MuscleMeat

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

    Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

    De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

    Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

    *ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ben echt tevreden van magnifecent. gewicht gestegen VP zelfde. Weet niet met 100% zekerheid dat het door magnifecent is, maar ik denk van wel :p
 
Ben echt tevreden van magnifecent. gewicht gestegen VP zelfde. Weet niet met 100% zekerheid dat het door magnifecent is, maar ik denk van wel :p

Ja, magnificent zorgt voor top opname van voeding en bevat de juiste ingredienten.
Sinds ik de juiste supps post workout neem ben ik ook gegroeid, dus is best logisch dat jij er ook voordelen uit haalt.
 
Ben echt tevreden van magnifecent. gewicht gestegen VP zelfde. Weet niet met 100% zekerheid dat het door magnifecent is, maar ik denk van wel :p
Dat kan heel goed! :) Magnificent is onderhand een onmisbare postworkout geworden waarbij veel klanten baat hebben. Het is heel goed mogelijk dat je aankomt en toch het percentage vet gelijk blijft. Het is voornamelijk van belang om goed te herstellen en je spieren van de juiste bouwstoffen te laten voorzien:cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf
 
ik ben nog maar net begonnen met fitness. Is het dan al goed om dit supplement te gebruiken of voorlopig het enkel nog maar op wheyshakes houden?
 
ik ben nog maar net begonnen met fitness. Is het dan al goed om dit supplement te gebruiken of voorlopig het enkel nog maar op wheyshakes houden?

Iedereen moet goed herstellen na een training. Met deze ingrediënten doe je dat heel goed. Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken. Als het kan zou ik het iig doen. Succes met je doelen iig.
 
ik ben nog maar net begonnen met fitness. Is het dan al goed om dit supplement te gebruiken of voorlopig het enkel nog maar op wheyshakes houden?
Wat Reus inderdaad aangeeft. Magnificent is inderdaad een postworkout voor sneller herstel. Voor veel sporters is het een must direct na de training.:cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik heb al twee keer een pot magnificent gebruikt. Het is niet evident een dergelijk product te beoordelen. Wel merkte ik iets heel interessant op.

Ik nam het eerst niet en begon overal zo wat pijntjes te krijgen. Ik begon het te nemen, en de pijntjes verdwenen. De pot was op en de pijntjes kwamen terug. Ik nam het terug en de pijntjes gingen terug weg. Dus bij mij werkt het dus wel. Het zou best kunnen dat ik met een beter voedingsschema magnificent niet nodig heb maar daar ik die niet heb, is magnificent voor mij een zeer goed product.
 
Wow das wel top om te horen zeg! Ik neem het vooral vanwege de koolhydraten etc. Maar als het voor jou ook de pijntjes weghaalt, TOP!
 
Ik neem voor de training 5gr Creapure Creatine. Kan ik dan eigenlijk direct na de training nog Magnificent nemen?
 
Ik neem voor de training 5gr Creapure Creatine. Kan ik dan eigenlijk direct na de training nog Magnificent nemen?
Ja geen enkel probleem hoor! :) In principe is 5gram per dag meer dan voldoende, dus zou ik geen Creapure nemen.

Ralf
 
Ik heb al twee keer een pot magnificent gebruikt. Het is niet evident een dergelijk product te beoordelen. Wel merkte ik iets heel interessant op.

Ik nam het eerst niet en begon overal zo wat pijntjes te krijgen. Ik begon het te nemen, en de pijntjes verdwenen. De pot was op en de pijntjes kwamen terug. Ik nam het terug en de pijntjes gingen terug weg. Dus bij mij werkt het dus wel. Het zou best kunnen dat ik met een beter voedingsschema magnificent niet nodig heb maar daar ik die niet heb, is magnificent voor mij een zeer goed product.

Het gaat erom dat magnificent zorgt voor meer insuline en een hogere insuline gevoeligheid.
Dus met een beter voedingsschema is magnificent nog steeds een goeie toevoeging gezien die stoffen niet voorkomen in je normale voeding.
 
Het gaat erom dat magnificent zorgt voor meer insuline en een hogere insuline gevoeligheid.
Dus met een beter voedingsschema is magnificent nog steeds een goeie toevoeging gezien die stoffen niet voorkomen in je normale voeding.

