MuscleMeat

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

    Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

    De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

    Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

    *ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg
 
Laatst bewerkt:
Whey Isolaat voor en Magnificent na.

Doe ik ook, maar dan met Whey.
 
Komt er ooit nog eens een ander smaakje bij? Bijvoorbeeld framboos ofzo? :D

Niet dat de huidige smaken niet goed zijn, in tegenstelling, maar wat afwisseling in me favoriete supp kan nooit kwaad :)

Aangezien de Magnificent een erg populair product is, is dat zeker een goed idee! Ik ga voor je kijken wat er mogelijk is! Mochten we nieuws hebben dan brengen we jullie hier asap van op de hoogte:D!

Is het een idee om voor de training Magnificent te gebruiken, en na de training Whey Isolaat?

Of een andere Pre work out en Magnificent als Post work out? Alleen dan zit je in de knoei met je eiwitten.

Wat zouden jullie doen? Ik wil sowieso Magnificent aanschaffen maar zit even met eiwitten en preworkout in de knoei.

Alvast bedankt!!

Dit zou je kunnen doen, echter kun je dan beter de NR1 als Pre-workout gaan nemen en de Magnificent als Post-Workout! Deze producten vullen elkaar perfect aan en zijn te bestellen als combi in het Super Duo!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tim
 
Tim,

Zou je dan niet beter als preWO, jullie product 'Muscle Protect' kunnen gebruiken.

Dus dan wordt het: mucle protect, trainen, magnificent.

Alleen krijg je dan wel genoeg eiwitten binnen?

---------- Post toegevoegd 21 August 2013 om 07:35 ----------

Eigenlijk is dus de vraag:

welke is beter? NR1 of Muscle Protect?
 
Tim,

Zou je dan niet beter als preWO, jullie product 'Muscle Protect' kunnen gebruiken.

Dus dan wordt het: mucle protect, trainen, magnificent.

Alleen krijg je dan wel genoeg eiwitten binnen?

---------- Post toegevoegd 21 August 2013 om 07:35 ----------

Eigenlijk is dus de vraag:

welke is beter? NR1 of Muscle Protect?
Ik wil niet voor hem gaan praten, maar muscle protect zijn amino's. Meer een intra-workout. Dus die kan je beter tijdens je workout nemen. Het smaakt nog lekker ook, dus beter dan water tijdens je training drinken.

Nr1 is een echt een pre-workout....
 
Tim,

Zou je dan niet beter als preWO, jullie product 'Muscle Protect' kunnen gebruiken.

Dus dan wordt het: mucle protect, trainen, magnificent.

Alleen krijg je dan wel genoeg eiwitten binnen?

---------- Post toegevoegd 21 August 2013 om 07:35 ----------

Eigenlijk is dus de vraag:

welke is beter? NR1 of Muscle Protect?

Zoals je collega DBB-er zojuist al aangeeft kun je beter kiezen voor de NR1 als je op zoek bent naar een Pre-workout! Dit omdat de NR1 onder andere je koolhydraten, stofjes voor pomp, langer uithoudingsvermogen/ minder snelle verzuring en verschillende soorten creatines bevat die zeker een welkome aanvulling zijn qua stofjes om voor je training in te nemen!

Tim
 
Dus als ik het echt goed wil doen; NR1 voor training, muscle protect tijdens en magnificent na trainen. Dit lijkt me toch een beetje overkill worden? :p

Hoe zit het met de eiwitten als ik NR1 en magnificent gebruik voor en na trainen?
 
Dus als ik het echt goed wil doen; NR1 voor training, muscle protect tijdens en magnificent na trainen. Dit lijkt me toch een beetje overkill worden? :p

Hoe zit het met de eiwitten als ik NR1 en magnificent gebruik voor en na trainen?

Aangezien de Nr1 en Magnificent allebei Aminozuren bevatten vind ik dit persoonlijk niet nodig;) Naast het Super Duo zou ik je aanraden om op trainingsdagen 3x een eiwitshake(de derde shake neem je dan ongeveer een half uur nadat je de Magnificent hebt genomen) te nemen en op rustdagen 2x een eiwitshake. Dit is natuurlijk ook afhankelijk van hoe je in je voeding zit qua eiwitten.

Tim
 
Producten zijn besteld en krijg meteen geen antwoord meer :P
 
Producten zijn besteld en krijg meteen geen antwoord meer :P

Ze zullen wel met andere dingen bezig zijn denk :o

Maar citrulline zit ook al in nr1, maar kan je er alsnog extra bij doen. Niet een overkill in mijn optiek.
Ik vind citrulline lekker spulletje ook.
 
Oke, dan ga ik voor het superduo!

Deze pot heb ik nog staan http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/citrulline-malate/body-fit-sportsnutrition/citrulline-malaat/

Is dit te stacken? Zo ja, dit te nemen voordat ik de NR1 neem zeker?

Ja dit kan! Je kunt hem zowel voor als na de NR1 nemen.

Producten zijn besteld en krijg meteen geen antwoord meer :P

Dat is natuurlijk niet met opzet;) We hebben het weer druk, je kunt natuurlijk ook altijd je vraag stellen op het algemene forum. Uiteraard zijn je collega DBB-ers ook altijd bereid om je te helpen met deze vragen.

Ze zullen wel met andere dingen bezig zijn denk :o

Maar citrulline zit ook al in nr1, maar kan je er alsnog extra bij doen. Niet een overkill in mijn optiek.
Ik vind citrulline lekker spulletje ook.

