MuscleMeat

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

    Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

    De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

    Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

    *ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog reacties hierop?

Losse dextro nogis extra is niet nodig nee. Creatine is altijd goed om s morgens te nemen dus zou lekker een potje bij je vriendin zetten ;)

Pics van vriendin? :cool:
 
Vandaag ging t een stuk beter moet zich zeggen, zal wel de eerste keer zijn geweest. Maar gooi je alles bij elkaar? Das op zich ook wel handig.
PeptoPro kun je gerust samen nemen met Magnificent hoor. Hierdoor verhoog je het aantal aminozuren/eiwitten voor je lichaam direct na de training. Magnificent wordt razendsnel opgenomen en is daardoor alleen maar goed om direct na je training te nemen gecombineerd met Pepto Pro :)
Iemand nog reacties hierop?
Goede combinatie hoor. Zou het zelf als volgt doen. Een los potje creatine daarbij is inderdaad enorm handig en geld besparend. Zeker omdat je Magnificent inneemt op rustdagen voornamelijk voor de creatine. Ik zou dan het als volgt doen.
Tijdens het trainen: Muscle Protect
Na het trainen: Magnificent
Half uurtje na het trainen: Whey Perfection + koolhydraten of een goede maaltijd. Als je dan je creatine potje in twee bakjes doet, neem je bij je vriendin creatine en op rustdagen ook. Zo voorzie je jouw lichaam altijd van het allerbeste :)

Ralf
 
Goede combinatie hoor. Zou het zelf als volgt doen. Een los potje creatine daarbij is inderdaad enorm handig en geld besparend. Zeker omdat je Magnificent inneemt op rustdagen voornamelijk voor de creatine. Ik zou dan het als volgt doen.
Tijdens het trainen: Muscle Protect
Na het trainen: Magnificent
Half uurtje na het trainen: Whey Perfection + koolhydraten of een goede maaltijd. Als je dan je creatine potje in twee bakjes doet, neem je bij je vriendin creatine en op rustdagen ook. Zo voorzie je jouw lichaam altijd van het allerbeste :)

Ralf
Kijk zo mag ik het horen, dan bespaar ik ook nog wat op mijn magnificent wanneer ik het niet elke dag in hoef te nemen. Ik was sowieso ook niet van plan om nog los dextro te nemen, maar daar keek ik naar en toen kwam ik op magnificent uit.

Maar dan klinkt dit als een goede oplossing, creatine op dagen dat ik niet sport om de kuur te onderhouden en magnificent en whey na het sporten. muscle protect tijdens het sporten.

Het is besteld! haha, danku allen voor de info.
 
Kijk zo mag ik het horen, dan bespaar ik ook nog wat op mijn magnificent wanneer ik het niet elke dag in hoef te nemen. Ik was sowieso ook niet van plan om nog los dextro te nemen, maar daar keek ik naar en toen kwam ik op magnificent uit.

Maar dan klinkt dit als een goede oplossing, creatine op dagen dat ik niet sport om de kuur te onderhouden en magnificent en whey na het sporten. muscle protect tijdens het sporten.

Het is besteld! haha, danku allen voor de info.

Jij ook bedankt voor de bestelling!:)
 
enkele vragen waar ik toch graag een antwoord op zou willen :) :

-kan ik dit combineren met : CLA, fatburner,muscle protect en total protein ?
-word je hier dikker van qua gewicht ? (minder vet, meer spieren)
-hoger of lager VP?

bedankt alvast.
 
enkele vragen waar ik toch graag een antwoord op zou willen :) :

-kan ik dit combineren met : CLA, fatburner,muscle protect en total protein ?
-word je hier dikker van qua gewicht ? (minder vet, meer spieren)
-hoger of lager VP?

bedankt alvast.

Uistekende combi!
Zwaarder kun je worden maar als je een goed voedingsschema hebt dan kun je zelfs je vetpercentage ermee verlagen. Mocht je vragen hebben mag je me een pm sturen.
 
enkele vragen waar ik toch graag een antwoord op zou willen :) :

-kan ik dit combineren met : CLA, fatburner,muscle protect en total protein ?
-word je hier dikker van qua gewicht ? (minder vet, meer spieren)
-hoger of lager VP?

bedankt alvast.

Zeer zeker. Dan beschik je over een mooi arsenaal supplementen rondom je training.
CLA zou ik smorgens nemen met fatburner op lege maag.