Magnificent dat voor een hogere insuline gevoeligheid zorgt??? Dat het zorgt voor een piek dat is logisch, maar voor de gevoeligheid is het toch alleen nuttig om zo min mogelijk carbs te consumeren, en die gevoeligheid neemt dan op den duur toe?
 
Magnificent dat voor een hogere insuline gevoeligheid zorgt??? Dat het zorgt voor een piek dat is logisch, maar voor de gevoeligheid is het toch alleen nuttig om zo min mogelijk carbs te consumeren, en die gevoeligheid neemt dan op den duur toe?

Nee, magnificent bevat onder andere alfa liponzuur en kaneel, zorgt voor veel meer insuline gevoeligheid.
Werkt echt, bewijs hiervoor hoor je vaak van mensen die diabetes hebben, bij inname van Alfa liponzuur hoeven sommige een stuk minder insuline te zetten.
Voor kaneel geld hetzelfde
 
Nee, magnificent bevat onder andere alfa liponzuur en kaneel, zorgt voor veel meer insuline gevoeligheid.
Werkt echt, bewijs hiervoor hoor je vaak van mensen die diabetes hebben, bij inname van Alfa liponzuur hoeven sommige een stuk minder insuline te zetten.
Voor kaneel geld hetzelfde

Hmm oke maar wordt dat effect dan niet teniet gedaan door de (grote) hoeveelheid suikers in magnificent? Die lipo zou je gevoeligheid omhoog kunnen halen dan maar als je dat steeds tegelijk neemt met suikers dan neemt die gevoeligheid ook weer af.
En kaneel zorgt toch alleen voor betere opname glucose in spieren, niet per sé voor insulinegevoeligheid?
 
Het gaat erom dat magnificent zorgt voor meer insuline en een hogere insuline gevoeligheid.
Dus met een beter voedingsschema is magnificent nog steeds een goeie toevoeging gezien die stoffen niet voorkomen in je normale voeding.

Exact de reden waarom ik dit al een hele lange tijd neem :thumb: Zodra ik naar buiten loop bij de gym, neem ik me magnifcent :D
 
Hmm oke maar wordt dat effect dan niet teniet gedaan door de (grote) hoeveelheid suikers in magnificent? Die lipo zou je gevoeligheid omhoog kunnen halen dan maar als je dat steeds tegelijk neemt met suikers dan neemt die gevoeligheid ook weer af.
En kaneel zorgt toch alleen voor betere opname glucose in spieren, niet per sé voor insulinegevoeligheid?

Hoe denk je dat die glucose beter opgenomen wordt in je spieren? ;)
Kaneel kan zeer zeker voor een verhoogde insuline gevoeligheid zorgen, in theorie tot zelfs 300%.

Probeer maar eens 50gram dextrose te nemen.
En de andere keer 80gram magnificent.... (In 80gr zit ook 50gram suikers)
En dan moet je letten op de insuline rush die je 5 minuten later krijgt.
Zit zeer zeker een goed verschil in! ;)
 
Hoe denk je dat die glucose beter opgenomen wordt in je spieren? ;)
Kaneel kan zeer zeker voor een verhoogde insuline gevoeligheid zorgen, in theorie tot zelfs 300%.

Probeer maar eens 50gram dextrose te nemen.
En de andere keer 80gram magnificent.... (In 80gr zit ook 50gram suikers)
En dan moet je letten op de insuline rush die je 5 minuten later krijgt.
Zit zeer zeker een goed verschil in! ;)

Ja als je het gaat vergelijken met dextrose dan heb je hoogstwaarschijnlijk gelijk in de zin van dat de insuline rush sterker zal zijn. Alleen ik betwijfel het nogal dat magnificent je insuline gevoeligheid zou moeten opkrikken terwijl het voor meer dan 60% uit suiker (carbs) bestaat
 
Ik neem een uur voor het trainen Whey perfection en tijdens het trainen muscle protect is dan Magnificent een goede aanvullen of is dit niet nodig?
 
Ik neem een uur voor het trainen Whey perfection en tijdens het trainen muscle protect is dan Magnificent een goede aanvullen of is dit niet nodig?

Het is duur, maar als dat jou niet uitmaakt kan je dat prima doen. De beste post-wo is een goede maaltijd. Iets van (snelle) carbs is ook al voldoende (denk aan dextrose, een energiedrankje, fruit, ..)

Edit: als je whey perf voor je training neemt is muscle protect niet nodig.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven