AndroidHealthClinic

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

    Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

    De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

    Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

    *ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bij mijn training gebruik ik nu:

08:00
havermout / whey / brinta / melk

08:59
BCAA/water

09:00
Training(dit doe ik 5x p/week 2x full body kracht, 2x cardio a 45 min HIT en een keer bootcamp)
NA trainen direct banaan en 5 min later whey/water

Ik denk erover om NR1 en/of Magnificent te gaan gebruiken...
Hoe kan ik dit eventueel het beste implementeren, wat is het voordeel tegenover wat ik nu gebruik en hoe zit het met cardio/bootcamp(krachtoefeningen en hardlopen) en NR1/Magnificent (of anderen).

MVG
 
Laatst bewerkt:
Bij mijn training gebruik ik nu:

08:00
havermout / whey / brinta / melk

08:59
BCAA/water

09:00
Training(dit doe ik 5x p/week 2x full body kracht, 2x cardio a 45 min HIT en een keer bootcamp)
NA trainen direct banaan en 5 min later whey/water

Ik denk erover om NR1 en/of Magnificent te gaan gebruiken...
Hoe kan ik dit eventueel het beste implementeren, wat is het voordeel tegenover wat ik nu gebruik en hoe zit het met cardio/bootcamp(krachtoefeningen en hardlopen) en NR1/Magnificent (of anderen).

MVG

Als je whey pakt dan zijn bcaa's uurtje erna dubbelop, dus kan je achterwege laten. NR1 neem je (half uurtje ong) voor je training, magnificent (direct) erna. Alhoewel een banaan en suikerhoudende drank direct na je training ook prima is.
 
Morgen komt de Magnificent weer in de actie:)
 
Altijd handig! :D
 
Had ik dit maar eerder gezien, dan had ik een dag gewacht :) De orange smaakt zo lekker na training, 70 gram is zo weg :)
 
Net weer besteld...samen met de superieure Miscellar Casein. Vele malen beter dan die vieze kwark ;)
 
Ik zat te denken om als pwo de assault van muscle pharm te gaan gebruiken en als post magnificent. en dan op rustdagen nr1 direct na het opstaan. dit leek me wel een gepaste keuze.

maar als ik magnificent als post pak is mijn whey + dextrose dan nog nodig (vervangen of beide?)

of is het misschien beter om superduo te pakken dus nr1 ipv assault voor de training?

tevens pak ik ook muscle protect tijdens de training.
 
Ik zat te denken om als pwo de assault van muscle pharm te gaan gebruiken en als post magnificent. en dan op rustdagen nr1 direct na het opstaan. dit leek me wel een gepaste keuze.

maar als ik magnificent als post pak is mijn whey + dextrose dan nog nodig (vervangen of beide?)

of is het misschien beter om superduo te pakken dus nr1 ipv assault voor de training?

tevens pak ik ook muscle protect tijdens de training.

Assault of Nr1 is een kwestie van persoonlijke voorkeur. Ik zelf zou mooi Nr1 met magnificent combineren dat moet het doen werkt voor velen
 
Ik zat te denken om als pwo de assault van muscle pharm te gaan gebruiken en als post magnificent. en dan op rustdagen nr1 direct na het opstaan. dit leek me wel een gepaste keuze.

maar als ik magnificent als post pak is mijn whey + dextrose dan nog nodig (vervangen of beide?)

of is het misschien beter om superduo te pakken dus nr1 ipv assault voor de training?

tevens pak ik ook muscle protect tijdens de training.

Nr1 en assault zijn beide pre-wo's. Die pak je niet op rustdagen. Als je magnificent hebt dan is dextrose idd overbodig, maar het is geen vervanging van je whey, die je overigens beter vóór je training kunt pakken (bijv whey 1 a 1.5u voor je training, pre-wo 30 minuten ervoor) en dan hoef je ook geen amino's (muscle protect) tijdens de training te pakken.
 
Als je Nr1 en Magnificent in de combi pakt dan zou ik het zo doen::)

Trainingsdagen:
Nr1 voor de training
Magnificent na de training (20 min daarna Whey)

Rustdagen
Alleen Nr1 's ochtends (geen magnificent)
 
Als je Nr1 en Magnificent in de combi pakt dan zou ik het zo doen::)

Trainingsdagen:
Nr1 voor de training
Magnificent na de training (20 min daarna Whey)

Rustdagen
Alleen Nr1 's ochtends (geen magnificent)

Mee eens!
45-60min na de whey goede solid meal erachter aan.
 
Ik combineer m'n ontbijt altijd met whey. Namelijk havermout + whey proteine + water, beetje door elkaar roeren.

En de Magnificent doe ik altijd gelijk na de workout en ong 5 min daarna een eiwitshake.
Werkt voor mij prima.
Maar volgens mij heeft het 20 min wachten na de Magnificent en daarna pas eiwitshake vooral te maken ivm de creatine opname? Heb ik eerst ook gedaan maar ik merk tot nu toe geen verschil of ik nou 5 minuten wacht, of 20 minuten. Maarja, ik gebruik als pre-workout ook altijd creatine.
 
Ik combineer m'n ontbijt altijd met whey. Namelijk havermout + whey proteine + water, beetje door elkaar roeren.

En de Magnificent doe ik altijd gelijk na de workout en ong 5 min daarna een eiwitshake.
Werkt voor mij prima.
Maar volgens mij heeft het 20 min wachten na de Magnificent en daarna pas eiwitshake vooral te maken ivm de creatine opname? Heb ik eerst ook gedaan maar ik merk tot nu toe geen verschil of ik nou 5 minuten wacht, of 20 minuten. Maarja, ik gebruik als pre-workout ook altijd creatine.

Nee voor de creatine opname maakt het niks uit. Het gaat erom dat als je whey en magnificent in je maag hebt dat magnificent (ingredienten dan) geen prioriteit meer krijgen en dat is juist de bedoeling. Je wilt dat als eerste de stoffen van magn worden opgenomen
 
2 maatscheppen met daarin dik 53 gram koolhydraten (suikers), is dat niet een enorme hoeveelheid? Ik weet niet of mijn lichaam al die suikers na de training goed opneemt. Ben bang dat er een deel opgeslagen wordt als vet. Ik nam daarom altijd 1 maatschep na de training en ik merkte dat mijn herstel dan ook al beter werd. 2 maatscheppen heb ik ook geprobeerd, maar naar mijn gevoel werkte dit niet of nauwelijks beter dan 1 maatschep. Het zal per lichaam ook wel verschillen. Ik ben 1,88, 89,5 kg en 11,5% vetpercentage. Wellicht dat ik aan 1 maatschep gewoon voldoende heb om mijn spieren te laten herstellen.
 
2 maatscheppen met daarin dik 53 gram koolhydraten (suikers), is dat niet een enorme hoeveelheid? Ik weet niet of mijn lichaam al die suikers na de training goed opneemt. Ben bang dat er een deel opgeslagen wordt als vet. Ik nam daarom altijd 1 maatschep na de training en ik merkte dat mijn herstel dan ook al beter werd. 2 maatscheppen heb ik ook geprobeerd, maar naar mijn gevoel werkte dit niet of nauwelijks beter dan 1 maatschep. Het zal per lichaam ook wel verschillen. Ik ben 1,88, 89,5 kg en 11,5% vetpercentage. Wellicht dat ik aan 1 maatschep gewoon voldoende heb om mijn spieren te laten herstellen.
Nee hoor, dat is geen enkel probleem. We zijn uitgegaan van een gemiddeld gewicht en na de training heeft het lichaam ongeveer 0,7-0,8gr per kilo nodig. Vandaar de 53 gram. Na een intensieve training is dat zeker geen probleem en zal het lichaam zeker niet opslaan. 1 schep kan uiteraard ook, maar jemoet er wel rekening mee houden dat je dan ook een halve dosering aan bouwstenen binnen krijgt. Vandaar het zeker aan te raden is om 2 maatscheppen te nemen:)

Ralf
 
2 maatscheppen met daarin dik 53 gram koolhydraten (suikers), is dat niet een enorme hoeveelheid? Ik weet niet of mijn lichaam al die suikers na de training goed opneemt. Ben bang dat er een deel opgeslagen wordt als vet. Ik nam daarom altijd 1 maatschep na de training en ik merkte dat mijn herstel dan ook al beter werd. 2 maatscheppen heb ik ook geprobeerd, maar naar mijn gevoel werkte dit niet of nauwelijks beter dan 1 maatschep. Het zal per lichaam ook wel verschillen. Ik ben 1,88, 89,5 kg en 11,5% vetpercentage. Wellicht dat ik aan 1 maatschep gewoon voldoende heb om mijn spieren te laten herstellen.

Gewoon 2 scheppen doen ;)
Er wordt niets opgeslagen als vet of wat dan ook. Het gaat om de insuline die de snelle suikers verzorgen.
Hierdoor worden de andere voedingstoffen die je de magnificent zit direct opgenomen/getransporteerd.

Daarom zetten de pro's ook insuline na de training. Dit kan je natural nabootsen doormiddel van snelle carbs na je training te nemen.
 
Back
Naar boven