CLA 20min voor trainen. Mucle protect nét voor je gaat trainen of tijdens.
Magnificent post workout gevolgd door total protein ;)
 
Ik geloof dat het zo moet lukken. Mochten er vragen zijn, mag je hier altijd een bericht achter laten of PMmen :)

Ralf
 
enkele vragen waar ik toch graag een antwoord op zou willen :) :

-kan ik dit combineren met : CLA, fatburner,muscle protect en total protein ?
-word je hier dikker van qua gewicht ? (minder vet, meer spieren)
-hoger of lager VP?

bedankt alvast.

Info is al gegeven zag ik :)

Magnifcent kun je altijd nemen, of je nou aan het bulken of aan het cutten bent. PWO is altijd erg belangrijk!
 
Ik merk wel echt dat ik die aangeraden 2 volle scheppen nodig heb. Ik krijg dan gigantische insuline aanmaak.
Je kent het wel, als eerst ga je een beetje trillen en zweten, en zodra het goed opgenomen is wordt je weer rustig.
 
Ik ben van plan Lean Gain van b&f te gaan combineren met magnificant. Heb schijt aan de zomer en wil nog wel ff "bulken" wil aan het eind van de rit ongeveer 3kg pakken. Tuurlijk hangt het af per persoon, maar ga ik met deze combi meer massa pakken of raden jullie een andere combi aan?
 
Woehoe nu samen met Nr1 in de aanbieding! :D
 
Zijn er nog meer mensen die deze post workout mixen met Whey in fruit smaak?
Want ik vind dat echt me traktatie van de dag! :D
 
Ideaal gebruik? whey + creapure + super duo

Ik ben van plan om bij mijn Whey Perfection + Creapure Duo, het superduo (Nr.1 + Magnificent) te bestellen.
"Trainingsschema": 4 keer hard (2u) trainen per week + 3 x 7km lopen per week.
Ik zou het als volgt gebruiken:

trainingsdagen:
- smorgens magnificent (nuchtere maag)
- half uur later whey perfection
- uur voor de training whey perfection
- net voor de training Nr.1
- onmiddellijk na de training magnificent, 20min later whey perfection

niet-trainingsdagen: (loopdagen worden ook gezien als niet-trainingsdagen)
- smorgens Nr.1
- half uur later whey perfection
- savonds nog whey perfection

En elke dag uiteraard gezonde (liefst eiwitrijke) voeding.

Zouden jullie het ook zo doen? Graag verbeteringen/advies..
Ik vraag mij nu af wanneer ik het best de creatine zou nemen voor optimale werking ervan (zou gemakkelijk zijn dat ik deze zou kunnen mengen bij een andere shake als dat mogelijk is). Of wordt deze overbodig?

Alvast bedankt!
 
Ik ben van plan om bij mijn Whey Perfection + Creapure Duo, het superduo (Nr.1 + Magnificent) te bestellen.
"Trainingsschema": 4 keer hard (2u) trainen per week + 3 x 7km lopen per week.
Ik zou het als volgt gebruiken:

trainingsdagen:
- smorgens magnificent (nuchtere maag)
- half uur later whey perfection
- uur voor de training whey perfection
- net voor de training Nr.1
- onmiddellijk na de training magnificent, 20min later whey perfection

niet-trainingsdagen: (loopdagen worden ook gezien als niet-trainingsdagen)
- smorgens Nr.1
- half uur later whey perfection
- savonds nog whey perfection

En elke dag uiteraard gezonde (liefst eiwitrijke) voeding.

Zouden jullie het ook zo doen? Graag verbeteringen/advies..
Ik vraag mij nu af wanneer ik het best de creatine zou nemen voor optimale werking ervan (zou gemakkelijk zijn dat ik deze zou kunnen mengen bij een andere shake als dat mogelijk is). Of wordt deze overbodig?

Alvast bedankt!

Of zou het prijs/kwaliteit interessanter zijn om de Nr.1 te verangen door creapure? En dus Magnificent apart te bestelle ipv de super duo?
 
Of zou het prijs/kwaliteit interessanter zijn om de Nr.1 te verangen door creapure? En dus Magnificent apart te bestelle ipv de super duo?

Nr1 voor de training en dan Magnificent direct erna is gewoon goed. Zelf zou ik de Magnificent 's ochtends dan vervangen. (anders ook wel veel erg veel creatine op een dag) Voor de rest goed. (zou dan de Nr1 niet vervangen)
 
Of zou het prijs/kwaliteit interessanter zijn om de Nr.1 te verangen door creapure? En dus Magnificent apart te bestelle ipv de super duo?

Gewoon superduo! Scheelt ook weer :)
Op rustdagen creapure nemen.
 
Back
Naar boven