Klopt helemaal Sniezel. De Citruline Malaat zit ook in de NR1, maar aangezien de dosering niet zo hoog is kun je hier prima als aanvulling nog een losse dosering bij gaan nemen! Er zal dan geen sprake zijn van overkill;)

Tim
 
Zie nr1 als een complete basis om je lichaam te voorzien van alle benodigde stoffen die je lichaam nodig heeft om zo goed mogelijk te kunnen trainen, je spieren te voorzien van de juiste aminozuren e.d. zodat deze anabool blijven en gevoed worden tijdens de workout.

Na je training ontstaat er een grote behoefte aan herstel en snel opneembare voedingsstoffen. Hier speelt magnificent vervolgens op in.

De citrulline in Nr1 is zoals gezegd een basis hoeveelheid en kan je naar eigen wens verhogen met meer citruline.
Dit geld overigens voor alle ingredienten. Nr1 voorziet in een complete basis en deze kan je naar eigen wens aanpassen ;)
 
Heb net me tweede pot binnen, zeer tevreden over magnificent.

Btw orange juice smaak is zeer lekker
 
Laatst bewerkt:
Ik heb sinds vandaag ook Magnificent gebruikt.
Maar zit daar ook een tijdslimiet aan vast dat je, net zoals met andere creatine na zo'n 6-8 weken even 2 maanden moet stoppen met het innemen van dat spul, of kan ik het eindeloos gebruiken?
Zo ja (als ik het eindeloos kan gebruiken), heeft het dan geen negatieve effecten, bijv dat je lichaam geen voldoende creatine meer uit vlees haalt of het niet meer zelf aanmaakt, na verloop van tijd?

En is het beter als ik Magnificent ook gewoon tijdens de rustdagen ga gebruiken ipv de normale creatine gebruiken?
 
Ik heb sinds vandaag ook Magnificent gebruikt.
Maar zit daar ook een tijdslimiet aan vast dat je, net zoals met andere creatine na zo'n 6-8 weken even 2 maanden moet stoppen met het innemen van dat spul, of kan ik het eindeloos gebruiken?
Zo ja (als ik het eindeloos kan gebruiken), heeft het dan geen negatieve effecten, bijv dat je lichaam geen voldoende creatine meer uit vlees haalt of het niet meer zelf aanmaakt, na verloop van tijd?

En is het beter als ik Magnificent ook gewoon tijdens de rustdagen ga gebruiken ipv de normale creatine gebruiken?

Ik gebruik atijd magnificent.... Stop alleen als me pot op is en er nog geen nieuwe binnen is :D
 
Ik heb sinds vandaag ook Magnificent gebruikt.
Maar zit daar ook een tijdslimiet aan vast dat je, net zoals met andere creatine na zo'n 6-8 weken even 2 maanden moet stoppen met het innemen van dat spul, of kan ik het eindeloos gebruiken?
Zo ja (als ik het eindeloos kan gebruiken), heeft het dan geen negatieve effecten, bijv dat je lichaam geen voldoende creatine meer uit vlees haalt of het niet meer zelf aanmaakt, na verloop van tijd?

En is het beter als ik Magnificent ook gewoon tijdens de rustdagen ga gebruiken ipv de normale creatine gebruiken?

Je kan het in principe altijd gebruiken. Creatine pauzes zijn ook al achterhaald trouwens ;) recente studies tonen aan dat creatine gewoon geproduceerd blijft worden. Echter ga ik het zelf WEL limiteren tot bijv 3-4maanden gebruik. Dit omdat ik geloof in dat het lichaam overal aan wend op een gegeven moment.

Ik zou persoonlijk Magnificent niet op rustdagen nemen ivm insuline pieken van de snelle suikers.
 
Aha, dat je lichaam eraan gaat wennen heb ik net ergens gelezen indd. En ook dat creatine dan z'n werking gaat verliezen.

En wat die Magnificent met rustdagen betreft, ik ben wel benieuwd wat Tim hierover kan zeggen. :scratch:
 
Stop er zelf iig nooit mee, vind dit de beste PWO die er is! Creatine doseer ik soms los en dan stop ik vaak wel een maandje of 2 voor ik weer begin :)
 
Aha, dat je lichaam eraan gaat wennen heb ik net ergens gelezen indd. En ook dat creatine dan z'n werking gaat verliezen.

En wat die Magnificent met rustdagen betreft, ik ben wel benieuwd wat Tim hierover kan zeggen. :scratch:

Zoals Trickster ook al zegt is dit achterhaald, uit recent onderzoek gebleken! Je kunt prima een jaar achter elkaar een Creatine gebruiken! De Magnificent kun je beter niet op rustdagen nemen gezien de Carbs! Hiervoor kun je beter de NR1(momenteel in de SuperSale), en anders pak je een creatine-product zoals de Creapure Creatine/Ultra Creatine

Je kan het in principe altijd gebruiken. Creatine pauzes zijn ook al achterhaald trouwens ;) recente studies tonen aan dat creatine gewoon geproduceerd blijft worden. Echter ga ik het zelf WEL limiteren tot bijv 3-4maanden gebruik. Dit omdat ik geloof in dat het lichaam overal aan wend op een gegeven moment.

Correct, persoonlijk neem ik het 3 maand achter elkaar en neem dan 1 a 2 weken rust;)

Ik zou persoonlijk Magnificent niet op rustdagen nemen ivm insuline pieken van de snelle suikers.

Correct, zie voor mijn advies hierover, hierboven.

Tim
 
Back
Naar boven