo'n bio-fruitbar.
Echt een van de lekkesrte drankjes die ik ooit geproefd heb! Wauw!
6weken terug dus begonnen, bij 83 kg en 11%.
Cutten verliep steeds slechterqua vetverlies en kracht. As op zich ook gewoon de verwachting, niks raars aan of mis mee.

De eesrte week verloor ikeindelijk weer vet maar dat schreef ik nog niet aan magnificent toe, momentopname dacht ik,gewoon weer lekker getraind en voeding op orde.
Wat me opviel, de 2e training na mn magnificent kuur, is dat ik langzaam weer in mn krachtkwam. Ik maakt weer gains.
Weekerna was ik 2% vet kwijt, maar gewicht bleef gelijk.
Ik bleef skeptisch, hoewel ik me sterker begn te voelen.

Na 4 weken, zat ik op 7,8% bij een gewicht van 85, maw ik pakte meer dan 2kg vvm is een maand tijd. Niemand had ooit voor mogelijk gehouden dat een dergelijk resultaat zonder AAS mogelijk was, niemand!
Die avond bruut lopen vreten bij KFC, n de ochtend erna ontbeten bij de MAC :(

Na 6 weken, daalt nog steeds het vet en stijgt mn gewicht en daarmee massa enorm, kan het gewoon nietgeloven.
Ik zit nune onder de 7%, en het meest bizarre is, afgelopen dinderdag hebik mn squatrecord verbroken........Wtf momentje voor mij en mn traingsmaten.
En dat terwijl ik gewoon weer kan eten wat ik wil, mac, kfc alles.
Cardio, not even once.
Ineens krijg ik blikken in de gym van veeeel cardiochickies, en heeft zelfs de baliechick mn nummer gevraagd en stuurde me gister nogal interessante whatsappjes. Ze vroeg zich af of mn lul (in iets andere bewoording) ook zulke aders had en of ze alsjeblieft met twee vriendinnen en cursus squat kn krijgen bij mij thuis. Ikzei dat dit niet het moment was om kostbaar eiwit te verspillen. Waarop ze antwoorde dat ze nooit een druppel morst. Damn, wat een HO.

Ik zal over 2weken nog n update doen.
 
"dat ze nooit een druppel morst" :roflol:
 
Magnificent mag je ook niet morsen!!! Lol:)

Maar het is een top product! Je kunt het altijd gebruiken...ik neem het tot aan mijn laatste training voor een wedstrijd. Dat is 3 dagen ervoor. Dus nee geen water retentie ivm creatine etc;)


Wauw! Ikwas nogal skeptisch over dit product maar dat moet ik bijstellen.
Zit nu behoorlijk diep in de cut en herstel werd moeizamer, tot ik bijna 15% onder mn niveau zat gemiddeld qua gewicht.
Sinds 6 weken aan de magnificent, gekregen van een maat die er zweren van inzijn mond kreeg en duizelingen.
Ten eerste de smaak, bijna gelijk een verse fruitshake die je hier in de stad kunt halen bij zo'n bio-fruitbar.
Echt een van de lekkesrte drankjes die ik ooit geproefd heb! Wauw!
6weken terug dus begonnen, bij 83 kg en 11%.
Cutten verliep steeds slechterqua vetverlies en kracht. As op zich ook gewoon de verwachting, niks raars aan of mis mee.

De eesrte week verloor ikeindelijk weer vet maar dat schreef ik nog niet aan magnificent toe, momentopname dacht ik,gewoon weer lekker getraind en voeding op orde.
Wat me opviel, de 2e training na mn magnificent kuur, is dat ik langzaam weer in mn krachtkwam. Ik maakt weer gains.
Weekerna was ik 2% vet kwijt, maar gewicht bleef gelijk.
Ik bleef skeptisch, hoewel ik me sterker begn te voelen.

Na 4 weken, zat ik op 7,8% bij een gewicht van 85, maw ik pakte meer dan 2kg vvm is een maand tijd. Niemand had ooit voor mogelijk gehouden dat een dergelijk resultaat zonder AAS mogelijk was, niemand!
Die avond bruut lopen vreten bij KFC, n de ochtend erna ontbeten bij de MAC :(

Na 6 weken, daalt nog steeds het vet en stijgt mn gewicht en daarmee massa enorm, kan het gewoon nietgeloven.
Ik zit nune onder de 7%, en het meest bizarre is, afgelopen dinderdag hebik mn squatrecord verbroken........Wtf momentje voor mij en mn traingsmaten.
En dat terwijl ik gewoon weer kan eten wat ik wil, mac, kfc alles.
Cardio, not even once.
Ineens krijg ik blikken in de gym van veeeel cardiochickies, en heeft zelfs de baliechick mn nummer gevraagd en stuurde me gister nogal interessante whatsappjes. Ze vroeg zich af of mn lul (in iets andere bewoording) ook zulke aders had en of ze alsjeblieft met twee vriendinnen en cursus squat kn krijgen bij mij thuis. Ikzei dat dit niet het moment was om kostbaar eiwit te verspillen. Waarop ze antwoorde dat ze nooit een druppel morst. Damn, wat een HO.

Ik zal over 2weken nog n update doen.
 
Back
Naar boven